Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare combustibili auto pentru autosanitarele din dotarea SAJ Calarasi ( motorina euro 5 si benzina fara plumb 95 )


Anunt de participare numarul 135438/10.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA CALARASI
Adresa postala: STR. Lalelelor, NR. 2A , CALARASI, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910093, Romania, Punct(e) de contact: Badara Aurel, Tel. +40 242312818, Email: [email protected], Fax: +40 242332622, Adresa internet (URL): Str. Lalelelor , nr. 2A, Calarasi , jud. Calarasi , cod postal 910093, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare combustibili auto pentru autosanitarele din dotarea SAJ Calarasi ( motorina euro 5 si benzina fara plumb 95 )
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la pompa de distributie a furnizorului
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 20 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contract subsecvent 2012 (8 luni ) - valoare 800000 fara tva ; ontract subsecvent 2013 - valoare 1200000 fara tva ;
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare combustibili auto pentru autosanitarele din dotarea SAJ Calarasi ( motorina euro 5 si benzina fara plumb 95 )
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
395000 Litri
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 518, 000 si 2, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Cantitate minima 300000 litri - Cantitate maxima 295000 litri
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 19 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 6000 lei, modaliatea de caonstituire conf.art.86 alin.1 din hg.925/2006, valabilitatea garantiei de participareeste egala cu valabilitatea ofertei, in cazul in care se constituie prin ordin de plata se depune in contul RO56TREZ2015005XXX004098deschis la trezoreria Calarasi, cu numerar la casieria unitatii sau printr-un instrument de garantare ( Formular nr. 5) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.In cazul in care ofertantul ....................... a depus o contestatie, iar aceasta a fost respinsa ca nefondata de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine garantia de participare cf art. 278^1, alin. (1), litera b) din OUG nr. 34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de buna executie 5% din pretul contractului fata TVA- se poate constitui sub urmatoarele forme: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract ? Formular nr.9- ordin de plata in contul autoritatii contractante RO56TREZ2015005XXX004098deschis la Trezoreria Calarasi- daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Inacest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrulorganului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care sedepune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se efectueaza prin virament din veniturile proprii realizate ca urmare a contractului incheiat cu CAS Calarasi
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010)? Formular Nr. 2
2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formularul nr. 43.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr. 6;
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : - Manager ? Cons. J. Alecu Dragos N.
- Director Economic ? Ec. Manea Marius
- Director Tehnic ? Ing. Sambeteanu Nicolae
- Referent Achizitii ? Badara Aurel
- Cons. J. Radu Daniela
4.Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 12A5.Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular Nr. 2A
6.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta
are sediul social, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata la bugetul local, in luna anterioara celei in care de depun ofertele, in
copie conform cu originalul.7. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea
ofertanta are sediul social, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata la bugetul general consolidat al statului, in luna anterioara
celei in care se depun ofertele, in copie conform cu originalul.
Pentru persoane juridice straine :
Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ( certificate , caziere judiciare , alte documente echivalente ) prin care sa
dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in
traducere legalizata.
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006 , acesta
va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii Cerinta obligatorie:
1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe linga instanta competenta , in original sau copie lizibila conforma cu
originalul, valabil la data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Pentru persoane juridice/fizice straine :
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care
sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari de produsein ultimii 3 ani. 2. Lista statiilor din JudetCerinta obligatorie pentru indeplinirea contractului
3.Informatii privind subcontractantii - daca este cazul2.1.detinerea de statii proprii cel putinin localitatile Calarasi, Oltenita , Lehliu ? Gara,
Sistemul de asigurare a calitatii Ofertantii vor trebui sa faca dovada
implementarii si mentinerii unui sistem de asigurare a calitatii conform
standardului ISO 9001 sau document echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Dupa finalizarea verificarii documentelor de calificare si a propunerii tehnice, comisia introduce in SEAP numele ofertantilor ale caror oferte sunt admisibile, precum si ale ofertantilor ale caror oferte au fost declarate inacceptabile sau neconforme. La LE au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta etapa de catre autoritatea contractanta.Faza finala a licitatiei -o singura runda de 1 zi. LE va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este : - pretulPrin urmare ofertantii admisi vor avea posibilitatea, in cadrul acestei etape finale de licitatie electronica, sa prezinte preturi noi (sa imbunatateasca pretul ofertei ).Informatiile relevante referitoare la echipamentul electronic folosit la: http: //www.e-licitatie.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2012 12:00
Locul: Serviciul de Ambulanta al Jud. Calarasi, Str. Lalelelor, nr. 2A , Calarasi , jud. Calarasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegati din partea ofertantilor , pe baza de imputernicire si act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care , in urma etape finale de licitatie electronica , se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale , autoritatea contractanta va solicita reofertarea in p lic inchis , in vederea dapartajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Ambulanta al Judetului Calarasi
Adresa postala: Str. Lalelelor, nr. 2A, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910093, Romania, Tel. +40 242312818, Email: [email protected], Fax: +40 242332622
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2012 14:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer