Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare combustibil lichid usor tip 3


Anunt de participare numarul 111423/15.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE MEDICINA FIIZCA SI BALNEOLOGIE EFORIE NORD
Adresa postala:  Aleea Speciala nr.1, Localitatea:  Eforie Nord, Cod postal:  905350, Romania, Punct(e) de contact:  IONUT BACA, Tel. 0241480070, Email:  [email protected], Fax:  0241480073, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare combustibil lichid usor tip 3
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: B-dul Republicii, nr.63-68
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea combustibilului pana la sediul unitatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatea necesara 30000 kg + suplimentare 120000 kg
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
contractul poate fi prelungit conform art.6 alin.2 si 3 din H.G. 925/2006
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 5000 lei ; garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratii privind eligibilitatea-declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cuformular 12A, anexat la prezenta documentatie ;
-neprezentarea formularului duce automat la excluderea din competitie ;
b) Neincadrarea in art.181din OUG.34/2006-declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta 34/2006 completata in conformitate cuformular 12B, anexat la prezenta documentatie ;
-neprezentarea formularului duce automat la excluderea din competitie ;
c) Certificat atestare fiscala valabil la data depunerii ofertei
d) Certificat fiscal cu privire la impozit si taxe locale valabil la data depunerii ofertei;
e)Pentru persoanele fizice/juridice romane : -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ;
-Cod fiscal ( copie)-Act constitutiv precum si toate actele aditionale aferente (copie)
f) Pentru persoane fizice/juridice straine : -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara de origine sau in care ofertantul este rezident.Original si traducere dupa original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3(trei) ani a avut o cifra de afaceri medie de minim 60000 euro.(fisa de informatii generale ? formular nr.1)b) Bilantul contabil pe 2009 vizat de D.G.F.P;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) - Autorizatia de antrepozitar autorizat pentru produsul energetic solicitat ? CLU TIP III, grupa E 4.9 conform prevederilor Codului Fiscal- neprezentarea documentelor care sa ateste calitatea de antrepozitar autorizat conform prevederilor Codului Fiscal duce automat la excluderea din competitie ;
b) - Autorizatie pentru accesul la EMCS-RO (copie)
c)o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestea din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau consemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.
d) informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;
e) informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de furnizare;
f) informatii privind indeplinirea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii;
g) informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora. (o declaratie pe propria raspundere
h) prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standerdele de asigurare a calitatii ( din seria ISO)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4469/15.11.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.12.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.12.2010 10:00
Locul: Aleea Speciala nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant are dreptul sa participe la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNCS
Adresa postala:  str. Stavropoleus, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala:  str. Kricor Zambaccian, nr.1, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900746, Romania, Tel. 0241619546, Fax:  0241616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Recuperare, Medicina Fizica si Balneologie
Adresa postala:  Aleea Speciala nr.1, Localitatea:  Eforie Nord, Cod postal:  905350, Romania, Tel. 0241480070, Email:  [email protected], Fax:  0241480073
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.11.2010 12:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer