Licitatie Publica - FURNIZARE CARTUSE TONER, CARTUSE CERNEALA, PIESE SI ACECESORII PENTRU IMPRIMANTE SI FOTOCOPIATOARE
Anunt de participare (utilitati) numarul 112904/13.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
FILIALA DE FURNIZARE A ENERGIEI ELECTRICE"ELECTRICA FURNIZARE TRANSILVANIA NORD" S.A.
Adresa postala: CLUJ NAPOCA STR MEMORANDUMULUI 27, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Punct(e) de contact: VASILE FLORIN BERINDEAN, Tel. 0264205260, Email: [email protected], Fax: 0264205204, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE PE ACTIUNI DE FURNIZARE A ENERGIEI ELECTRICE
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
FURNIZARE CARTUSE TONER, CARTUSE CERNEALA, PIESE SI ACECESORII PENTRU IMPRIMANTE SI FOTOCOPIATOARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Resedintele judetelor CJ, BH, SM, BM, BN, MM
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE CARTUSE TONER, CARTUSE CERNEALA, PIESE SI ACECESORII PENTRU IMPRIMANTE SI FOTOCOPIATOARE PENTRU SC FFEE?ELECTRICA FURNIZARE TRANSILVANIA NORD?SA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
30125000-1-Piese si accesorii pentru fotocopiatoare (Rev.2)
30192113-6-Cartuse de cerneala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 ? cartuse toner, cartuse cerneala, consumabile electrice pentru imprimante si faxuri pentru aparate de alt tip decat Samsung si XeroxLot 2 ? cartuse toner, cartuse cerneala, consumabile electrice pentru imprimante si faxuri pentru aparate de tip SamsungLot 3 ? cartuse toner, cartuse cerneala, consumabile electrice pentru imprimante si faxuri pentru aparate de tip Xerox
Valoarea estimata fara TVA: 377, 281.75RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10% din pretul contractului fara TVA .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Garantia de buna executie se poate constiutui conform OUG 34/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in copie semnata si stampilata pentru conconformitate cu originalul
Certificat constatator
autorizatia de functionare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabildeclaratie privind cifra medie de afaceri . Valoarea cifrei medii de afaceri trebuie sa depaseasca sau sa fie egala cu pragul
lot 1 ? 81334, 29 lei
lot 2 ? 221834, 34 lei
lot 3 - 262753, 99 lei
indicatori privind capacitatea financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) lista a principalelor livrari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani,
Pragul minim pentru experienta similara trebuie sa depaseascavaloarea:
lot 1 ? 32533, 71 lei
lot 2 ? 88733, 73 lei
lot 3 ? 105101, 59 lei
3 recomandari
b) declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii
c) declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate
d) Mostre ale produselor
e) Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conduceref) Acord de asociereg) autorizatie de livrare
h) CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta
Standarde de asigurare a calitatii - ISO 9001 sau echivalent la producator si ofertant
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde succesive: 1;Data inceperii procedurii: 2 zile de la data transmiterii invitatiilor;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.12.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.12.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.12.2010 10:30
Locul: sediul autoritatii contractante SC FFEEElectrica Furnizare Transilvania Nord SA, Cluj Napoca str.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei, reprezentantii ofertantilor, reprezentantii MF
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
surse proprii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.3104642, Email: [email protected], Fax: 021.3104641, Adresa internet (URL): www..ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal a Tribunalului Cluj
Adresa postala: Cluj Napoca Str. Dorobantilor nr. 2-4, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel. 0264-596110, Email: [email protected], Fax: 0264-595844
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC FFEE Electrica Furnizare Transilvania Nord SA - serviciul juridic
Adresa postala: Str. Memorandumului nr. 27, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Tel. 0264205280, Fax: 0264205204
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.12.2010 13:50