Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare combustibil auto


Anunt de participare numarul 103926/13.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala:  Str.Splaiul Independentei 169, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050098, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Rizea, Tel. 021/314.15.00, In atentia:  Cristian Simion, Email:  [email protected], Fax:  021/314.15.00, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare combustibil auto
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RETEA DISTRIBUTIE FURNIZOR
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 41, 495 si 497, 940RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In urma incheierii acordului cadru , autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134210-2-Motorina (0, 2) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIET DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 41, 495 si 497, 940RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant.de participare in suma fixa 1% din val.max.estim fara TVA=4.979, 00 lei.garant.de buna exec.5% din val.fara TVA a contr.subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FNUASS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propie raspundere privind eligibilitatea-formularul 3
Declaratie privind inexistenta stari de faliment-formularul 4
Certificat fiscal eliberat de D.G.F.P.-aflat in termen de valabilitate la momentul deschiderii ofertelor-semnat si stampilat
Certificat privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei-aflat in termen de valabilitate la momentul deschiderii ofertelor-
Certificat constatator emis de O.N.R.C.-aflat in termen de valabilitate la momentul deschiderii ofertel, in original sau copie legalizata
Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C.-
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul financiar contabil-copie stampilata-la 31 decembrie 2009
Informatii generale cu cifra de afaceri pe ultimii 3 ani-formularul 5 vizat de conducerea unitati
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca producatorul si/sau furnizorul respectarea standardelor de asigurare a calitatii, a sistemelor de management si securitatii in munca (ISO 9001, OH SAS 18001, sau echivalent)
Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului (ISO 14001) sau orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele sau dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Recomandari din partea altor beneficiari/clienti pentru produsele ofertate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara.ofertantii vor face dovada indeplinirii si finalizarii in ultimii trei ani a unor contracte ce au avut ca obiect furnizarea de produse similare celor ce fac obiectul procedurii;formularul nr. 6
Declaratie priviind numarul de statii din tara(pe judete) pe suport magnetic
Raportul de incercare si analiza a produselor, - in copie
Declaratie pe propria raspundere privind conformitatea produselor.
Certificat de agreere RAR sau alt organism de certificare al produselor
Ofertantul va prezenta autorizatia pentru livrarea produselor, ( in cazul in care ofertantul nu este chiar producatorul acestor produse)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
26650/05.07.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.07.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2010 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2010 11:00
Locul: SUUB-STR.SPL.INDEPENDENTEI NR.169, SECTOR 5, BCURESTI, SERV, ACHIZITII PUBLICE, PARTER
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI AGENTILOR ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilorstr
Adresa postala:  Str.Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0 21/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Curtea de Apelstr. Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040022, Romania, Tel. 021/319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021/319.16.74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art. 255. - (1), Art. 256. - (1), Art.256^2, litera b-5 zile din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCA Pricop & Banu
Adresa postala:  Blvd Lascar Catargiu, nr. 12, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010671, Romania, Tel. 0 21/311.26.88, Fax:  0 21/311.26.89
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2010 12:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer