Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare carduri europene de asigurari sociale de sanatate, conform Caiet de sarcini.


Anunt de participare numarul 141686/29.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE
Adresa postala: Calea Calarasilor nr. 248 bloc S1 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030634, Romania, Punct(e) de contact: OCTAVIA IOSIF, Tel. +40 372309254, Email: [email protected], Fax: +40 372309163, Adresa internet (URL): www.cnas.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare carduri europene de asigurari sociale de sanatate, conform Caiet de sarcini.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CAS Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 200, 000 si 20, 800, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa : Anuala. Valori maxime estimate pt acordul cadru: 20.800.000 lei. Valori minime estimate pt acordul cadru: 5.200.000 lei. Valori maxime estimate pt un singur contract subsecvent: 5.200.000 lei. Valori minime estimate pt un singur contract subsecvent: 2.600.000 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia de servicii de productie si distributie card european de asigurari sociale de sanatate pentru asiguratii CNAS .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30237131-6 - Caduri electronice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati maxime estimate pt acordul cadru: 1.440.000 buc .Cantitati minime estimate pt acordul cadru: 360.000 buc .Cantitati maxime estimate pt un singur contract subsecvent: 360.000 buc . Cantitati minime estimate pt un singur contract subsecvent: 180.000 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 200, 000 si 20, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 400.000 lei 006 Valabilitate obligatorie garantie de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire: prininstrument de garantare emis de catre o societate bancara sau de asigurari, in original, irevocabil, in favoarea AC . Obligatoriu: instr. de garantare va mentiona clar ca, in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie respinsa de CNSC sau care a fost retrasa inainte de solutionarea ei de catre CNSC, AC are dreptul sa retina din valoarea garantiei de participare, iar societatea bancara/asigurari va elibera catre AC suma stabilita in conformitate cu art. 278 ind.1 din OUG 34/2006, respectiv suma de 9.640 lei.Se utilizeaza FORMULAR 1. Cuantum: 5% din pretul fiecarui contract subsecvent fara T.V.A.Se constituie cf art. 89 alin 2, in oricare din formele de la art 90 alin 1-3 din H.G. nr. 925/2006 Se utilizeaza FORMULAR 15
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul national unic de asigurari sociale de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Completare si semnare FORMULAR 2 - Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat. Documentul se va prezenta in original.
2. Neincadrarea in cazurile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006: Completare si semnare FORMULAR 3 - Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat. Documentul se va prezenta in original.
3. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
4. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
Nota: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana a acestora.
In caz de asociere se prezinta de catre fiecare asociat. Documentele se va prezenta in original, copie legalizata, sau copie conform cu originalul.5. Evitarea conflictului de interese: Completare si semnare FORMULAR 4 - Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Dr. Doru Badescu ? Presedinte CNAS, Liliana Lukacs ? Director General, Mihaela Constantin ? Director General Adjunct Economic, Marius Octavian Filip ? Medic Sef. Dragos Grosanu -Director General Adjunct Relatii Contractuale, Mihai Bejat ? Director Directia Sisteme Informatice, Octavia Iosif ? Director Directia Juridic si Contencios Administrativ
In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat. Documentul se va prezenta inclusiv de subcontractanti si/sau terti sustinatori. Documentul se va prezenta in original.
Incadrarea oricaruia dintre asociati/subcontractanti/terti sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.
6. Calitatea de participant la procedura: Completare FORMULAR 5 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat. Documentul se va prezenta in original.
7. Participarea cu oferta independenta: Completare si semnare FORMULAR 6 ? Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
In caz de asociere se completeaza de catre liderul de asociere. Documentul se va prezenta in original.Note:
a) Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti
b) Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
c) Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant subcontractant. 1. Obiectul de activitate corespunzator obiectului procedurii
Certificat constatator emis de Oficiului National al Registrului Comertului , din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operata in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN al ofertantului din certificatul constatator emis de ORC. Documentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul??.
Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, ofertantului situat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.Persoanele straine vor prezenta documente echivalente din care sa rezulte apartenenta din punct de vedere profesional si obiectul activitatii care sa includa obiectul contractului, insotite de traduceri autorizate in limba romana.
In caz de asociere se prezinta de catre fiecare asociat. Documentele se va prezenta in original, copie legalizata, sau copie conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2. Informatii privind media cifrei de afaceri globale:
Ofertantul trebuie sa faca dovada unui nivel minim al mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani financiari incheiatide 10.000.000 Lei.
3. Bilanturile contabile:
Se vor prezenta bilanturile contabile aferente anilor 2009, 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente.Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.
1. Informatii privind situatia economico-financiara:
Se vor prezenta informatii privind situatia economico-financiara a operatorului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. Se va completa FORMULAR 7 - Fisa de informatii generale.In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat. Documentul se va prezenta in original.In caz de asociere cerinta se indeplineste in mod cumulativ.3. Se vor prezenta Bilanturile contabile aferente anilor 2009, 2010 si 2011.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare asociat. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. Documentele prezentate in alta limba decat limba romana se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana.1. Se va completa FORMULAR 7 - Fisa de informatii generale.In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat. Documentul se va prezenta in original.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Centrala Europeana .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produse
Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrari, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Se va completa FORMULAR 8 ? Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani
3. Personalul ofertantului
Informatii referitoare la personalul de specialitate de executie si de conducere implicat in indeplinirea contractuluiSe va completa FORMULAR 10 - Lista cu personalul specialitate propus pentru indeplinirea contractului
2. Experienta similara
In lista principalelor livrari de produse ofertantul trebuie sa includa cel putin un contract prin care sa dovedeasca:
- Experienta in livrarea de produse similare celor care fac obiectul prezentului contract, in utilizarea si operarea echipamentelor de imprimare carduri mentionate in Caietul de sarcini, sau a unor echipamente similare cu acestea.
Valoarea cumulata contractelor prin care ofertantul isi demonstreaza experienta similara trebuie sa fie de minim 5.000.000, 00 Lei.
Se va completa FORMULAR 9 ? Fisa de experienta similara
Ofertantul va prezenta certificate emise de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Se va completa FORMULAR 8 ? Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 aniIn caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat. Documentul se va prezenta in original.3. Se va completa FORMULAR 10 - Lista cu personalul specialitate propus pentru indeplinirea contractuluiIn caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat care participa cu personal de specialitate in cadrul asocierii. Documentul se va prezenta in original2. Se va completa FORMULAR 9 ? Fisa de experienta similaraIn caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat care participa cu experienta similara in cadrul asocierii. Documentul se va prezenta in original.Convertirea in Lei se va realiza la cursul mediu anual Leu/Valuta stabilit de Banca Centrala Europeana pentru anul de inceput in cazul contractelor in desfasurare sau pentru anul finalizarii in cazul contractele incheiate.Pentru anul in curs: transformarea in Lei se va face la cursul mediu Leu/Valuta stabilit de Banca Centrala Europeana pentru luna anterioara depunerii ofertei.Pentru conversia Leu/Euro, cursurile medii stabilite de BCE sunt: - 2009:4, 2399- 2010:4, 2122- 2011:4, 2391Experienta similara trebuie sustinuta prin prezentarea de certificari/documente emise sau contrasemnate de catre autoritatea contractanta achizitoare sau de catre clientul privat beneficiar al livrarilor de prodise similare, care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale similare cu cele care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit prin prezenta procedura de atribuire.In caz de asociere cel putin unul dintre membri asocierii va prezenta documentele in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul pentru partea din contract pe care urmeaza sa o indeplineasca.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.03.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.03.2013 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2013 11:00
Locul: Calea Calarasilor nr 248 bl S19 sector 3 Bucuresti - mezanin -
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care specialistii prezentati nu sunt vorbitori de limba romana, operatorul economic va asigura din fonduri proprii servicii de traducere de specialitate, in limba romana pe toata durata contractului. Operatorul economic va lua toate masurile pentru asigurarea unor traduceri de calitate.2. In cazul in care semnatarul ofertei nu este reprezentantul legal al operatorului economic, atunci se va atasa in cadrul documentelor de calificare Imputernicirea acestuia din partea reprezentantului legal.3. In cazul in care doua sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc atunci, pentru departajare, Autoritatea contractanta va solicita respectivilor operatori economici retransmiterea ofertelor financiare in plic inchis. In urma reanalizarii ofertelor financiare Autoritatea contractanta va desemna castigatoare oferta cu cel mai scazut pret.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile calendaristice incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a documentului atacat conform art. 256 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Casa Nationala de Asigurari de Sanatate - Biroul Achizitii Publice
Adresa postala: Calea Calarasilor nr. 248 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030634, Romania, Tel. +40 372309254, Email: [email protected], Fax: +40 372309163
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.01.2013 08:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer