Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE COMBUSTIBIL LICHID TIP M PENTRU INCALZIRE


Anunt de participare numarul 145040/19.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Constanta
Adresa postala: str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900665, Romania, Punct(e) de contact: Ciprian Calut, Tel. +40 241480851, Email: [email protected], Fax: +40 241694137, Adresa internet (URL): http: //www.dgaspc-ct.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE COMBUSTIBIL LICHID TIP M PENTRU INCALZIRE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la fiecare dintre locatiile prevazute in Anexa 2 la caietul de sarcini
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 512, 500 si 6, 667, 500RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: oct.2013-sept.2014- min. 1837500 lei- max. 2222500 lei, oct. 2014-sept.2015- min. 1837500 lei- max. 2222500 lei, oct.2015-sept. 2016- min. 1837000- max. 2222500 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare combustibil lichid tip M pentru centralele termice din centrele aferente D.G.A.S.P.C. Constanta, cu scutire de accize
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
60000000-8-Servicii de transport (cu exceptia transportului de deseuri) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
pentru acordul cadru se estimeaza urmatoarele cantitati:
combustibil lichid tip M = minim 1.575.000 kg - maxim 1.905.000 kg
Valoare estimata minim ? 5.512.500 lei- maxim 6.667.500 lei
pentru un contract subsecvent se estimeaza urmatoarele cantitati:
combustibil - minim 525.000 kg ; - maxim 635.000kg
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 512, 500 si 6, 667, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum de: 110.250 lei Se va constituiprin virament in contul nr.RO 81TREZ2315006XXX005424 deschis la Trez Mun Constanta ori prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara ori o soc de asigurari, conf art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006 Gar. se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar, daca valoarea garantiei este redusa ca valoare.Pentru sit. in care garantia de participare se va constitui in valuta se va face la cursul de schimb RON/valuta comunicat de catre BNR si valabil pentru data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 alin. (3) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Per de valab a garantiei: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare (in original) se depune intr-un plic deschis, impreuna cu scrisoarea de inaintare si imputernicirea de participare la procedura, separat, care va insoti documentele ofertei. In conformitate cu prevederile art. 87 din OUG nr.34/2006 :1) Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr.34/2006. 2% din val. contractului fara TVA, cf. art.89 (3) din HGR 925/2006.Se poate constit. printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau soc. de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pt facturi partiale. Astfel, contractantul are oblig. de a deschide un cont la disp. Aut. Contr., la Trez. Statului din cadrul organului fiscal competent.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indepl. contractului, aut. Contr. urm sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept gar. de buna executie.Aut. contr. va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trez. Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Returnarea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art.92 alin. (4) din HG nr 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare astfel: Garantia de buna executie se elibereaza inconf. cu prev. art. 92 alin 1 din H.G. 925/2006 autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, art 180 din OUG nr. 34/2006, Prezentarea Formularului 2, Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006vor trebui prezentatede catre ofertant, tert sustinator sau asociat, daca este cazul.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, 1. Persoanele juridice romane vor prezenta: - Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.181 completata conform Formularului 3
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social.- Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii de plata restante in luna anterioaracelei in care este prevazut termenul de depunere a ofertelor.Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.
2. Pentru persoanele juridice straine:
- declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 completata in conformitate cu Formularul 3? orice documente edificatoare pentru demonstrarea eligibilitatii ? eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Documentele trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentele vor fi prezentate in limba de origine, insotite detraducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Certificarea obligatiilor de plata sus mentionate trebuie sa fie corelate cu termenul legal conform prevederilor legale in vigoare, din tara in care este stabilit candidatul/ofertantul.
Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
Cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).Tertul sustinator va prezenta declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180si art.181 lit.a, c1 si d si neincadrarea in prevederile art.69 ^1. Subcontractantul va prezenta declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^ 1.Asociatul va prezenta toate documentele solicitate la aceasta sectiune.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 -Prezentarea Formularului 4, Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prev. Art. 69^1 din OUG nr.34/2006-Prezentarea Formularului 5Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director General - Dinica Petre; Director Gen. Adj.Economic- Jipa Elena; Director Gen. Adj. Stefanica Tudose; Director Gen. Adj. Mihaela Ristea; Sef Birou Achizitii Publice- Ciprian Calut, Sef Serviciu Contabilitate- Zoica Stamule, Sef C.P.T.S.S.M.- Tutuianu Catalin- Mihail; alte persoane care semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Biroul achizitii publice: Barda Iuliana Nicoleta, Iliev Ionut, Galea Laura Alexandra, Compartimentul Juridic Contencios: Nicolae Laura, Sirbu Cristina, Liana Panaitescu, Serviciu Contabilitate: Rodica Nucu, Centrul Patrimoniu Tehnic, Sanatate si Securitate in Munca: Tudoran Corina, Ciuceanu Mariana, Liviu Andrei.
Nota: Declaratia va fi completata de catre ofertant, asociat, subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul.
Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, respectiv consilierii judeteni, sunt urmatorii: Albu Ioan; Anghel Panait; Babus Radu; Bedivan Dumitru; Carp Doina-Eufrosina; Crusoveanu Marian; Darie Gheorghe-Cristian;Dobre Mircea-Titus; Dragomir Nicolae-Cristinel; Dumitrache Ion; Florea Dumitru; Fronescu Nicolae-Stelian;Ioana Elena; Magiru Maria; Marin Laurentiu-Marius; Marcus Ioan; Memis Baiazid; Mihaesi Gheorghe; Mocianu Sorin; Munteanu Petrica; Osman Fedbi; Panait Cornel; Peride Niculae; Prodan Ecaterina; Teodorescu Atanasie; Ulmeanu Ciprian-George; Constantin Florian; Fintina Ionut; Gavrila Florin-Tudor; Gheorghe Corina; Mandila Gheorghe; Sponte Adrian-Doru; Mascas Alexandru-Gabriel; Radu Ion; Slabu Gheorghe.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completarea si prezentarea Formularului 1 de catre ofertant, asociat, subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul. Pentru persoane juridice/fizice romaneCertificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - Certificat constator emis de ONRC (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator) iar informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor, in orginal/copie legalizata/copie ?conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta certificatul constatator emis de ONRC in original sau copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta.Documentele solicitate vor fi depuse de ofertant, sau ascociat pentru partea din contract pe care o realizeaza, daca este cazul.
Pentru persoane juridice/fizice straine-Autoritatea Contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente ale tarii respective.
Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si sa fie insotite de traducerea legalizata a acestora in limba romana.Licenta de antrepozitar autorizat fiscal, in copie conform cu originalul.- In conformitate cu prev. art.206^3 si 206^6, din Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal Codul Fiscal TITLUL VII, modificat si completat prin Ordonanta nr.30/2011.Productia de produse accizabile poate avea loc doar intr-un antrepozit fiscal de productie.
Operatorii economici care intentioneaza sa comercializeze inproduse energetice ? benzine, motorine, petrol lampant si gaz petrolier lichefiat ? sunt obligati sa se inregistreze la autoritatea competenta conform procedurii si cu indeplinirea conditiilor stabilite prin ordin al presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara-cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)
Echivalentul in euro a valorilor exprimate in lei se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cumurmeza:
Anul 2010 - 1 euro = 4, 2099 lei
Anul 2011-1 euro = 4, 2379 lei
Anul 2012- 1 euro= 4, 4560 lei
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa si depune Formularul nr.6: informatii generale si cifra de afaceri.Echivalentul in euro a valorilor exprimate in lei se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cumurmeza: Anul 2010 - 1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011-1 euro = 4, 2379 leiAnul 2012- 1 euro= 4, 4560 leiOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara - Se va prezenta Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani.
Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie referitoare la echipamentele, utilajele, instalatiile de care poate dispune si pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului in conformitate cu cerintele caietului de sarcini.Ofertantul trebuie sa dispuna de minim o cisterna pentru transportul combustibilului cu verificare metrologica valabila la data limita a depunerii ofertelor.Se vor prezenta, in copie, dovezile de detinere prin orice mijloace a echipamentelor, utilajelor, instalatiilor ce vor fi utilizate pentru indeplinirea obiectivelor. Pentru utilajele, echipamentele, mijloace de transport auto, instalatii, etc. obtinute prin contracte de inchiriere, leasing, cesiune, drept de folosinta vor fi prezentate contracte incheiate de ofertant sau alte documente doveditoare.
Certificate de implementare standardISO 9001:2008in domeniul de activitate aferent contractului.Se solicita dovada implementarii Standardelor de asigurare a calitatii, conformISO 9001 sau echivalent, in domeniul aferent contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in copie ?conform cu originalul?.
Se solicita dovada implementarii sistemului de management de mediu , conformISO 14001 sau echivalent, in domeniul aferent contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in copie ?conform cu originalul?. Sistem de Management Mediu certificat. Pentru a verifica daca ofertantul respecta standardele de protectie a mediului.
Se solicita dovada implementarii sistemului de management mediu sau echivalent, in domeniul aferent contractului, valabil la data limita de depunere ofertelor, in copie conform cu originalul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare Formular nr.7Se vor completa si depune Formularul 8 si anexa.Se vor prezenta, in copie, dovezile de detinere prin orice mijloace a echipamentelor, utilajelor, instalatiilor ce vor fi utilizate pentru indeplinirea obiectivelor. Pentru utilajele, echipamentele, mijloace de transport auto, instalatii, etc. obtinute prin contracte de inchiriere, leasing, cesiune, drept de folosinta vor fi prezentate contracte incheiate de ofertant sau alte documente doveditoare.Se solicita dovada implementarii Standardelor de asigurare a calitatii, conformISO 9001 sau echivalent, in domeniul aferent contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in copie ?conform cu originalul?.Pentru a verifica daca ofertantul respecta standardele de protectie a mediului.Se solicita dovada implementarii sistemului de management mediu sau echivalent, in domeniul aferent contractului, valabil la data limita de depunere ofertelor, in copie conform cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica doar ofertantii inregistrati in SEAP.Element reofertare: pretul pentru cantitatea maxima a accordului cadru.Informatii puse la dispozitie: pret, numar participanti, clasament. Participa numai oferte admisibile.Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1(una), va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata unei runde: 1 zi .Simultan toti ofertantii care au depus oferte admisibile vor fi invitati sa prezinte preturi/valori noi.Autoritatea contractanta va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de sistemul informatic. Invitatia de participare si notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi generate si transmise automat de catre sistem la adresa de posta electronica (e-mail), inregistrata in sistem ca adresa de contact si vor fi disponibile in sectiunea "Notificari ".Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: www.e-licitatie.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.09.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2013 09:30
Locul: sediul autoritatii contractante- etaj 3, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
operatorul economic participant prin reprezentant legal sau imputernicit al acestuia si comisia de analiza si evaluare a ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma etapei electronice se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita celor cu oferta egala, retransmiterea ofertei financiare in plic sigilat netransparent si marcat cu denumirea procedurii de atribuire si datele de identificare, in cel mult 24 de ore, iar ofertantul cu cel mai mic pret va fi declarat castigator in conditiile in care oferta acestuia nu se incadreaza in prev. art.36 alin.1 lit. f) din OUG nr.34/2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic Contencios
Adresa postala: str Decebal nr 22, etaj 2, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900665, Romania, Tel. +40 241480856
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.07.2013 11:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer