Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE COMBUSTIBIL LICHID USOR TIP III


Anunt de participare numarul 70685/10.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sanatoriul Balnear de Recuperare Mangalia
Adresa postala: Str.Mircea cel Batran nr.1, jud.Constanta, Localitatea: Mangalia, Cod postal: 905500, Romania, Punct(e) de contact: Marius Ciocanel, Tel.0241 751337, Email: [email protected], Fax: 0241 751215
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE COMBUSTIBIL LICHID USOR TIP III
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sanatoriul Balnear si de Recuperare Mangalia, str. Mircea cel Batran nr.1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare combustibil lichid usor tip III, cod NC 2710.19.61
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
500 tone
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Prelungirea contractului cu inca patru luni prin act aditional si suplim. cant. cu 200 tone.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 04.05.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 20.000 lei si garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii - contractul de prestari servicii medicale incheiat cu CJAS Constanta.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea(formular A)
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181(formular B);
- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in termen si in original
- certificat in termen emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala ;
- cod fiscal (copie);
- act constitutiv precum si toate actele aditionale aferente (copie)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa de informatii generale (formular B2)
- bilant pe ultimii 3 ani (pentru anul 2008 bilantul la data de 30.06.2008)
- cifra de afaceri anuala- minim 1 000 000 lei
- lichiditate generala- minim 100% pentru anul 2008, calcul demonstrat cu balanta la 31 12 2008, semnata si stampilata;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Autorizatie de antrepozit fiscal de productie a produsului energetic solicitat CLU TIP III, grupa E .4.9 Alte produse energetice , in original sau copie legalizata
- Autorizatie de livrare din partea producatorului catre autoritatea contractanta , in original sau copie legalizata
- Autorizatie de mediu pentru producerea de CLU tip III in original sau copie legalizata
- Autorizatie pentru accesul la RO-DAI- certificate de calitate si conformitate( ISO 9001 :2000) , de origine si de garantie in original sau copie legalizata- buletine de analiza in original- fisa tehnica si fisa de securitate a produsului in original sau copie legalizata
- fisa privind experienta similara (formular B4)- declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani (formular C1)
- minim 3 recomandari din partea unor beneficiari din care unadin partea unei unitati bugetare, din care sa reiasa si cantitatea si valoarea produselor similare livrate, pentru anul 2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Densitate
10%
Descriere:
2.
Inflamabilitate
10%
Descriere:
3.
Concentratie sulf
10%
Descriere:
4.
Putere calorifica
10%
Descriere:
5.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.02.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata in numerar la caserie sau cu O.P.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.02.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.02.2009 10:00
Locul: Sanatoriul Balnear Mangalia, Sediul Administrativ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite si persoane cu functii de conducere.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. Kricor Zambaccian nr.1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900746, Romania, Tel.0241615946, Fax: 0241616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Sanatoriului Balnear Mangalia
Adresa postala: Str. Mircea cel Batran nr. 1, Localitatea: Mangalia, Cod postal: 905500, Romania, Tel.0241751337, Fax: 0241751215
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.01.2009 09:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer