Licitatie Publica - Furnizare carburanti auto prin carduri de credit
Anunt de participare numarul 134758/12.04.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
BAZA DE APROVIZIONARE, GOSPODARIRE SI REPARATII
Adresa postala: str. Sabarului nr.1, com.Jilava, jud.Ilfov, Localitatea: Jilava, Cod postal: 077120, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN ROMAN, Tel. +40 4570155, Email: [email protected], Fax: +40 4570155, Adresa internet (URL): www.bagr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare carburanti auto prin carduri de credit
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la statiile de distributie ale furnizorului
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 43, 970, 973 si 81, 387, 483RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se va incheia, de regula, cate un contract subsecvent pe luna.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta va incheia un acord?cadru de furnizare carburanti auto pe baza de carduri de credit, pe o perioada de 48 luni cu un singur operator economic in urma aplicarii procedurii de licitatie deschisa, atribuind ulterior contracte subsecvente operatorului economic castigator pentru furnizarea produselor licitate in functie de solicitarile aparute in perioada de derulare a acordului?cadru.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132000-3-Benzina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- pentru motorina: min 7.018.360 litri ? max. 13.138.114 litri;
- pentru benzina: min. 875.910 litri ? max. 1.476.030 litri
Valoarea estimata fara TVA: intre 43, 970, 973 si 81, 387, 483RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se achizit cant min de prod.iar pana la limita max se va achizit in fct de necesit/fonduri alocate
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: 813.800lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei;Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: ?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari(formularul nr.11-scrisoare de garantie bancara, emisa de o banca care nu se afla in procedura de reorganizare judiciara sau faliment sau de o societate de asigurari, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)? ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in cont RO19TREZ4215005XXX000242 ?Trezoreria Ilfov (suma se va regasi in extrasul de cont al autoritatii contractante din data deschiderii ofertelor).Nota: Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse, cf. HG 925/2006, art.36, lit.a.), ofertele fiind considerate inacceptabile.Garantia de participare se poate retine in conditiile prevazute la art.278ยน din OUG 34/2006.Nota: Pentru ofertantii care intra sub incidenta prevederilor Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, garantia de participare se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea solicitata Cuantumul garantiei de buna executie va fi 5% din val.fara TVA a fiecarui contract subsecvent;Modul de constituire: ?printr-un instrument de garantare emis in condit.legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari(formular 18-scrisoare de garantie bancara, emisa de o banca care nu se afla in procedura de reorganizare judiciara sau faliment sau de o societ. de asigurari;?prin retineri succesive din sumele datorate, pt facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unit. Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distict la dispozitia autoritatii contractante, cf HG 1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul ctr-ului.Pt.ofertantii care intra sub incidenta preved.Leg 346/2004 privind stimularea infiintarii si dez.IMM-urilor, garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 50% din val.solicitata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, completare formular A. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica., Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, completare formular B
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Prezentarea certificatelor prin care se confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.Declaratie pe proprie raspundere privind participarea la licitatie cu oferta independenta ? completare formular C; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1, completare formular D .Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele:
? Ilie Gabriel ?director
? Mihai Cristina ?director adjunct
? Gheorghe Luminita ?contabil sef
? Andronache Raluca ?consilier juridic
- Roman Carmen ?sef serviciu achizitii
Nota: Toate documentele solicitate mai sus vor fi depuse in original / copie legalizata / copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.
a.In cazul depunerii unei oferte cusubcontractanti fiecare subcontractantare obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor.
b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Pentru persoane juridice/fizice romane prezentarea Certificatului Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei din care sa rezulte informatii de identificare, sediul social, administratori, domenii de activitate, durata societatii, asociati, capital social, puncte de lucru, precum si faptulca ofertantul nu se afla in oricare din urmatoarele situatii: stare de faliment sau lichidare, afacerile ii sunt administrate de un judecator sindic sau activitatile sale comerciale sunt suspendate, ori fac obiectul unui aranjament cu creditorii sau este intr-o situatie similara cu cele anterioare sau ca ar face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una din situatiile enumerate/autorizatie de functionare.Pentru persoane juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si documente echivalente celor solicitate persoanelor juridice/fizice romaneNota: Toate documentele solicitate mai sus vor fi depuse inoriginal/copie legalizata/copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru calificare autoritatea contractanta solicita o Fisa de informatii generaleSolicitat ? Cerinta obligatorie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica
Pentru calificare autoritatea contractanta solicita Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantiSolicitat ? Cerinta obligatorie
Pentru calificare autoritatea contractanta solicita Declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca ofertantul detine o retea de distributie pe intreg teritoriul Romaniei si cel putin o statie de distributie in fiecare judet(lista va cuprinde denumirea statiei, localitatea, judetul si adresa, numarul de telefon/fax, programul de lucru
Solicitat ? Cerinta obligatorie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Cantitate de carburant acordata gratuit
40%
Descriere: Pentru cea mai mare cantitate de carburanti acordata gratuit pt minim 110.00 litri carburanti alimentati pe luna se acorda punctaj maxim. Calculul punctajului pentru fiecare oferta in parte se realizeaza cu formula Vg= oferta societatii/oferta cea mai mare x40 puncte, unde Vg= cantitatea de carburanti acordata gratuit pt minim 110.000 litri carburanti alimentati pe luna
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul ofertei(val.cumulata pt toata gama si cant. minima de carburanti).Nr. de runde ale licitatiei electronice: 1.Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata unei runde: 1 zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S42-068297 din 01.03.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2012 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2012 11:00
Locul: la sediul autoritatii contractante din str. Sabarului, nr. 1, comuna Jilava, Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor care prezinta imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care dupa finalizarea etapei finale de licitatie electronica ofertele clasate pe primul loc vor avea punctaje egale, autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cea mai mica valoare cumulata pentru toata gama si cantitatea de carburanti auto.Daca si valoarea cumulata pentru toata gama si cantitatea de carburanti auto ale ofertelor clasate pe primul loc, avand punctaj maxim, sunt egale, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, noi propuneri financiare pentrutoata gama si cantitatea de carburanti, care se vor depune in plic inchis la sediul autoritatii contractante, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic
Adresa postala: str. Sabarului, nr.1, Localitatea: Jilava, Cod postal: 077120, Romania, Tel. +40 214570155, Email: [email protected], Fax: +40 214570165
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.04.2012 14:01