Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE COMBUSTIBIL LICHID TIP M SAU ECHIVALENT


Anunt de participare numarul 145613/07.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL TERITORIAL AL POLITIEI DE FRONTIERA TIMISOARA
Adresa postala: STR. CALEA SEVER BOCU NR. 49, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300278, Romania, Punct(e) de contact: NEAMT DANUT, Tel. +40 256306340, Email: [email protected], Fax: +40 256306355, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE COMBUSTIBIL LICHID TIP M SAU ECHIVALENT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locatiile ITPF Timisoara din judetele Timis, Mehedinti, Caras Severin.
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 8 luni
Valoarea estimata fara TVA: 936, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se estimeaza de regula un contract subsecvent pe luna. Valoarea minima/maxima estimata pentru un sungur contract subsecvent este de minim 62400 lei fara TVA si maxim 374400 lei fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE COMBUSTIBIL TIP M SAU ECHIVALENT PENTRU INCALZIRE SI PREPARARE APA CALDA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Combustibil lichid tip M sau echivalent-cantitate minima estimata 36.30 tone-cantitate maxima estimata 180 tone
Valoarea estimata fara TVA: intre 188, 760 si 936, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Valoarea garantiei de participare este de: 10000 lei; 2.Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de cel putin 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; 3.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art.86 alin.(1) din H.G.nr.925/2006; 4.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO38TREZ6215005XXX000304 Trezoreria Timisoara.Dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar (Ordin de plata in original, vizat de o Societate Bancara), se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora deschierii ofertelor; 5.In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor; 6.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art.16 alin.(2) din Legea 346/2002 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea unei declaratii privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM;Data de referinta pentru cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda va fi 08.07.2013-curs de schimb BNR 1 EURO=4.4485 lei. a)Garantia de buna executie se va constitui in procent de 5% din valoarea contractului subsecvent , exclusiv TVA.b)Modul de constituire: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;c) Operatorii economici care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie, prevazuta de Legea 346/2002 privind stimularea IMM cu modificarile si completarile ulterioare.d)Garantia de buna executie se constituie pe intreaga durata de valabilitate a contractului subsecvent de furnizare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in prev.art.180 (Formular nr. 3)Documente de confirmare solicitate:
- cazier judiciar, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator.2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 (Formular nr. 4)Documente de confirmare solicitate:
a. Certificat de atestare fiscala, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.
b. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.
In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11 alin.(4) din HG nr.925/2006.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat sau la cel local (indiferent de cuantumul acestora), in luna anterioara celei in care are loc depunerea ofertei (aceasta data se va corela cu termenul legal al scadentei la plata).
Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.3)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare Formularul 14)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind.1 din ordonanta OUG 34/2006 - conflictul de interese ? formular nr.2
In sensul prevederilor cap. 2, sectiunea a 8 a ?Reguli de evitare a conflictului de interese?(art. 69 ind. 1) din OUG 34 din 2006 actualizata, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: :
- Comisar sef de politie MIRESCU ION ?Inspector sef al ITPF Timisoara;
- Comisar de politie CUMPANASU ILIUTA ? Adj. al sefului ITPF Timisoara;
- Comisar sef de politie BARAITARU ARISTOTEL ?Adj. al sefului ITPF Timisoara;
- Comisar sef de politie NEFERU DUMITRU ? Contabil sef ;
- Comisar sef de politie VATUIU SIMONA -Ofiter Financiar;
-Subinspector de politie CRETESCU OCTAVIAN - Ofiter Financiar;
- Comisar sef de politie PISLARU DORU - Sef Birou Logistic;
- Comisar sef de politie IATAN NICULITA ? Jurist;
- Inspector de politieLAPADAT LAURA? Jurist;
-Subinspector de politie CRETESCU VALENTIN- Jurist;
-Subinspector de politie RADOI NICOLE - Jurist;
- Comisar sef de politie SARBU OVIDIU ? Ofiter API;
- Comisar de politie DRAGAN DANUT - Ofiter Marketing-Achizitii;
- Inspector de politie NEAMT DANUT ? Ofiter Marketing-Achizitii;
- Subcomisar de politie PRUIU CEZAR? Ofiter Marketing-Achizitii;
- Comisar de politie NEAGOE CONSTANTIN? Ofiter Marketing-Achizitii; 1. Persoane juridice romaneCerinta obligatorie:
a) certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, din care sa rezulte:
- obiectul de activitate al ofertantului include comercializarea de produse care fac obiectul achizitiei;
- valabilitatea mandatului administratorului/ administratorilor.In cazul in care operatorul economic clasat pe primul loc in urma evaluarii a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.2.Persoane juridice/fizice straine
Cerinta obligatorie:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (documentele vor fi prezentate in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal si traducere autorizata in limba romana) in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se vor prezenta informatii privind cifra de afaceri pe domeniul de activitate ce face obiectul contractuluipentru ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Acestea vor fi completate inFormularul 9 Informatii generale.Echivalenta leu / euro se va stabili avand in vedere cursul B.N.R. mediu anual : -Pentruanul 2010 ? 1 euro =4.2099 lei-Pentruanul 2011 ? 1 euro = 4.2379 lei-Pentruanul 2012? 1 euro =4.4560 lei .Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala Romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.
Se va prezenta lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani , continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
2.Certificat de conformitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa formularul 10 Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Echivalenta leu / euro se va stabili avand in vedere cursul B.N.R. mediu anual : -Pentruanul 2010 ? 1 euro =4.2099 lei-Pentruanul 2011 ? 1 euro = 4.2379 lei-Pentruanul 2012? 1 euro =4.4560 lei .Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala RomanaSe va prezenta certificatul de conformitate pentru produsul livrat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
* Inainte de lansarea unei licitatii electronice, autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit in documentatia de atribuire.* Numarul de runde ale licitatiei electronice :1 (una).* Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.* Durata unei runde :1 (una) zi (24 ore).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1872649/17.07.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2013 11:00
Locul: INSPECTORATUL TERITORIAL AL POLITIEI DE FRONTIERA TIMISOARA, Calea Sever Bocu nr.49, Timisoara.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si delegatii imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
OperatorulModul de departajare a ofertelor cu preturi egale.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, dupa incheiereaetapei de licitatie electronica, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor .Conform art.11 dinHG nr. 925/2006 : - alin(4) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.- alin(5) In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alin. (4), ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.Operatorul economic castigator are obligatia ca pana la data semnarii contractului sa aiba sau sa-si deschida cont la Trezoreria statului, in conformitate cu prevederile Ordinului MFP nr. 1235/2003 pentru aplicarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor OUG nr.146/2002 pentru formarea si utilizarea resurselor derulate prin Trezoreria statului , cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din O.U.G nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL TERITORIAL AL POLITIEI DE FRONTIERA TIMISOARA
Adresa postala: Calea SEVER BOCU nr.49, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300242, Romania, Tel. +40 256306348, Email: [email protected], Fax: +40 256306355
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2013 08:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer