Licitatie Publica - FURNIZARE CARNE PORC CARCASA REFRIGERATA
Anunt de participare numarul 137223/05.07.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL SLOBOZIA
Adresa postala: Str. Garii nr.54, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920041, Romania, Punct(e) de contact: VASILICA COMAN, Tel. +40 0243232606, Email: [email protected], Fax: +40 0243232635, Adresa internet (URL): http: \\www.anp-just.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE CARNE PORC CARCASA REFRIGERATA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: LOC. SLOBOZIA, STR GARII, NR.54, JUD. IALOMITA
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 6 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 96, 000 si 144, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia lunar in functie de bugetul aprobat.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va furniza catre achizitor produsul carne porc carcasa refrigerata.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a) cantitatea minima totala: 12000 kg, valoarea minima totala estimata, fara TVA, 96000 lei
b) cantitatea maxima totala: 18000 kg, valoarea maxima totala estimata, fara TVA, 144000 lei
...............................................c) pentru 1(unu)contract subsecvent cantitatea minima estimata 2000kg - cantitatea maxima estimata 3000kg
d) pentru 1(unu)contract subsecvent valoarea minima estimata 16000lei - valoarea maxima estimata 24000lei
e) Evaluarea ofertelor se va face in functie de valoarea estimata maxima, respectiv 144000 lei, fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: intre 96, 000 si 144, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL STATULUI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din ord.34/2006.(Acest document este obligatoriu pentru ofertant si va trebui prezentat si de tertul sustinator daca este cazul)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006 ( Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.)3.Certificat prin care se confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele )4.Certificat prin care se confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul local (din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele )5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura6.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta7.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prev. art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (acest document va fi prezentat de ofertant si dupa caz de ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - ANDREI DUMITRU - director- OVREIU AURELIAN ? director adjunct Economico Administrativ- MAURER CHRISTIAN ? contabil sef- COMAN LUCICA ? viza CFP- MUSCA ROMEO ? sef Serviciu Logistica- OBREJAN MARIA ? consilier juridic- COMAN VASILICA ? ofiter achizitii- ARSENIE DOREL NINEL ? ofiter achizitiiNota : Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor.-Nota : Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Inainte de semnarea acordului cadru ofertantul va prezenta certificatul constatator in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Dupa realizarea evaluarii initiale integrala a ofertelor se va lansa licitatia electronica. A.C. are obligatia de a invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi, in sensul imbunatatirii ofertei depuse anterior organizarii acestei faze. Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare este pretul total, fara TVA.Invitatia se transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor admisi. Inform. care urmeaza a fi puse la dispoz.ofert.la L.E. : preturile noi , nr. particip., clasamentul.Se va organiza o singura runda. Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1 (una) zi.Daca la finalul L.E. pe loc 1 se vor clasa 2 sau mai multi ofert. cu preturi egale, atunci se va solicita doar acestor ofertanti, noi prop.de pret in PLIC INCHIS
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2012 11:00
Locul: Penitenciarul Slobozia, str. Garii, nr.54, judetul Ialomita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor care prezinta imputernicire.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Inform. detaliate despre Licit.electronica: a)element ofertei care face obiect. proces.reofertare: pretul total al ofertei fin. fara TVA b)eventuale limite ale valor.pana la care elem. prev. la lit. a) pot fi imbunatatite, : NU exista limite c)inform. care urmeaza a fi puse la dispoz.ofert.la L.E. - existenta de preturi/valori noi - nr. particip. -clasament - L.E. poate fi oprita daca oferta nu s-a imbunatatit in runda preced.: Da - ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: Da - L.E. se prelungeste automat, in cazul modif.clasam.: Nu d) Inainte de lansarea L.E., aut. contr. va realiza o eval.initiala integrala a ofertelor. In vederea realiz.etapei L.E., aut. contr.va introduce in SEAP inform. solicitate automat de sistemul inform. Aut. contract. va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Invitatia se transmite simultan, tuturor ofert.respectivi. Invit.de particip.si notificarile de incepere a L.E. vor fi generate si transmise automat de catre sistem pe e-mail e)conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: -in cadrul L.E. ofertantii particip.nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze. -nr. de runde :1 (una); durata unei runde: 1 (una) zi. L.E. se va finaliza dupa desf.rundei nr.1 .In cazul in care operat. econ., declarat admis si inscris in SEAP, nu modifica in cadrul fazei de L.E. elementele care fac obiectul proces.de reofertare, la stabilirea clasam. final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii L.E., si care a fost introdusa in SEAP de autorit.contr. f) pt. particip.la L.E. operat.econ. tb.sa fie inreg. online si sa detina certif.digital pt. acces in sistem. Inform.disponib.: http: //www.e-licitatie.ro Daca la deschiderea ofertelor finan.din plic sigilat pe loc 1 se vor clasa 2 sau mai multi ofert. cu pret egal, atunci se solicita acestor ofert.noi prop.de pret in PLIC INCHIS.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2 alin 1) lit.b) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Penitenciarul Slobozia - compartimentul achizitii publice
Adresa postala: Adresa postala: str. Garii, nr.54, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920041, Romania, Tel. +40 0243232606, Email: [email protected], Fax: +40 0243232635, Adresa internet (URL): www.pslobozia.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2012 17:40