Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare combustibil auto


Anunt de participare numarul 148066/20.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA IALOMITA
Adresa postala: JUD.IALOMITA, LOC.SLOBOZIA, STR.DECEBAL, NR.1, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920013, Romania, Punct(e) de contact: culea constantin doina, Tel. +40 0243234786, Email: [email protected], Fax: +40 0243234786, Adresa internet (URL): http: //ambulantaialomita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ambulanta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare combustibil auto
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: statiile de distributie carburant ale ofertantilor
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 6 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 598, 617.6 si 787, 572RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 6 contracte subsecvente, fiecare contract are o valoare minima =99769, 6 lei fara tva si o valoare maxima=131262 lei fara tva
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitionarea de combustibil auto(motorina si benzina)pentru autosanitarele din dotare, de la statiile de distributie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
motorina euro 5: cantitatea estimata maxima acord cadru este de 150000L
benzina fara plumb: cantitatea estimata maxima aord cadru este de 300L
motorina euro 5: cantitatea estimata minima acord cadru este de 114000L
benzina fara plumb: cantitate estimata minima acord cadru este de 240L
Valoarea estimata fara TVA: intre 598, 617.6 si 787, 572RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea maxima estimata fara tva a acordului cadru=7875.72 lei.garantia de participare va fi valabila 90 de zile de la termenul limita stabilita pentru depunereaofertelor.garantia de participare se va posta in seap(scanata)pana la data limita de depunere a ofertelor.pentru IMM-uri, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50%din nivelul impus.in acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere, conform anexei nr 1 din legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor(formularul 12)Garantia de participare se constituie in una din formele prevazute la art 86 din hg 925/2006.contul autoritatii contractante deschis la trezoreria slobozia este RO60TREZ3915005XXX000103.DOVADA GARANTIEI DE PARTICIPARE SE VA TRANSMITE IN ORIGINAL LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE DIN str.Decebal, nr. 1, Slobozia, jud.Ialomita, pana cel tarziu data limita de depunere a ofertelor(conform anuntului de participare.exista posibilitatea depunerii garantiei de participare si in valutala cursul bnr.echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul bnr din data anterioara datei limite de depunere a ofertelor cu 5 zile.autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, atunci cand ofertantul se afla in oricare din situatiile prevazute la art87, alin 1 din hg 95/2006 si art 278^1 din OUG 34/2006.garantia de participare va fi restituita in conditiile prevazute la art 88, alin 1 si2 din HG 925/2006 cuantumul garantiei de buna executie este de 1, 5% din valoarea fara tva a fiecarui contract subsecvent ce urmeaza a fi inheiat.modul de constituire a garantiei de buna executie, conform prevederilor art 90 din hg 925/2006: -scrisoare de garantie bancara de buna executie(formular 10)-virament bancar cu OP in contul RO60TREZ3915005XXX000103 deschis la trezoreria slobozia.perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la data e3xpirarii duratei contractuale.garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art 91 ai 92 din hg 925/2006.se constituie la data semnarii contractului sau in termen de 5 zile de la data semnarii acestuia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia privind eligibilitatea(formular 1)
declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art 181 din oug 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(formular 2)
declaratie privind calitatea de participant la procedura(formular 3)
declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art 69^1 din oug 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (formular 4)
certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului 314/2010(formular 5)
certificate fiscale privind taxele si impozitele locale si catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul")
persoanele cu functie de decizie din cadrul saj ialomita sunt: Manager General Dr. Suvac Aliona, Director Economic Ec Tenea Carmen Anca, Director Tehnic Ing Pavel Nicolae, Director Medical Dr. Popescu Olimpia, Asistent Sef As. Nita Carmen Gina persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator eliberat de Ogiciul registrului Comertului .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator.persoanele juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta orice dociument considerat edificator, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana, respectiv certificate emise de autoritatea competenta, sau in cazul in care nu se elibereaza acest certificat o declaratie pe propria raspundere autentica, data in fata unui notar, a unei entitati administrative sau judiciare, ori a unei asociatii profesionale, care are competenta in acest sens, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia(in original/copielegalizata/lizibila cu mentiunea"conformcu originalul")
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisaINFORMATII GENERALE OFERTANT-din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii 3 aniu, conform art 185 din oug 34/2006
bilantul contabil sau extrase de bilant la 31.12.2012, inregistrat la organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
formularul 6copie lizibila semnata si stampilata in conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal al ofertantului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara, din care trebuie sa rezulte: denumireasi obiectul contractului, denumire client, calitatea in care a participat la indeplinirea contractului, daca au fost litigii, privind indeplinirea contractului, natura si cantitatea de produse furnizate
lista a principalelor livrari de produse similare celor licitate efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari
furnizorul sa detina cel putin o statie proprie/partener de distributie carburant la nivelul localitatilor : Slobozia, Tandarei, Fetesti si Urziceni
certificat de certificare conform standardelor de referinta: SR EN ISO 9001 asu altele echivalente. acestea trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
formularul 8formularul 7lista semnata si stampilatase solicita certificat privind standardele de asigurare a calitatii pentru ofertant emise de organisme abilitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.12.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.12.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.01.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
in cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificariprin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul judetean de ambulanta ialomita
Adresa postala: str. decebal, nr. 1, Localitatea: slobozia, Cod postal: 920013, Romania, Tel. +040 0243234786, Email: [email protected], Fax: +040 0243234786, Adresa internet (URL): http: //ambulantaialomita.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2013 13:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer