Licitatie Publica - Furnizare: Carburanti pe baza de card de credit - 346.000 litri din care: 50.000 litri - Benzina fara plumb Euro CO 95, sau echivalent; 20.000 litri - Benzina fara plumb Euro CO 98, sau echivalent; 276.000 litri - Motorina Diesel Euro 5, sau echivalent
Anunt de participare (utilitati) numarul 133504/28.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA
Adresa postala: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Finantari Interne, Tel. +40 241601110, Email: [email protected], Fax: +40 241619512, Adresa internet (URL): www.portofconstantza.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME SA Constanta
Adresa postala: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA, Camera 217, Tel. +40 241601138, Fax: +40 241619512, Adresa internet (URL): www.portofconstantza.com
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
companie nationala
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare: Carburanti pe baza de card de credit - 346.000 litri din care: 50.000 litri- Benzina fara plumb Euro CO 95, sau echivalent; 20.000 litri - Benzina fara plumb Euro CO 98, sau echivalent; 276.000 litri- Motorina Diesel Euro 5, sau echivalent
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statiile de distributie ale ofertantului, asa cum este prevazut in caietul de sarcini
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare Carburanti pe baza de card de credit
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
346.000 litri
Valoarea estimata fara TVA: 1, 636, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 30.000lei;Perioada de valabilitate: 45 zile de la termenul limita de primire a ofertelor;Forma de constituire: Instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asig., in favoarea autoritatii contractante sau OP in contul autoritatii contractante: RO83BRDE140SV06373001400 deschis la BRD Cta.Daca garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asig., aceasta trebuie sa prevada, pe langa cele stipulate la art.87 HG 925/2006 si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa retina suma prevazuta la art.278 ind 1, alin.(1)din OUG 34/2006, ofertantului care a depus contestatie la CNSC impotriva procedurii de atrib., contestatie ce a fost respinsa de acesta.Nerespectarea obligatiei de a prezenta garantia de participare in forma solicitata mai sus (in cazul in care aceasta se constituie printr-un instrument de garantare sau prin ordin de plata, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari) atrage dupa sine respingerea ofertei conform prevederilor art. 33 alin. (3), lit. b din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180din OUG34/2006
-Prezentare Declaratie, conform Formularului III.2.1.a.1din documentatia de atribuire - Partea a IV a2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006-Prezentare Declaratie, conform Formularului III.2.1.a.2 din documentatia de atribuire -Partea a IV a.-Prezentare Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.
-Prezentare Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.
Nota: Certificatele solicitate se vor prezenta pe formulare tip eliberate de autoritati competente din tara in care ofertantul este rezident si trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata in luna anterioara datei de dseschidere.
Pentru a fi valabile vor fi prezentaet in original/in copie legalizata/in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in oricare situatie prevazuta la art. 181 din OUG34/2006.
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG34/2006
-prezentare Declaratie, conform Formularului III.2.1.a.3din documentatia de atribuire- ParteaaIV a.-persoanele care detin functii de decizie in cadrul CN Administratia Porturilor Maritime SA Constanta: Director General ? Andrei Aurelian Popa, Director General Adjunct ? Mihai Gheorghiade, Sef Serviciul Dezvoltare Achizitii ? Mihaela Staetu, Sef Birou Achizitii Finantari Interne ? Aurelian Lita, Responsabil achizitie ? Dorina Constantin).
4. Declaratie privind calitatea de participare la procedura
-prezentare Declaratie, conform FormularuluiIII.2.1.a.4 din documentatia de atribuire-Partea a IV a.5. Declaratie ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-prezentare Declaratie, conform Formularul III.2.1.a.5 din documentatia de atribuire -Partea a IV a. 1.Documente privind inregistrarea Persoane juridice/fizice romane
-Prezentare Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunal cu date actualizate, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator2.Documente care dovedesc ca ofertantul beneficiaza de prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul)
- Prezentare declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform OG nr. 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr.346/2004.
3.Documente privind inregistrarea Persoane juridice/fizice straine
-Prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Realizarea unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani cel putin egala cu 3.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta
1.Livrarea/furnizare, in ultimii 3 ani, in baza unui contract de produse similare cu cele care fac obiectul achizitiei
2.Furnizorul dispune de cel putin o statie de distributie cu decontare pe baza de carduri de credit in fiecare judet
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
A.38
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.03.2012 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2012 13:00
Locul: Sediul CN APM SA Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor in baza unei imputerniciri scrise si a copiei actului de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatie de atribuire respinsa nr. 6483 din data de 03.01.2012.Referitor la Punctul IV.2.1) Pretul cel mai scazut reprezinta cea mai mica valoare a ofertei pentru achizitia cantitatilor si sortimentelor de combustibili auto mentionate in caietul de sarcini, calculata in functie de preturile de referinta comunicate de ofertant la data de ...............2012, data luata ca referinta pentru compararea ofertelor, corectata cu discountul acordat neconditionat (care va fi valabil si se va aplica pe toata durata derularii contractului).In cazul in care se constata ca pe primul loc se claseaza mai multe oferte care au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritasii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME SA Constanta - Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Tel. +40 241601704, Email: [email protected], Fax: +40 241619512, Adresa internet (URL): www.portofconstantza.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2012 11:17