Licitatie Publica - Furnizare combustibili auto, benzina si motorina, cu alimentare pe baza de carduri valorice
Anunt de participare numarul 146109/28.08.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Sanatatii Publice
Adresa postala: str.Cristian Popisteanu nr.1-3, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010024, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN COMANDASU, Tel. +40 3072594, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 3072508, Adresa internet (URL): www.ms.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare combustibili auto, benzina si motorina, cu alimentare pe baza de carduri valorice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatilor contractante (unitatile sanitare, sarvicii de ambulanta, directiile de sanatate publica)
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 109, 130, 000 si 395, 100, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Perioada contractelor subsecvente: octombrie-decembrie2013, ianuarie-decembrie 2014, ianuarie-decembrie 2015, ianuarie-decembrie 2016, ianuarie-septembrie 2017
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1) Pe durata intregului acord-cadru se estimeaza achizitionarea:
a. Benzina fara plumb ? minim 3.500.000 litri si maxim 15.000.000 litri
b. Motorina ? minim 20.000.000 litri si maxim 70.000.000 litri
2) Pentru un singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru, se estimeaza achizitionarea:
a. Benzina fara plumb ? minim 3.600 litri si maxim 5.000 litri
b. Motorina ? minim 900.000 litri si maxim 1.200.000 litri
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaza ca va fi atribuit pe durata acordului-cadru este de 4.175.208, 00 RON fara TVA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
30163100-0-Carduri pentru cumparat combustibil (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1) Pe durata intregului acord-cadru se estimeaza achizitionarea:
a. Benzina fara plumb ? minim 3.500.000 litri si maxim 15.000.000 litri
b. Motorina ? minim 20.000.000 litri si maxim 70.000.000 litri
2) Pentru un singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru, se estimeaza achizitionarea:
a. Benzina fara plumb ? minim 3.600 litri si maxim 5.000 litri
b. Motorina ? minim 900.000 litri si maxim 1.200.000 litri
Valoarea estimata fara TVA: intre 109, 130, 000 si 395, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantei pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 15.492, 41 lei. Garantia de participare poate fi depusa si in alta moneda decat lei. Echivalenta leu/valuta se va face la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertei. Modul de constituire: in conformitate cu prevederile art. 86 alin 1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Contul autoritatii contractante RO81TREZ7005005XXX000161, Cod fiscal 4266456. Valabilitate 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Se va retine suma calculata conform prevederilor art. 278 indice 1 contestatarului caruia i-a fost respinsa contestatia canefondata de catre CNSC precum si contestatarului care renunta la contestatie, in baza dispozitiilor art. 278 indice 1 alin 1 si alin 2 din OUG nr. 34/2006. Neprezentarea garantiei de participare in cuantumul, forma si pentru perioada de valabilitate solicitata duce la respingerea ofertei in cadrul sedintei de deschidere. 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile art 90 alin 1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv garantia de buna executie poate fi constituita printr-un instrument de garantare bancara emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Certificat de participare la procedura cu oferta independenta;
Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 (Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea)
Cerinta nr. 3 Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinator (Formularul nr.2)
Cerinta nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006. (Formularul nr. 3). Se va atasa Certificatul de atestare fiscala eliberat de ANAF din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul general consolidat in luna anteriora celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
Cerinta nr. 5 Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr. 11)
Cerinta nr. 6 Angajament pentru corectitudinea comportamentului, respectarea legalitatii in cadrul procedurii de achizitie publica si
indeplinirea integrala a prevederilor contractuale (Formularul nr. 12)
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei
proceduri de atribuire sunt:
Ministrul Sanatatii Eugen Nicolaescu
Secretar General George Diga - Ordonator de credite
Director Bogdan Stancu
Director Cornelia Nagy
Director Calin Alexandru
Consilier Bogdan Pop
Operatorii economici pot depune documentele de calificare in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu
originalul".Se vor depune obligatoriu in forma originala acte emise de societati de asigurari sau societati bancare. Toate documentele
intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se
vor prezenta obligatoriu in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i)
Toate cerintele sunt obligatorii.
Neprezentarea in totalitate a formularelor de catre ofertanti, va atrage excluderea din procedura. Ofertantii vor prezenta original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa Certificatul constatator eliberat
de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului.
In cazul in care Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului este depus initial in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, sa depuna acest certificat constatator, in original sau copie legalizata.
Toate cerintele sunt obligatorii.
Neprezentarea in totalitate a formularelor de catre ofertanti, va atrage excluderea din procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa Formularul nr. 4 - "Informatii generale" in care se vor
prezenta informatii referitoare la cifra de afaceri globala pe ultimii 3(trei)ani.
Neprezentarea in totalitate a formularelor de catre ofertanti, va atrage
excluderea din procedura.
Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in euro, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei:
Anul 2010 - 1 euro = 4.4287 lei
Anul 2011 - 1 euro = 4.3197 lei
Anul 2012 - 1 euro = 4.2848 lei
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Centrala Europeana.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul nr.4
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita cel putin 1 statie de alimentare la nivelul a cel putin 2 localitati din judet si care sa poata livra pe baza de card cele doua sortimente de
combustibil.Oferta care nu va demonstra cele de mai sus va fi declarata inacceptabila intemeiul art.36, alin 1 din HG 925/2006
-In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art. 11, alin. (4) si (5) din
HG925/2006, operatorul economic va prezenta o declaratie.
Neprezentarea in totalitate a formularelor de catre ofertanti, va atrage
excluderea din procedura.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta lista-tabel cu adresele statiilor sale dedistributie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se executa intr-o singura runda. Licitatia electronica va incepe la cel putin 2(doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1 (una) zi. Licitatia electronica se va incheia dupa terminarea rundei de licitare.-Consta intr-un proces repetitiv de ofertare, utilizandu-se suportul tehnic oferit de Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP). In vederea participarii la licitatia electronica, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in sistem (online) si sa detina certificat digital valid pentruacces in sistem. Autoritatea organizatoare va invita sa participe la aceasta etapa doar operatorii economici care au depus oferte ce au fostdeclarate admisibile.Obiectul procesului repetitiv: valoarea totala a acordului cadru, conform formulei descrise la punctul 4.2. ?Modul de prezentare a oferteifinanciare? (pretul in lei, in baza criteriului de atribuire ?pretul cel mai scazut?). Ofertele depuse de catre operatori nu pot decat sa imbunatateasca (in sensul scaderii valorii ofertei prin cresterea discountului) ofertele depuse anterior organizarii acestei etape electronice (fara pas de licitare, fara limite ale valorilor pana la care preturile pot fi imbunatatite). In cazul in care ofertantul nu modifica oferta initiala, la stabilirea clasamentului final, SEAP va lua in considerare oferta depusa anterior, oferta introdusa in sistem la initierea licitatiei electronice.-In orice moment, in cursul desfasurarii licitatiei electronice, se vor pune la dispozitia operatorilor economici informatiile necesare determinarii pozitiei pe care acestia o ocupa in clasament, precum si informatii referitoare la pretul cel mai mic. Nu se vor dezvalui informatii privind identitatea si numarul ofertantilor.- La etapa finala acestei faze, sistemul informatic va pune la dispozitia autoritatii contractante clasamentul final.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.10.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.10.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.10.2013 11:00
Locul: Ministerul Sanatatii, str. Cristian Popisteanu nr. 1-3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia va fi descarcata de pe site-ul www.e-licitatie.ro Toate raspunsurile la solicitarile de clarificari/masuri de informare/masuri deremediere/contestatii/decizii CNSC/instiintari vor fi postate pe site-ul www.e-licitatie.ro la anuntul de participare avand ca obiect furnizarea decombustibili, in cadrul rubricii Documentatie si clarificari.Acordul-cadru va fi incheiat cu maxim 3 operatori economici. Departajarea celor 3 operatori economici cu care va fi incheiat acordul-cadru, se va face in functie de valoarea cea mai scazuta a ofertei financiare, ofertata de fiecare dintre acestia. Daca primele 3 pozitii in clasament sunt ocupate de mai mult de 3 operatori economici, se va incheia cu toti acordul-cadru.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art. 2562 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA ACHIZITII PUBLICE SI DIRECTIA JURIDICA SI CONTENCIOS
Adresa postala: Str. Cristian Popisteanu, nr. 1-3, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10098, Romania, Tel. +40 213072504, Fax: +40 213072508
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2013 16:53