Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare cartuse de cerneala si cartuse de toner pentru imprimante si faxuri


Anunt de participare (utilitati) numarul 127646/04.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA CANAL 2000 S.A. PITESTI
Adresa postala:  B-DUL I.C.BRATIANU, NR.24 A, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110016, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Contracte Achizitii Publice, Tel. 0248 625050, In atentia:  MIHAI VIOREL BURCUS, Email:  [email protected], Fax:  0248 223540, Adresa internet (URL):  www.apa-canal2000.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala in subordinea Consiliului Local
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare cartuse de cerneala si cartuse de toner pentru imprimante si faxuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MagaziaSC APA CANAL 2000 SA, Str.Targu din Vale, Pitesti
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 720, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare cartuse de cerneala si cartuse de toner pentru imprimante si faxuri ? conformcerintelor caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
30192113-6-Cartuse de cerneala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare cartuse de cerneala si cartuse de toner pentru imprimante si faxuri.
Cantitatile precizate in Caietul de sarcini, reprezinta cantitati estimate care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru, autoritatea contractanta urmand sa achizitioneze cantitatile rezultate din activitatea specifica inregistrata pe perioada de derulare a acordului cadru.
Valoarea estimata fara TVA: 720, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. part. 12.000, 00 lei/ 90 zile de la dep. of. Prin instrument irevocabil emis de o soc. bancara ori o soc. de asigurari;cu OP;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertei ; Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, valabil la data deschiderii ofertei;Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"; Declaratia privind calitatea de participant la procedura;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data procedurii de achizitie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleBilant contabil, la 31.12.2010, vizat si inregistrat de autoritatea competenta, copie conform cu originalul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii privind experienta similaracerinta minima: - efectuarea, in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract, care a avut ca obiect furnizarea unor produse similare.(Copie contract)
- ofertantul va prezenta in dovedirea experientei similare si proces verbal de receptie sau orice alt document constatator, semnat de comisia de receptie pentru contractul de furnizare.
- 1 (una) recomandare de la alti contractanti de produse similare;
III.2.4) Contracte rezervate
Da
Contractul este rezervat unor ateliere protejate
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pretul este singurul element care face obiectul LE; Imbunatatirea pretului, se va realiza in 1 (una) runda, de 1 (una) zi; La LE au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.08.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.08.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2011 10:30
Locul: Calea Craiovei nr. 38, Serv.Contracte Achizitii Publice.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-membrii comisiei de evaluare -reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor; -observatorii UCVAP; -expertii cooptati, daca este cazul.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi, pretul este singurul element ofertat care face obiectul LE . Invitatia se transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor respectivi si va preciza data si momentul de start al licitatiei electronice; ? Imbunatatirea ofertelor la licitatia electronica, se va realiza intr-o singura runda, de o zi; ? La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP; ? In cazul in care ofertantul declarat admis si inregistrat in SEAP nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, introdusa in SEAP de autoritatea contractanta. DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE DISPONIBILA, INTEGRAL, PE SITE-ul: www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavrapoleus, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213 104 641, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contracte Achizitii Publice.
Adresa postala:  Calea Craiovei nr. 38, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110038, Romania, Tel. 0248222445, Fax:  0248222445
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2011 07:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer