Licitatie Publica - furnizare combustibil turboreactor JET A1
Anunt de participare numarul 109874/21.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul General de Aviatie alM.A.I.
Adresa postala: Calea Ion Zavoi, nr. 14, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013696, Romania, Punct(e) de contact: Circo Mihaela, Tel. 021.310.43.99, Email: [email protected], Fax: 021.311.39.09, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare combustibil turboreactor JET A1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: aeroporturile civile din Romania, sediile autoritatii contractante mentionate in caietul de sarcini si sediul furnizorului
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 009, 800 si 31, 610, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contractele subsecvente se vor incheia in functie de bugetele alocate si misiunile specifice ale autoritatii contractante;
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea de combustibil turboreactor JET A1 in rezervoarele elicopterelor pe aeroporturile civile din tara, in rezervoarele fixe si/sau mobile la sediile autoritatii contractante mentionate in caietul de sarcini si in autoalimentatoarele autoritatii contractante la sediul furnizorului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09131100-7 - Carburanti de tip kerosen (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. lot Obiectul acordului cadru 2011-2014Cantitate minima acord cadru - tone - Cantitate maxima acord cadru - tone - Cantitate minima contract subsecvent -tone - Cantitate maxima contract subsecvent -tone -
1 Alimentare in rezervoarele elicopterelor pe aeroporturile civile din tara Arad 10 400 1 300
2Bacau 10 300 1 200
3Baia Mare 10 300 1 200
4Baneasa 10 300 1 200
5Cluj 10 400 1 300
6Constanta 10 300 1 200
7Craiova 10 400 1 200
8Iasi 10 500 1 400
9Oradea 10 300 1 200
10Sibiu 10 300 1 200
11Suceava 10 300 1 200
12Targu Mures 10 300 1 200
13Timisoara 10 300 1 200
14Tulcea 10 500 1 400
15 Alimentare in rezervoarele fixe sau mobile la destinatiile mentionate Bucuresti 500 1500 14, 5 1000
16Cluj Napoca 20 300 14, 5 200
17Iasi 20 500 14, 5 400
18Targu Mures 40 300 14, 5 200
19Tulcea 20 300 14, 5 200
20 Alimentare la sediul furnizorului 500 2000 14, 5 1000
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 009, 800 si 31, 610, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita constituirea garantiei de participare, mentionata la fiecare lot si a garantiei de buna executie - 5% din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, autoritatea contractanta solicita legalizarea asociatiei inainte de semnarea acordurilor cadru
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie de eligibilitate
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
- certificat de inregistrare si certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
- prezentarea autorizatiei privind calitatea de antrepozit fiscal
- prezentarea autorizatiei privind calitatea de distribuitor pentru combustibilul turboreactor pentru elicoptere
- prezentarea documentelor privind plata taxelor si impozitelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil
- informatii privind cifra medie de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nr. lot Obiectul acordului cadru Cifra medie de afacerilei1 Alimentare in rezervoarele elicopterelor pe aeroporturile civile din tara Arad918.000, 002Bacau612.000, 003Baia Mare612.000, 004Baneasa612.000, 005Cluj918.000, 006Constanta612.000, 007612.000, 008Iasi1.224.000, 009Oradea612.000, 0010Sibiu612.000, 0011Suceava612.000, 0012Targu Mures612.000, 0013Timisoara612.000, 0014Tulcea1.720.000, 0015 Alimentare in rezervoarele fixe sau mobile la destinatiile mentionate Bucuresti3.440.000, 0016Cluj Napoca688.000, 0017Iasi1.376.000, 0018Targu Mures688.000, 0019Tulcea688.000, 0020 Alimentare la sediul furnizorului 3.010.000, 00
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare si beneficiari; livrarile se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar;
b) autorizatie de livrare din partea producatorului;
c) lista echipamentelor tehnice, pentru fiecare dintre loturile mentionate in caietul de sarcini;
d) documente constatatoare privind respectarea standardelor deasigurare a calitatii pentru ofertant.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca echipamentele tehnice sa fie compatibile cu cele ale autoritatii contractante
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
se vor organiza 2 runde de licitatie electronica, va face obiectul procesului repetitiv de ofertare valoarea totala maxima a acordului cadru pentru fiecare lot, pragul de licitare este de 0.3%
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
50zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2010 10:30
Locul: sediul autoritatii contractante din Calea Ion Zavoi, nr. 14, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Sedinta de deschidere a ofertelor este publica
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti
Adresa postala: B-dul Unirii, nr.37, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel. 021.313.21.78, Email: [email protected], Fax: 021.408.37.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juiridic al autoritatii contractante
Adresa postala: Calea Ion Zavoi, nr. 14, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013696, Romania, Tel. 021.310.43.99, Email: [email protected], Fax: 021.311.39.09
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.10.2010 16:41