Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare combustibil


Anunt de participare numarul 143150/17.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA REZERVATIEI BIOSFEREI DELTA DUNARII
Adresa postala: strada Portului, nr 34 A, Tulcea, cod 820243, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820243, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN COSMA, Tel. +40 240518924/ +40 240518925, In atentia: ing. Cezar SOFITCHI, Email: [email protected], Fax: +40 240518975, Adresa internet (URL): www.ddbra.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate pentru administrarea ariei naturale protejate Rezervatia Biosferei Delta Dunarii
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare combustibil
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Portul Industrial Tulcea, Tanc Motor Galax, sediul A.R.B.D.D.
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 627, 140 si 1, 881, 420RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar avand valoarea estimata cuprinsa in intervalul 26, 130 RON si 87, 392.50 RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie motorina EURO 5 si benzina fara Pb CO 95 cu acciza si fara acciza;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot I: motorina EURO 5 cu acciza - 65.000 ÷ 195.000 (litri); Lot II: motorina EURO 5 fara acciza - 50.000 ÷ 150.000 (litri); Lot III: benzina fara Pb CO 95 cu acciza - 7.000 ÷ 21.000 (litri); Lot IV: benzina fara Pb CO 95 fara acciza - 22.000 ÷ 66.000 (litri). Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele.
Valoarea estimata fara TVA: intre 627, 140 si 1, 881, 420RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1) Cuantumul garantiei de participare a fiecarui lot pentru care se oferteaza: lotul I - motorina EURO 5 cu acciza - 5.000 lei; lotul II - motorina EURO 5 fara acciza - 4.500 lei; lotul III - benzina fara Pb CO 95 cu acciza - 1.000 lei; lotul IV - benzina fara Pb CO 95 fara acciza - 3.000 lei. 2) perioada de valabilitate a garantiei de participare: 30 zile de la termenul limita de primire a ofertelor; 3) modalitatea de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, sau prin depunere la casieria ARBDD Tulcea; Daca ofertantul alege varianta constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va utiliza contul RO11TREZ6415005XXX000132 deschis de catre autoritatea contractanta la Trezoreria Tulcea, CF 3722040; ! Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul B.N.R. din ziua publicarii invitatiei de participare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
100% din alocatii de la Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 ? (conform Formular nr. 5). In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta aceasta declaratie. Daca este cazul, declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator;
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 ? (conform Formular nr. 6). In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta aceasta declaratie. Daca este cazul, declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, cu referire doar la pct. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006;
3. Certificat de atestare fiscala emis de catre Administratia Finantelor Publice privind plata obligatiilor catre bugetul consolidat al statului;
4. Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale eliberat de catre Organele Administratiei locale (Directia taxe si impozite locale);
5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? (conform Formular nr. 7). Daca este cazul, toti asociatii sau subcontractantii vor prezenta acest certificat;
6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? (conform Formular nr. 8). In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta acest certificate (conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010);
7. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 ? (conform Formular nr. 9). Daca este cazul, declaratia va fi prezentata de toti asociatii, de tertii sustinatori si subcontractanti (se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012).
Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, sunt:
a) Edward BRATFANOF ? Guvernator;
b) Viorica-Fanica BISCA ? Director Executiv, presedinte comisie de evaluare;
c) Marioara CRACIUN - Sef Serviciu B.F., membru comisie de evaluare;
d) Radu VOICU - Sef Birou J.C.A., membru comisie de evaluare;
e) Neculai BAHACIU - Sef Serviciu D.E., membru comisie de evaluare;
f) Emanuel-Dumitru ENE ? consilier compartiment A.P., membru comisie de evaluare;
g) Felicia ONOSE ? membru de rezerva comisie de evaluare;
h) Cezar SOFITCHI ? membru de rezerva comisie de evaluare
Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare in conformitate cu cerintele solicitate. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele juridice/fizice romane vor prezenta Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente, din care sa rezulte obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, precum si Autorizatie de Antrepozit Fiscal/altele echivalente pentru operatorii participanti cu oferta pentru loturile corespunzatoare combustibilului fara acciza.Persoane juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din care sa rezulte incadrarea in domeniul de activitate necesar.
Daca este cazul, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale va fi dovedita asa cum s-a exprimat mai sus si de catre toti asociatii si subcontractantii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Informatii privind asocierea (daca este cazul)
Informatii privind tertul sustinator (daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul nr. 14Se va completa Formularul nr. 12. Operatorul economic nominalizat lider al asocierii trebuie confirmat prin depunerea imputernicirilor semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei. In cazul ofertei declarate castigatoare, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va primi acordul de asociere legalizat la notariat si in care vor fi mentionate, inclusiv, ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile.Se va completa Formularul nr. 13, Anexa 1 si/sau Anexa 2 la acesta, semnate de catre persoana care il sustine, incheiat in forma autentica. In cazul in care sustinerea tertului vizeaza resurse tehnice si profesionale, care vor fi puse efectiv la dispozitia ofertantului, atunci angajamentul ferm trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.05.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2013 13:00
Locul: Sala de consiliu, et. 1, A.R.B.D.D., str. Portului, nr. 34A, Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. ! Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
! Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic, Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Portului, nr. 34A, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820243, Romania, Tel. +40 240518924, Email: [email protected], Fax: +40 240518975, Adresa internet (URL): www.ddbra.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2013 14:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer