Licitatie Publica - Furnizare combustibil pentru turboreactoare de aviatie tip Jet A1 pe aeroporturile Bucuresti-Otopeni, Timisoara, Cluj Napoca, Sibiu, si Bacau
Anunt de participare numarul 147374/22.10.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 0991 Bucuresti
Adresa postala: str. Emanoil Porumbaru nr. 35-37, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011422, Romania, Punct(e) de contact: MIREL STANESCU, Tel. +40 212225007, Email: [email protected], Fax: +40 212225007, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare combustibil pentru turboreactoare de aviatie tip Jet A1 pe aeroporturile Bucuresti-Otopeni, Timisoara, Cluj Napoca, Sibiu, si Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 41 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 79, 861 si 6, 277, 074.6RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: in perioada 10.12.2013 - 30.04.2017, pentru fiecare lot in parte cel putin un contract subsecvent pe an cu o valoare minima de 4.951, 38 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare combustibil pentru turboreactoare de aviatie tip Jet A1 pe aeroporturile Bucuresti-Otopeni, Timisoara, Cluj Napoca, Sibiu, si Bacau
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09131100-7 - Carburanti de tip kerosen (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pe total acord-cadru: minim 20 tone, maxim 1572 tone
Pe loturi:
Lot 1 - Aeroportul Bucuresti Otopeni: minim 4 tone, maxim 1442 tone
Lot 2 - Aeroportul Timisoara: minim 4 tone, maxim 27 tone
Lot 3 - Aeroportul Sibiu: minim 4 tone, maxim 41 tone
Lot 4 - Aeroportul Cluj Napoca: minim 4 tone, maxim 21 tone
Lot 5 - Aeroportul Bacau: minim 4 tone, maxim 41 toneEstimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru:
Lot 1 - Aeroportul Bucuresti Otopeni: minim 1 tone, maxim 360 tone
Lot 2 - Aeroportul Timisoara: minim 1 tone, maxim 7 tone
Lot 3 - Aeroportul Sibiu: minim 1 tone, maxim 10 tone
Lot 4 - Aeroportul Cluj Napoca: minim 1 tone, maxim 5 tone
Lot 5 - Aeroportul Bacau: minim 1 tone, maxim 10 tone
Valoarea estimata fara TVA: intre 79, 861 si 6, 277, 074.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
41 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1 - Aeroportul Bucuresti Otopeni: 115.159, 00 leiLot 2 - Aeroportul Timisoara: 2.156, 00 leiLot 3 - Aeroportul Sibiu: 3.274, 00 leiLot 4 - Aeroportul Cluj Napoca: 1.677, 00 leiLot 5 - Aeroportul Bacau: 3.274, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin 60 zile de la data limita de primire a ofertelor.Mod de constituire a garantiei pentru participare: conform art.86, alin.1 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, acesta se va efectua in contul RO60TREZ7015005XXX009110 deschis la Trezoreria Sectorului 1 Bucuresti (codul fiscal al achizitorului fiind 24189404). Dovada constituirii garantiei de participare se poate prezenta pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor conform ar.86 alin (6) din H.G. 925/2006.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul B.N.R. din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In situatia constituirii sub forma unei scrisori de garantie bancara, aceasta va fi completata conform formularului C.In cazul unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma corespunzatoare, calculata in conformitate cu prevederile art.278^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, astfel: Lot 1 - Aeroportul Bucuresti Otopeni: 8.135, 79 leiLot 2 - Aeroportul Timisoara: 1.078, 12 leiLot 3 - Aeroportul Sibiu: 1.637, 15 leiLot 4 - Aeroportul Cluj Napoca: -Lot 5 - Aeroportul Bacau: 1.637, 15 leiNOTA: Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent de furnizare va fi de 10 % din valoarea contractului, fara TVA.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului: in conformitate cu prevederile art.90 alin.1 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia constituirii sub forma unei scrisori de garantie bancara, aceasta va fi completata conform formularului E.Termenul de valabilitate al garantiei bancare pentru buna executie va depasi cu 14 zile data limita de valabilitate a contractului.Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de maxim 5 zile lucratoare de la semnarea contractului, iar intrarea in vigoare a acestuia va avea loc dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea (formularul 1_1).Incadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului.
Formularul va fi completat si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Documentul solicitat se va prezenta in original.
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta (formularul 1_2).
Incadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului.
Pentru tertul sustinator, daca este cazul, ofertantul va prezenta documente privind neincadrarea in prevederileart. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din OUG nr.34/2006
Documentul solicitat se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formularul 1_3).
Documentul solicitat se va prezenta in original.
- Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta (formularul 1_4).
Documentul solicitat se va prezenta in original.
- Declaratie ofertant privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, cu modificarile si completarile ulterioare (formularul 1_5).
Formularul va fi completat si de catre subcontractant si tertul sustinator, daca este cazul.
Persoane din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Nastase Razvan, Chirita Alin si Preda Ionel.
Documentul solicitat se va prezenta in original.-Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice (datorii la bugetul general consolidat) eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala sau de Administratia Financiara, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
-Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale (datorii la bugetele locale) eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei pe raza careia ofertantul isi are sediul, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
- Cazier fiscal al ofertantului, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca nu are fapte inscrise in acesta.Certificatele si cazierul fiscal se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului. 1. Pentru persoane juridice/fizice romane:
- Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea sau comercializarea produselor ofertate. Acest lucru va fi subliniat pe certificat. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic, cu mentiunea ca in cazul in care oferatantul va fi clasat pe primul loc, va depune documentul mai sus mentionat in original sau copie legalizata.
- Autorizatie privind calitatea de antrepozit fiscal pentru cantitatile de combustibil livrabile autoritatii contractante (document care asigura, conform Legii nr.571/2003 privind Codul Fiscal, neperceperea pentru autoritatea contractanta a accizelor aferente cantitatilor de combustibil achizitionat).
- Autorizatie privind calitatea de distribuitor pentru combustibilul turboreactor pentru elicoptere, emisa de Autoritatea Aeronautica Civila Romana pentru cantitatile de combustibil livrabile direct in rezervoarele aeronavelor (elicopterelor) autoritatii contractante.
2. Pentru persoane juridice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic. Daca documentele sunt in limba straina, acestea vor fi insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
- Autorizatie privind calitatea de antrepozit fiscal pentru cantitatile de combustibil livrabile autoritatii contractante (document care asigura, conform Legii nr.571/2003 privind Codul Fiscal, neperceperea pentru autoritatea contractanta a accizelor aferente cantitatilor de combustibil achizitionat).
- Autorizatie privind calitatea de distribuitor pentru combustibilul turboreactor pentru elicoptere, emisa de Autoritatea Aeronautica Civila Romana pentru cantitatile de combustibil livrabile direct in rezervoarele aeronavelor (elicopterelor) autoritatii contractante in conformitate cu prevederilor art.63 din Ordonanta Guvernului Romaniei nr.29/1997 privind Codul Aerian al Romaniei, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, a Ordinului Ministrului Transportului nr.1245/2008 pentru aprobarea Reglementarilor aeronautice civile romane privind autorizarea agentilor aeronautici de handling ? RACR-AD-AAH editia 1/2008
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista autoalimentatoarelor furnizorului dotate cu echipamente compatibile cu cele ale autoritatii contractante care sa permita alimentarea directa (la pistol)
Documente in termen de valabilitate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documentul solicitat se va prezenta in originalDocumentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
50zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2013 11:00
Locul: Str. Emanoil Porumbaru nr. 35-37, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor, vor prezenta act de identitate si imputernicire scrisa, semnata de catre reprezentantii legali.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Pentru vizualizarea documentelor/fisierelor atasate Fisei de date se va instala programul DIGISIGNER ce se gaseste la adresa http: //www.digisign.ro/uploads/DigiSigner-v2.zip .Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor. Persoanele desemnate sa asiste la deschiderea ofertelor, vor prezenta act de identitate si imputernicire scrisa, semnata de reprezentantii legali ai ofertantilor, din care sa rezulte si competentele acestora in procedura de achizitie.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertare in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Contractul de achizitie publica va contine clauzele conform proiectului de contract anexat. Clauzele 4, 6, 8, 10, 11, 13, 20 si 21, din proiectul de contract sunt imperative si nu vor putea fi ajustate.Nu se va acorda avans la incheierea fiecarui contract subsecvent.Operatorul economic castigator are obligatia ca pana la data semnarii contractului sa aiba sau sa-si deschida cont la trezoreria statului in conformitate cu O.M.F. 2254/2006.Autoritatea contractanta va incheia un acord-cadru, pe o perioada de 41 de luni (10.12.2013-30.04.2017), in urma aplicarii procedurii prin licitatie deschisa, cu un operator economic pentru fiecare lot in parte, atribuind ulterior contracte subsecvente operatorilor economici castigatori, pentru cantitatea necesara autoritatii contractante conform estimarilor.Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza in cinci etape, astfel: ? prima perioada: 10.12.2013 pana la 31.12.2013? a doua perioada: 01.01.2014 pana la 31.12.2014? a treia perioada: 01.01.2015 pana la 31.12.2015? a patra perioada: 01.01.2016 pana la 31.12.2016? a cincea perioada: 01.01.2017 pana la 30.04.2017Contractele subsecvente vor fi atribuite fara reluarea competitiei. Elementele acordului cadru raman neschimbate.Calendarul estimativ de aplicare al procedurii incheierii acordului cadru: octombrie ? decembrie 2013.Calendarul estimativ de aplicare al procedurii incheierii contractelor subsecvente: ori de cate ori autoritatea contractanta are necesitatea alimentarii aeronavelor (elicopterelor) din dotare cu combustibil Jet A1 si in limita fondurilor bugetare alocate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cele prevazute la art.256^2 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNITATEA MILITARA 0991 BUCURESTI ? Compartimentul Juridic
Adresa postala: strada Emanoil Porumbaru, nr. 35-37, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011422, Romania, Tel. +40 212225007, Email: [email protected], Fax: +40 212225007
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2013 10:57