Licitatie Publica - FURNIZARE CARBURANTI MOTORINA EURO 4
Anunt de participare numarul 69875/12.12.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA MIHAI VITEAZULAL JUDETULUI COVASNA
Adresa postala: STR.OLTULUI NR.31-33, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520027, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN GHEORGHIU, Tel.0267/311910, In atentia: ALEXANDRU CRISTIAN, Email: [email protected], Fax: 0267/311910, Adresa internet (URL): http: //www.isujcv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE CARBURANTI MOTORINA EURO 4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL INSP.PT.SITUATII DE URGENTA ~MIHAI VITEAZUL~ AL JUD. COVASNA SF.GHEORGHE STR. OLTULUI NR.31-33
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE DE MOTORINA EURO4 CONFORM CAIETULUI DE SARCINI PUBLICAT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
98873 LITRI
Valoarea estimata fara TVA: 317, 382.33RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 29.01.2009 pana la 31.12.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
NU
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
DE LA BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE(art.44, 45/OG34)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIA PE PROPRIA RASPUNDERE CONFORM art.181 din OG/34
CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND OBLIGATIILORDE PLATA A IMPOZITELOR, TAXELOR CATRE BUGETUL DE STAT SI CELEL LOCALE LA DATA DE 01.12.2008
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII CU PRIVIRE LA:
EXERCITIUL FINANCIAR PE ULTIMII 3 ANI
DECLARAREA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA CU PRINCIPALELE PRESTATII IN ULTIMII 3 ANI
EXESTINTE UNUI MANAGEMENT AL CALITATII PENTRU PRODUSELE FURNIZATE
AUTORIZATIA DE FURNIZARE A PRODUSELOR PETROLIERE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
720098 DIN 05.12.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.12.2008 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2009 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 16.03.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.01.2009 10:00
Locul: SEDIUL ISUJ COVASNA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTENTI IMPUTERNICITIAI OFERTANTILOR(art.33/HG925)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC BUCURESTI
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR6 SECT.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG NR.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ISUJ COVASNA
Adresa postala: STR.OLTULUI NR.31-33, Localitatea: SFANTU GHEORGHE, Cod postal: 520027, Romania, Tel.0267315350, Email: [email protected], Fax: 0267311182, Adresa internet (URL): www.isujcv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.12.2008 08:29