Licitatie Publica - Furnizare carburantii pentru autovehicule, motorina Euro 5 si benzina fara plumb
Anunt de participare (utilitati) numarul 132666/08.01.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti
Adresa postala: Ploiesti, Gagani88, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100137, Romania, Punct(e) de contact: Costin Pirvu, Tel. +40 244543751, Email: [email protected], Fax: +40 244513228, Adresa internet (URL): www.ratph.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare carburantii pentru autovehicule, motorina Euro 5 si benzina fara plumb
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Lot 1: Ploiesti, str.Gageni, nr.88
Lot 2: Ploiesti
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 8, 443, 280 si 10, 320, 600RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent este estimat la valoarea de8.443.280si va avea durata de la data semnarii pana la data de 31.12.2012, dupa care se va face inca un contract subsecvent pentru cantitatea ramasa disponibila in acordul cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lotul 1: Achizitia de motorina Euro V si punerea la dispozitie, de catre furnizor, a unei statii de alimentare in incinta achizitorului;
Lotul 2: Achizitia de benzina fara plumb de la statiile de distributie ale furnizorului, printr-un sistem automat de gestiune si de indentificare a autovehiculelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
63712600-9-Servicii de alimentare cu combustibil a vehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 motorina Euro V: min 1.800.000, max 2.200.000;
Lotul 2 benzina fara plumb: min 8.000, max 10.000
Valoarea estimata fara TVA: intre 8, 443, 280 si 10, 320, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 10000 lei pentru lotul 1 si de 800 lei pentru lotul 2. Garantia de buna executie eset de 5 % din valoarea contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 si art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Declaratiepepropriaraspundereprivindrespectareaprevederilor.art. 69-1. (persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Radu Popescu-director general, Daniela Birligiu-director financiar, Ion Micu-director tehnic, Constantin Ilie-birou achizitii, Mircea Ungureanu-sectia autobuze, Eugen Belu-birou contecios, Costin Pirvu-birou achizitii).
Certificatdeparticiparelalicitatiecuofertaindependenta
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului sau autorizatie de functionare sau documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: valoareaimpusapentrucifradeafacerimedieanualapeultimii3aniestede: Lotul 1 = 16.000.000 lei;Lotul 2 = 70.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii3 ani. Cerinta minima este: furnizareadeprodusesimilare, inultimii3ani, acarorvaloareafostegalacuminim: Lotul 1 = 8.000.000 lei;Lotul 2 = 35.000 lei.
Prezentarea de documente/certificateprin care saatestecertificarea sistemului de management calitatii, conform standardului ISO 9001/2008.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S7-010497 din 12.01.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.02.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.02.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.02.2012 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Adresa: str. Stravopoleos nr. 6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A.T.P. Ploiesti
Adresa postala: Str.GageniNR.88, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100137, Romania, Tel. +40 24543751, Email: [email protected], Fax: +40 244513228
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.01.2012 07:23