Licitatie Publica - Furnizare combustibil - benzina si motorina - pe baza de bonuri valorice
Anunt de participare numarul 132751/27.01.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul Judetean de Ambulanta Salaj
Adresa postala: Simion Barnutiu nr. 67, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450129, Romania, Punct(e) de contact: Tamas Ioana, Tel. +40 260615558, In atentia: Fazekas Annamaria, Email: [email protected], Fax: +40 260615558, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Serviciul de Ambulanta Judetean Salaj
Adresa postala: str. Simion Barnutiu nr. 67, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450129, Romania, Tel. +40 26061558, In atentia: Annamaria Fazekas, Email: [email protected], Fax: +40 26061558, Adresa internet (URL): - ofertele se vor depune pe site-ul http: //www.e-licitatie.ro - licitatie electronica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare combustibil - benzina si motorina - pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la pompa
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: 823, 320RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 1 contract pana la 31.12.2012, valoare estimativa: 37200 Ron pentru benzina, 511680 Ron pentru motorina; 1 contract de la 1.01.2013 pana la 30.04.2013, valoare estimativa: 18600 Ron pentru benzina si 255840 Ron pentru motorina
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de combustibil - benzina fara plumb si motorina - pe baza de bonuri valorice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot nr. 1:8000 l de benzina pana la 31.12.2012, in total 12000 l de benzina pana la 30.04.2013
Lot nr. 2:104000 l de motorina pana la 31.12.2012, in total 156000 l de motorina pana la 30.04.2013
Valoarea estimata fara TVA: 823, 320RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de 837 lei pentru benzina si 11513 pentru motorinaGarantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau se depune la caseria unitatii- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data depunerii ofertelor.- In conditiile respingerii unei contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare ]n raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma, conform art. 278' alin 1, lit b din OUG 34/2006, respectiv 4547.52 lei pentru motorina- Contul pentru garantia de participare: RO81TREZ5615005XXX005481- pentru IMM-uri valoarea garantiei de participare este 50% din valorile de mai sus - cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea de atribuire fara TVA a contractului;
- garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.- daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea unei declaratii privind neincadrareain situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 ? form. Nr. 3, 4;2. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (bugetul consolidat), precum si impozitele si taxele localePersoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificate de atestare fiscalaformulare tip emise de organismele competente cu valabilitate la data deschiderii ofertelor, in original sau copiiconform cu originalul.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local si bugetul de stat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ofertantul.Se vor prezenta: Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, valabil la data deschiderii ofertelor
Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor.
Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Sa reiasa din certificatele fiscale ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei care se depun candidaturile.3. Se solicita prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - form. Nr. 64. Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea ofertei in prevederile art. 69 ' din OUG 34/2006 ? form nr. 7Manager general interimar autoritatea contractanta - Dr. Tamas Ioana PetronelaDirector economic - Ec. Turcu EmiliaDirector tehnic - Ing. Damian GheorgheAn. prog. responsabil achizitii publice - Fazekas AnnamariaConsilier Juridic - Sampetrean AdrianContabila - Ec. Ciupe Daniela 1.Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie conform cu originalul, emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor;
Documentele vor fi valabile la data deschiderii ofertelor si trebuie sa ateste faptul ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului contractului2. Persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata.
Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate aleofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indepinirii contractului.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Informatii generale. Cifra de afaceri.Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani de minim 50.000 lei pentru ofertantul pentru benzina si cel putin 700.000 lei pentru ofertantul pentru motorina
Bilantul la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind gradul de acoperire la nivel local/judetean
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertele se vor depune pe http: //www.e-licitatie.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
74/13.01.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membri comisiei de evaluare, imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti, observatori UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul existentei unor oferte de pret egale clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicta clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile din ziua urmatoare a luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Ambulanta Judetean Salaj
Adresa postala: str. Simion Barnutiu nr. 67, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450129, Romania, Tel. +40 260615558, Email: [email protected], Fax: +40 260615558
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.01.2012 15:48