Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE COMBUSTIBIL AUTO IN PERIOADA 01.11-30.12.2011


Anunt de participare numarul 129680/31.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CAMERA DEPUTATILOR
Adresa postala:  STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050563, Romania, Punct(e) de contact:  Registratura Camerei Deputatilor, intrarea B4S1, Tel. 021.414.16.32, In atentia:  IULIA GHIMIS, Email:  [email protected], Fax:  021.414.19.55, Adresa internet (URL):  www.cdep.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE COMBUSTIBIL AUTO IN PERIOADA 01.11-30.12.2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statiile de distributie ale furnizorului.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare combustibili auto alimentati pe baza de carduri de credit, in perioada 01.11-30.12.2011.
Val. estimata din anuntul de participare (258.467, 74 lei, fara TVA), reprezinta val. estimata a contr. pentru perioada 01.11-30.12.2011. Val. estimata a ctr. in cazul prelungirii acestuia pana in data de 30.04.2012 este de 343.762, 10 lei fara TVA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate: 60.000 litri combustibil (50.000 litri benzina si 10.000 litri motorina) - conform Caietului de sarcini, in valoare estimata de 258.467, 74 lei. Aceste valori se refera la perioada 01.11.2011-30.12.2011. Pentru o eventuala suplimentare a contractului in primele 4 luni ale anului 2012, valoarea maxima a contractului va fi de 343.762, 10 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 343, 762.1RON
II.2.2) Optiuni
Da
Durata contractului se poate prelungi pana cel mult la 30.04.2012, conf. doc. de atribuire.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.11.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE PARTICIPARE - 5.169 lei, valabila 65 zile. GARANTIE BUNA EXECUTIE - 5% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI CE SE VA INCHEIA PT PERIOADA 01.11.2011 - 30.12.2011.(conf doc atribuire).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE: SE SOLICITA LEGALIZAREA ASOCIERII PENTRU GRUPUL DE OPERATORI NUMAI DACA OFERTA COMUNA ESTE DECLARATA CASTIGATOARE.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69'.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.5. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): Pentru persoane juridice romane: Certificatul de inregistrare si Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu extras din documentale de constituire ale societatii sau cererile de inscriere mentiuni de la Registrul Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte: a)ca obiectul de activitate al ofertantului include comercializarea produselor care fac obiectul licitatiei;b)ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Recomandare din partea altui beneficiar.2. Lista cu unitatile de distributie pe baza cardurilor de credit, din fiecare judet.3. Resurse umane.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Se solicita o scrisoare de recomandare.2. Se solicita lista cu statiile de distributie cu decontare pe baza de carduri de credit.3. Resurse umane: declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea cu personal de specialitate si persoanele desemnate pentru indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul de reofertare: pretul. Numar de runde: o runda. Durata unei runde: o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
57d/2296
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.10.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
65zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2011 13:00
Locul: SEDIUL CAMEREI DEPUTATILOR
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  STRADA STAVROPOLEOS NR. 6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii Publice
Adresa postala:  Adresa postala: STRADA IZVOR NR. 2-4, SECTOR 5, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  050563, Romania, Tel. 021/414.16.32, Email:  [email protected], Fax:  021/414.19.55, Adresa internet (URL):  www.cdep.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2011 17:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer