Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare centrala telefonica digitala


Anunt de participare (utilitati) numarul 109432/12.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala:  Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020995, Romania, Punct(e) de contact:  Sucursala Hidrocentrale Buzau, Tel. 0238.406.471, In atentia:  Serviciului Contracte, Email:  [email protected], Fax:  0238.414.847, Adresa internet (URL):  str.Dorin Pavel nr.1, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate contractanta cu capitalmajoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare centrala telefonica digitala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul S.H.Buzau, mun. Buzau, str.Dorin Pavel nr.1, jud. Buzau
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il constituie achizitionareaunei centrale telefonice digitale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32545000-5 - Sisteme PABX (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conformdocumentatiei de atribuire disponibile online la sectiunea " Documentatie si clarificari"
Valoarea estimata fara TVA: 96, 580RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in cuantum de 1900lei ( jumatate din valoare ptr. IMM)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii HidroelectricaS.A.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie priv situatia personala a ofertantului ? declaratie pe proprie raspundere;
-certificate constatatoare fiscale valabile la data deschiderii ofertelor, precum ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale ? original sau copie legalizata;
-certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului ? original sau copie legalizata;
-certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului ? copie semnata si stampilata de ofertant ptr. conformitate cu originalul.
-autorizatie de comercializare, instalare si service de la producatorul sau importatorul oficial al echipamentului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratii bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional- Scrisoare de bonitate din partea bancii ; sau
-bilantul contabil sau extrase de bilant pe anul 2009, avizate de ORC ? copie legalizata/ certificata de organele competente ; sau
-declaratie privind cifra de afaceri globala
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind lista principalelorlivrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.
-declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii
-informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pt asigurarea controlului calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP conform instructiunilor de la : https: //www.e-licitatie.ro: 8881/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF11794
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
11794
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.11.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 02.02.2011
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.11.2010 11:00
Locul: Sediul Sucursalei Hidrocentrale Buzau - Str. Dorin Pavel nr.1, Localitatea Buzau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Buzau-Sectia Comerciala si de Contencios
Adresa postala:  B-dul Nicolae Balcescu nr.8, Localitatea:  Buzau, Cod postal:  120247, Romania, Tel. 0238/ 717.960, Fax:  0238/ 717.959
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CompartimentulJuridic al Sucursalei Hidrocentrale Buzau
Adresa postala:  Str. Dorin Pavel nr.1, Localitatea:  Buzau, Cod postal:  120290, Romania, Tel. 0238/ 406.462, Fax:  0238/ 414.847
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2010 14:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer