Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE CARBURANTI PE 2 LOTURI: BENZINA SI MOTORINA PENTRU PARCUL AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE SI MOTORINA PENTRU CENTRALE TERMICE


Anunt de participare numarul 136044/30.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Adresa postala: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011964, Romania, Punct(e) de contact: Camelia Mirela Trandafir, Tel. +40 212080414, Email: [email protected], Fax: +40 212080403, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala Agrosilvica si de Agrement Scrovistea
Adresa postala: Sos. Bucuresti - Ploiesti km.32, com. Ciolpani, jud. Ilfov, Localitatea: Ciolpani, Cod postal: 077050, Romania, Punct(e) de contact: Birou tehnic, Tel. +40 213133194, In atentia: Sorin Peia, Fax: +40 213136393
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala Agrosilvica si de Agrement Scrovistea
Adresa postala: Sos. Bucuresti - Ploiesti km.32, com. Ciolpani, jud. Ilfov, Localitatea: Ciolpani, Cod postal: 077050, Romania, Punct(e) de contact: Birou tehnic, Tel. +40 213133194, In atentia: Sorin Peia, Fax: +40 213136393
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala Agrosilvica si de Agrement Scrovistea
Adresa postala: Sos. Bucuresti - Ploiesti km.32, com. Ciolpani, jud. Ilfov, Localitatea: Ciolpani, Cod postal: 077050, Romania, Punct(e) de contact: Birou tehnic, Tel. +40 213133194, In atentia: Sorin Peia, Fax: +40 213136393
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE CARBURANTI PE 2 LOTURI: BENZINA SI MOTORINA PENTRU PARCUL AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE SI MOTORINAPENTRUCENTRALE TERMICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statiile de distributie ale agentului economic castigator pentru carburantii auto si punctele de lucru ale S.A.A. Scrovistea pentru carburantii de incalzire, conform Caietului de sarcini
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE CARBURANTI PE 2 LOTURI: BENZINA SI MOTORINA PENTRU PARCUL AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE SI MOTORINA PENTRUCENTRALE TERMICE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
09134210-2-Motorina (0, 2) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Produse petroliere : benzina34.325 litri; motorina pentru parcul auto 81.496 litri; motorina pentru centrale termice 150.000 litri
Valoarea estimata fara TVA: 1, 641, 903RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare lot I + lot II = 32.838 leiGarantie de participare lot I = 14.118 leiGarantie de participare lot II = 18.720 lei- in eventualitatea unei contestatii respinse de CNSC se retine din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, o suma calculata conform art.278ยน lit.b) din OUG 34/2006-Garantia de participare se va constitui in formele precizate de art.86 di HG nr.925/2006.Formularul10 ? in cazul in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara.- contul R.A. A.P.P.S. in care se poate vira garantia de participare este : RO54RNCB0082005021380001, BCRsuc. Unirea, beneficiar RA-APPS-SAA SCROVISTEA, CUI351555;Nr.Reg.Com: J40/234/1991 prin SAA Scrovistea : CUI 11487360;J23/639/2002Precizare: In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului - conform art. 89 alin. 1 din HG 925/2006. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Cuantumul garantiei de buna executie este de 2 % din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea - Se va completaformularul F1. Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul.
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181din OUG 34/2006, actualizata - Se va completaformularul F2. Se va prezenta si de catre tertul sustinator pentru pct. a), c)1 si d), daca este cazul.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura. - Se va completaformularul F3Certificatului de participare cu oferta independenta - conform ordinului ANRMAP nr.314/2010.-Se va completaformularul F4
Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 69 1din OUG 34/2006-Se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator.
Declaratia pe proprie raspundere a ofertantului ca nu are membrii in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere si/sau asociati ori actionari persoane care sunt sotie/sot/ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv , sau in relatii comerciale (asa cum sunt prevazute in art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante si anume: Gheorghe Iulian Bogdan-Dir.Coordonator ; DraguMihai Dir.Tehnic; Ioan Alexandru Dir. Economic;Ghita Gheorghe-Dir.Marketing Consilier Juridic Costache Marian; Sef birou tehnic Sorin Peia. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul" din care sa reiasa ca operatorul economic are inscris in obiectul de activitate comercializarea de carburanti.
Ofertantul clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului, in original.Pentru persoane fizice/juridice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, in lei
Bilantul contabil la 31.12.2011 vizat si inregistrat la organismele abilitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani
Declaratia privind dotarile specifice
Ofertantii participanti trebuie sa aiba cel putin 1 statie de distributie a carburantilor in fiecare judet al tarii si cel putin 1 statie de distributie a carburantilor in Mun. Bucuresti.
Bonurile valorice vor trebui sa fie acceptate de catre toate statiile din reteaua proprie.
Certificat de management al calitatii SREN ISO 9001-2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1. In cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa-si imbunatateasca ultima oferta depusa. 2. Numarul de runde: 1. 3. Durata runda: o zi. 4. Autoritatea contractanta va atribui contractul de furnizare cu respectarea prevederilor art.200 din O.U.G.34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul castigator va prezenta in termen de 24 de ore de la finalizarea rundei de licitatie electronica oferta finala aferenta. Oferta finala trebuie sa contina propunerea tehnica si propunerea financiara. 5. In cazul in care ofertele prezentate in ultima runda a licitatiei electronice sunt egale, atunci autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2012 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2012 11:00
Locul: Sediul SAA Scrovistea Sos. Bucuresti - Ploiesti km.32, com. Ciolpani, jud. Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza imputernicirilor scrise si a cartii de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte au preturi egale, atunci autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in carecontractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.2562 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RA ADMINISTRATIA PATRIMONIULUI PROTOCOLULUI DFE STAT
Adresa postala: Str. Moliere nr. 6-8 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011964, Romania, Tel. +40 212080414, Fax: +40 212080414
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2012 11:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer