Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE CEARCEAFURI (CAMPURI) PENTRU SALI DE OPERATIE


Anunt de participare numarul 32343/14.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala: str splaiul independentei 169, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050098, Romania, Punct(e) de contact: Andrei Tudorache, Tel.318.05.11, In atentia: VASILE MARINELA, Email: [email protected], Fax: 314.00.15
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE CEARCEAFURI (CAMPURI) PENTRU SALI DE OPERATIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SUUB, STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR. 169, SECTOR 5, BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE CEARCEAFURI (CAMPURI)PENTRU SALI DE OPERATIE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
17218200-5 - Cearsafuri pentru sali de operatie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 169, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 1690 RON, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN VALOARE DE 5% DIN PRETUL CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDUL NATIONAL UNIC AL ASIGURARILOR DE SANATATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ;Declaratia privind inexistenta starii de faliment se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat;Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale-valabil la data organizarii procedurii;Certificat de atestare fiscala, eliberat de DGFP valabil la data organizarii procedurii;Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului;Certificat de inregistrare eliberat de ONRC;Documente emise de organisme acreditate care sa ateste ca producatorul si /sau furnizorul au implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele: UNI, ISO, EN, TUV, CE, ( sau echivalent), sau in curs de certificare.
Autorizatie pentru livrarea produselor, in original, sau certificatde producator, in copie, daca ofertantul este producator;Declaratie pe propria raspundere , privind conformitatea produselor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conditii obligatorii: Bilantul financiar contabil la 31.12.2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorieFisa de informatii generale;Fisa/Fise de informatii privind experienta similara, minim 3inclusiv recomandari din partea altor beneficiari/clientidin ultimii 3 ani
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul /ofertantul se angajeaza sa le utilizeze ptr. indeplinirea contractului,
Declaratie care contine informatii privind nr. mediu, in ultimile 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, nr. si pregatirea cadrelor de conducere, precum si apersoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului;Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani; prezentarea mostrelor de produs pentru care se depune oferta, cu titlul gratuit. Mostrele se ambaleaza individual si se eticheteaza cu urmatoarele informatii: denumire ofertant si denumire produs;Neprezentarea mostrelor de produs constituie motiv de respingere a ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
31793
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: se achita direct la caseria spitalului si se ridica de la Biroul Achizitii- Licitatii incepand din data de 17.09.2007
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2007 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2007 11:00
Locul: SUUB, STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR. 169, SECTOR 5, SALA DE CONSILIU, ETJ. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTI AGENTI ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
art. 272 alin. 1 si 2 din OG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC SUUB
Adresa postala: STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR. 169, SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050098, Romania, Tel.021/3180511, Fax: 021/3140015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.09.2007 16:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer