Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare combustibil turboreactor JET A1 pe aeoportul Craiova


Anunt de participare numarul 138650/06.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul General de Aviatie alM.A.I.
Adresa postala: Calea Ion Zavoi, nr. 14, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013696, Romania, Punct(e) de contact: Octav Gaftoi, Tel. +40 213104399, In atentia: Vasile Florin, Email: [email protected], Fax: +40 213113909, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare combustibil turboreactor JET A1 pe aeoportul Craiova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: aeroportul civil Craiova
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 31 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 239, 664RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: dupa aprobarea finantarii acestora
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
combustibil turboreactor JET A1 pe aeroportul Craiova ac cadru min 10 t max 300 t, contract min 1t max 200 t
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09131100-7 - Carburanti de tip kerosen (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
combustibil turboreactor JET A1 pe aeroportul Craiova ac cadru min 10 t max 300 t, contract min 1t max 200 t
Valoarea estimata fara TVA: 1, 239, 664RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
31 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
12.396 lei constituita prin scrisoare de garantie bancara valabila 90 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.Garantia poate fi constituita si prin virament bancar in urmatorul cont RO39TREZ7005005XXX004991 deschis la A.T.C.P.M.B.Garantia de participare trebuie sa fie valabila de la data depunerii ofertei.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantul contestator, suma de 5.019, 66 lei.In cazul in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancaraori de o societate de asigurari, care devin anexe la contract, cf. art.90 alin. 1 din HGR 925/2006;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sume alocate de la bugetul de statPlata serviciilor se va efectua in contul de trezorerie al contractantului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/206, cu modificarile si completarile ulterioare; se va prezenta completat formularul 1
Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006- se va prezenta completat formularul 2 si urmatoarele documente de confirmare:
1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat valabile in luna anterioara celei in care se depun ofertele;2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, valabile in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei pentru care se depun ofertele.Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr.1 si 2 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.
- In cazul depunerii de oferte sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare are obligatia de a demonstra ca nu se afla in situatiile prevazute la rt. 181 lit a, c1, si d.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorieCompletare formular nr. 13Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 ind.1 din ordonantaEvitarea conflictului de intereseCompletare Formular 14
Mentionam faptul ca sunt implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire urmatoarele persoane din cadrul autoritatii contractante:
Gradinaru Dorel
Peligrad Ion
Ceausu Jean
Vasile Florin
Mosor Sorin
Popescu Adrian
Gaftoi Octav
Circo Mihaela Persoane juridice/fizice romanea) certificat de inregistrare si certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;b) prezentarea autorizatiei privind calitatea de antrepozit fiscal (document care asigura, conform Legii nr. 571/2003 privind codul fiscal, neperceperea pentru autoritatea contractanta a accizelor aferente cantitatilor de combustibil achizitionate) ;c) prezentarea autorizatiei privind calitatea de distribuitor pentru combustibilul turboreactor pentru elicoptere, emisa de Autoritatea Aeronautica Civila RomanaPersoane juridice /fizice strainea) documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
b) prezentarea autorizatiei privind calitatea de antrepozit fiscal (document care asigura, conform Legii nr. 571/2003 privind codul fiscal, neperceperea pentru autoritatea contractanta a accizelor aferente cantitatilor de combustibil achizitionate) ;c) prezentarea autorizatiei privind calitatea de distribuitor pentru combustibilul turboreactor pentru elicoptere, emisa de Autoritatea Aeronautica Civila RomanaNote: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
a)Bilantul contabil pe ultimul an sau balanta de verificare, in cazul in care publicarea acestor bilanturi nu este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul.b) informatii privind cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani: cifra medie de afaceri mai mare de 826.443 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica
a) lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare si beneficiari; livrarile se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar;
b) lista echipamentelor tehnice; acestea trebuie sa fie compatibile cu echipamentele autoritatii contractante;
c) documente constatatoare privind respectarea standardelor deasigurare a calitatii pentru ofertant; acest documente trebuie sa fie emis de catre un organism certificat RENAR sau echivalent din tara de origine si recunoscut de European Acreditation.
Standarde de asigurare a calitatii
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru cel putin un domeniu de activitate ce face obiectul acordului-cadru.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1 runda de 1 zi, va face obiectul procesului de reofertare pretul unitar (media cotatiilor + diferential)/litru de combustibil
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2012 10:30
Locul: Sediul autoritatii contractante din Bucuresti, Calea Ion Zavoi, nr. 14. sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai operatorilor economici participanti; alte persoane in baza unei solicitari scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Licitatia electronica: Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor informatii referitoare la : - existenta de preturi sau valori noi- clasament- pasul de licitare -0, 1%AC invita ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi.La l.e.au dreptul sa participe doar op ec inregistrati in SEAP. In cazul in care op ec, declarat admis si inscris in SEAP, nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica elementele care fac obiectul procesului de reofertare, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze si care a fost introdusa in SEAP de AC.**Numarul de runde ale licitatiei electronice :1.**l.e. va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.**Durata unei runde :1 zi.- informatiile relevante referitoare la echipamentul electronic folosit: http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Content.aspx?f=PublicHomePage.B. AC va atribui contractul cu respectarea prevederilor art. 200 din OUG 34/2006. Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii l.e. asa cum prevede art. 169 alin. (2)Dupa incheierea rundei de reofertare, se solicita op ec aflat pe primul loc sa transmita AC Formularul de oferta siCentralizatorul de preturi, completate cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica.In cazul in care in urma derularii fazei de l.e.exista oferte clasate pe primul loc cu preturi egale, AC va aplica prevederile art. 254 din OUG 34 / 2006. Daca si in acest caz exista oferte ?cu accelasi cel mai mic pret ofertat?, AC va solicita ofertantilor respectivi prezentrea de noi oferte in plic inchis. Acordul cadru va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
maxim 10 zile de la data luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: Calea Ion Zavoi, nr. 14, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 015045, Romania, Tel. +40 213104399, Email: [email protected], Fax: +40 213113909
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2012 11:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer