Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare combustibil pe baza de carduri


Anunt de participare numarul 134521/03.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN HUNEDOARA
Adresa postala: DEVA, STR.DEPOZITELOR, NR.3, JUD HUNEDOARA, Localitatea: Deva, Cod postal: 330179, Romania, Punct(e) de contact: GEORGETA BADARAU, Tel. +40 254221550, Email: [email protected], Fax: +40 254221550, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare combustibil pe baza de carduri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: statiile de distributie carburant ale furnizorului din Judetul Hunedoara, localitatile: Deva, Hunedoara, Ilia, Brad Orastie, Hateg, Petrosani, Lupeni, Vulcan
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie motorina euro 5 si benzina fara plumb CO 95-98 pe baza de carduri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
motorina 210000 litri;
benzina 8000 litri
Valoarea estimata fara TVA: 1, 261, 280RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
cerinta obligatorie: - se va prezenta in mod obligatoriu garantie de participare. Cuantumul garantiei de participare se va exprima in lei si este: 12612, 80 lei;
-perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.- garantia de participare se va transmite autoritatii contractante in original inainte de data deschiderii ofertelor;Mod de constituire a garantiei de participare: conform art.86 din HG nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau prin virament bancar in contul: RO 70TREZ3665005XXX000115 deschis la Trezoreria Deva.In cazul in care vor exista contestatii respinse de Consiliul, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma conform art. 278^1 alin. 1 din OUG 34/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii obtinute din contractul incheiat cu CJAS Hunedoara
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea cu privire la neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -se solicita formular nr. 1 completat.Declaratia se transmite in Seap in format electronic.
2. Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- se solicita formular nr. 2 completat.Declaratia se transmite in Seap in format electronic.
3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- se solicita formular nr. 3 completat.Certificatul se transmite in Seap in format electronic.
4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006- se solicita formular 4 completat. Declaratia se transmite in Seap in format electronic.
Persoanele cu functie de decizie:
Manager general: dr. Filimon Valeria Cristina;
Director medical: dr. Stoica Maris Emil;
Director economic: ec. Popa Elena;
Director tehnic: ing. Stoicescu Claudiu;
Asistent sef: Sana Margareta. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor. Certificatul se va transmite in Seap, in format electronic.- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare - documente eliberate de statul respectiv, cu respectarea prevederilor legislatiei UE.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara- Fisa de informatii generale(formular nr.5) din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii 3 ani; Pentru indeplinirea contractului, cifra de afaceri medie a ofertantului trebuie sa fie de pana la doua ori mai mare decat valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit. Documentul se va transmite in SEAP, in format electronic.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica- Lista cu existenta statiilor de alimentare cu combustibil in localitatile judetului Hunedoara, unde se gasesc substatiile SJA Hunedoara si anume: Deva, Ilia, Hunedoara, Brad, Orastie, Hateg, Petrosani, Lupeni, Vulcan; Se vor accepta si statii de distribuie carburant pe o raza de 10 km fata de localitatea unde este pozitionata substatia de ambulanta.
Documentul se va transmite in SEAP, in format electronic.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
in cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc, au acelasi pret, in vederea desemnarii ofertei castigatoare autoritatea contractanta va solicita depunerea unei noi propuneri financiare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostiinta a unui act emis de autoritatea contractanta pe care il considera nelegal conform art 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Judetean de Ambulanta Hunedoara- Compartiment juridic
Adresa postala: Str. Depozitelor, nr.3, Localitatea: Deva, Cod postal: 330179, Romania, Tel. +40 254221550, Email: [email protected], Fax: +40 254221550
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.04.2012 13:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer