Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare carti tiparite si compact disc (CD) de specialitate medicala


Anunt de participare numarul 136923/28.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Scoala Postliceala Sanitara Fundeni
Adresa postala: Sos. Fundeni, nr. 254, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, Punct(e) de contact: Crin Marcean, Tel. +40 212405135, Email: [email protected], Fax: +40 212413297, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare carti tiparite si compact disc (CD) de specialitate medicala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scoala Postliceala Sanitara FundeniBucuresti, Soseaua Fundeni nr. 254, Sector2, cod postal 022328, Birou Implementare Proiect, Camera nr.9.
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare carti tiparite si compact disc (CD) de specialitate medicala, cu caracteristici detaliate in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22110000-4 - Carti tiparite (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitate contract :16.000 exemplare, reprezentand 8 titluri carti/CD, cu caracteristicile minime precizate in caietul de sarcini.
Nu se accepta oferte partiale.
Ofertantii au obligatia de a prezenta oferta pentru intreaga cantitate si gama de produse solicitate, in conditiile si cu caracteristicile minime prevazute in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 144, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare :11440 RON. Perioada de valabilitate - cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 60 zile. Seconstituieprinviramentbancarin contul RO57TREZ7025004XXX000131 deschis la Trezoreria sector 2 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutain documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentuldegarantaretrebuiesaprevadacaplatagarantieise va executa neconditionat, respectivla prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Garantia de participare se poate constitui si prin plata in numerar, a valorii stabilite, la casieria autoritatii contractante.In situatia in care un ofertant depune o contestatie ce va fi respinsa de CNSC, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 4.924 lei, suma determinata conform art.2781 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului :3 % din valoarea contractului, exclusiv TVA.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr.346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 2.5% din valoarea contractului, exclusiv TVA .Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare nerambursabila POSDRU din Fonduri Structurale FSE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea - se va completa formularul nr.1 prezentat inSectiunea Formulare.
Declaratiase prezinta in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, inclusiv de tertul sustinator, daca este cazul.
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - se va completa formularul nr.2 prezentat inSectiunea Formulare.Declaratiase prezinta in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si va fi prezentata si tertul sustinator, daca este cazul.
3.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social societatea ofertanta, care sa ateste ca aceasta nu are datorii scadente la bugetul local in luna anterioara celei in care depune oferta - se prezinta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
4.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat al statului, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul general consolidat al statului in luna anterioara depunerii ofertei - se prezinta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
5.Certificat de participare cu oferta independenta - completare formular 3.
6.Declaratie privind neincadrarea inprevederile art. 69 ind 1 completare formular 4.Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si tertul sustinator, daca este cazul.
Lista persoanelor cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.
1. Prof dr. Crin Marcean - Director General
2. Eleonora TOMA - Director Adjunct
3. Nicoleta TANASE - CJ Proiect ID 22581
4. Marilena ICOCIU - Contabil Sef5. Mihaela Alexandru6. Marcela ENE - Responsabil Financiar Proiect ID 22581
Bugetul aferent prezentului contract de achizitie este aprobat de Directorul General al autoritatii contractante si este asigurat prin contractul de finantare POSDRU/60/2.1/S/22581. 1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar furnizarea produselor solicitate prin prezenta documentatie. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea, pentru conformitate, a certificatului constatator in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita ca cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, fara a fi luat in considerare anul in curs, sa fie egala cu dublul valorii estimate a contractului, respectiv 2.288.000 lei.
Cursul mediu de referinta aferent fiecarui an in parte din cei pentru care se cere cifra de afaceri se raporteaza la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Situatia economico-financiara a ofertantului - Bilanturile contabile prescurtate, vizate de organele competente pentru anii 2010, 2009, 2008 sau pentru anii 2011, 2010, 2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind livarile de produse similare -efectuate in ultimii 3 ani, pana la data prezentei proceduri.
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare, efectuate in ultimii 3 ani, pana la data prezentei proceduri, continand valori, perioade de livrare/prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Experienta similara ? se solicita dovedirea incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani pana la data prezentei proceduri, a unui contract sau a maximum 3 contracte al caror obiect a fost furnizarea de produse similare si a caror valoare cumulata sa fie de minimum 1.144.000 lei. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Pentru contractele prezentate ca experienta similara se vor prezenta, in mod obligatoriu, anexat, urmatoarele documente : - formular privind experienta similara - formular7- informatii relevante din contractele prezentate ca experienta similara care sa confirme indeplinirea cerintei;
Documentele se vor prezentain oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
671
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.08.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2012 17:00
Locul: Scoala Postliceala Sanitara Fundeni, Sos Fundeni nr.254, Sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti cooptati - daca este cazul si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013PROIECT POSDRU/60/2.1/S/22581 cu titlul : ?S.O.S Sectorul Medical! Proiect Pilot pentru eficientizarea practicii si insertiei, corelat cu campanii nationale de promovare, orientare si consiliere, in scopul reducerii deficitului de personal medical?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicitareofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 212405135, Email: [email protected], Fax: +40 212413297, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art.256 indice 2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Implementare Proiect ID 22581
Adresa postala: Sos Fundeni nr.254, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 22328, Romania, Tel. +40 212405135, Email: [email protected], Fax: +40 212413297, Adresa internet (URL): www.scoala-sanitara-fundeni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2012 19:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer