Licitatie Publica - Furnizare combustibili auto
Anunt de participare numarul 135778/23.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA IALOMITA
Adresa postala: STR.DECEBAL, NR.1, JUD. IALOMITA, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920013, Romania, Punct(e) de contact: Mangiurea Luiza, Tel. +40 0243234786, In atentia: Manager general, Email: [email protected], Fax: +40 0243234786, Adresa internet (URL): http: //www.ambulantaialomita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Ambulanta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare combustibili auto
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statiile de distributie carburanti ale ofertantului.
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 985, 928RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea estimataa cleui mai mare contractsubsecvent este de 414, 158.50 lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de combustibili auto (motorina si benzina) pentru autosanitarele din dotare de la statiile de distributie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Motorina: Cantitatea minima estimata = 120000 litri; Cantitatea maxima estimata = 200000 litrii;
Benzina: Cantitatea minima estimata = 500 litri; Cantitatea maxima estimata = 800 litrii;
Valoarea estimata fara TVA: intre 591, 655 si 985, 928RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 2% din valoarea estimata fara TVA 19, 718.56 lei. Garantia de participare va fi valabila 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru IMM-uri, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul impus. In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor (formularul 12)Garantia de participare se constituie in una din formele prevazute de art.86 din HG 925/2006.Contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Slobozia este RO60TREZ3915005XXX000103Dovada garantiei de participare (doar in ceea ce priveste instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari) se va transmite in original la sediul autoritatii contractante din Slobozia, str. Decebal, nr.1, jud. Ialomita, pana cel tarziu la data de depunere a ofertelor (conform anuntului de participare).Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare , atunci cand ofertantul se afla in oricare din situatiile prevazute la art.87, alin.1 din HG 925/2006 si art.278^1 din OUG 34/2006.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de participare va fi restituita in conditiile prevazute la art.88, alin.1 si 2din HG 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVAa contractelor subsecvente ce vor fi incheiate.Modul de constituire a garantiei de buna executie conform prevederilor art, 90 din HG 925/2006: -Scrisoare de garantie bancara de buna executie (formularul 10)-Virament bancar cu OP in contul RO60TREZ3915005XXX000103deschis la Trezoreria Slobozia.Periaoda de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la data expirarii duratei contractuale a fiecarui contract subsecvent.Garantia de buna eecutie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HG 925/2006.Se constituie pana la data semnarii contractului sau in termen de 5 zile de la semnarea acestuia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (formularul 1)
Delaratie cu privire la neincadrarea in prevederile 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (formularul 2)
Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formularul 3)
Declaratie cuprivire la neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (formularul 4)
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului314/2010 (formularul 5)
Certificate fiscale privind taxele si impozitele locale si catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Persoanele cu functie de decizie in cadrul Serviciului Judetean de Ambulanta Ialomita sunt : Manager general - Radu Paros, Director economic ? Ec. Tenea Carmen Anca, Director tehnic ? Ing. Mocanu Cristian, Director medical ? Dr. Suvac Aliona, Asistent sef ? Lazar George. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta orice document considerat edificator, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stability, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau altedocumente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridical. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana, respective certificate emis de autoritatea competenta, sau in cazul in care nu se elibereaza acest certificate o declaratie pe propria raspundere autentica, data in fata unui notar, a unei entitati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de INFORMATII GENERALE
2. Bilantul contabil sau extrase de bilant la 30.06.2011 sau bilantul contabil sau extrase de bilant la 31.12.2011 sau bilantul contabil sau extrase de bilant la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari
2.Experienta similara
3.Furnizorul sa detina cel putin o statie de distributie a combustibililor la nivel local(Slobozia, Urziceni, Tandarei, Fetesti) / judetean (Ialomita) / national (Romania)
Certificat de certificare conform standardelor de referinta: SR EN ISO 9001 saualtele echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.07.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Judetean de Ambulanta Ialomita
Adresa postala: Str. Decebal, Nr. 1, Jud. Ialomita, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920013, Romania, Tel. +40 0243234786, Email: [email protected], Fax: +40 0243234786, Adresa internet (URL): http: //www.ambulantaialomita.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2012 09:31