Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare combustibil auto


Anunt de participare numarul 140532/20.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: STR. PIETATII NR. 1-3; BRAILA, Localitatea: Braila, Cod postal: 810098, Romania, Punct(e) de contact: Iordache Carmen, Tel. +40 239694400, Email: [email protected], Fax: +40 239694400, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare combustibil auto
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: statiile de alimentare ale operatorului economic
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 47 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 371, 080 si 5, 769, 680RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se va semna anual cate un contract subsecvent; cantitatea minima de carburant 271000 l ; cantitatea maxima 299000 l carburant(conform caietului de sarcini anexat prezentei Valoarea estimata a celui mai mare contract este de 1.458.280 lei(fara TVA)
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare combustibil auto(benzina fara plumb si motorina standard) pentru alimentarea autosanitarelor unitatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatea estimata maxima de carburant :1183000 l; cantitatea estimata minima de carburant :1101000 l (pe durata acordului-cadru)
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 371, 080 si 5, 769, 680RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
47 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare (GP) in valoare de 115000 lei se constituie prin virament bancar in contul RO92REZ1515041xxx000385 deschis la Trezoreria mun. Braila sau prin scrisoare de garantie bancara constituita in favoarea unitatii contractante, emisa in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate a GP trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertei. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a GP va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Dovada constituirii GP se va posta obligatoriu in SEAP(scanata) pana la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentata in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor, sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit, sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta, sa fie constituit in cuantumul sumei fixe precizata in documentatia de atribuire, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituit.Cuantumul ce se va retine in conditiile art.278?1 alin. c) din OUG nr.34/2006 este de 8136, 97 lei.Neconstituirea si neprezentarea GP pana la data limita de depunere a ofertelor atrage respingerea ofertei.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus. Garantia de buna executie in cuantum de 2% din valoarea contractului subsecvent fara TVA, se va constitui in termen de 5 zile de la semnarea contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract conformart.90 alin(1) din HG 925/2006 cu modificari si completari, sau daca partile convin conform art.90 alin.(3) din HG 925/2006 cu modif si completari, ca garantia de buna executie sa se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, in conformitate cu HG 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alte surse - venituri proprii in baza contractului cu CJAS Braila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si la art. 181 din OUG34/2006 cu modif.si completari-formular1 si formular3;(in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu existra prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice sau a unei asociatii profesionale cu competente in acest sens);
2.declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69?1 din OUG34/2006 cu modif.si completari-formular2
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante:
Ec. Radu Silviu - manager general;
Ec. Poparlan Meluta - director economic;
Ing. Perianu Viorel - director tehnic(presedintele comisiei de evaluare)
Ing. Constantin Georgel - sef serv. Miscare si exploatare auto(membru in comisia de evaluare)
Ec. Penes Laurentiu - sef serv. A.T.A.P.P.(membru in comisia de evaluare)
Ec. Blebea Yvona - membru in comisia de evaluare
Iordache Carmen - inginer(membru in comisia de evaluare)
Ghiveci Constantin - inginer(membru de rezerva in comisia de evaluare)
3.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si taxe locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul, care sa ateste ca sociatatea nu este inregistrata cu debite la bugetul local in luna anterioara celei in care se depune oferta;
4.Certificat de atestare fiscal eliberat de organul de administrare fiscal al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu figureaza cu datorii scadente in luna anterioara celei in care de depun ofertele
5.certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(conform ordinului 341/2010 emis de ANRMAP)-formular 4
=documentele semnate si stampilate vor fi scanate si incarcate in SEAP= Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"emis cu max30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor(obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator)
Nota: ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, trebuie sa prezinte autoritatii contractante certificatul in original sau copie legalizata in cazul in care certificatul este prezentat in forma "copie cu originalul"persoanele fizice/juridice straine - documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional(documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana)
= documentele semnate si stampilate vor fi scanate si incarcate in SEAP =
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 2.500.000 lei (conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor contracte similare prestate in ultimii 3 ani. Ofertantul va prezenta cel putin o recomandare din partea unui beneficiar.
2. Lista statiilor de alimentare din care sa rezulte ca operatorul economic are cel putin o statie de alimentare in fiecare judet din tara si in mun. Bucuresti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.12.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.01.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.01.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertelor cu preturi egale autoritatea contractanta va solicita ofertantilor in cauza, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre operatorul economic despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Ambulanta Judetean Braila
Adresa postala: str. Pietatii 1-3, Localitatea: Braila, Cod postal: 810249, Romania, Tel. +40 239671111, Email: [email protected], Fax: +40 239671111
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.11.2012 07:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer