Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare combustibili lichizi la pompa


Anunt de participare numarul 136580/15.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN ALBA
Adresa postala: CALEA MOTILOR NR.83, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510128, Romania, Punct(e) de contact: Consilier juridic, Tel. +40 258834211, In atentia: ALEXANDRA ANDONE, Email: [email protected], Fax: +40 258834211, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate de sanatate publica de urgenta prespitaliceasca si transport sanitar
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare combustibili lichizi la pompa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statii de vanzare combustibil la pompa din judetul Alba si din tara.
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 304, 880 si 2, 609, 760RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Minim 3 contracte subsecvente, primul pana la 31.12.2012.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare benzina si motorina pentru ambulantele dincele 9 statii si substatii din judet si pentru transportin tara.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate estimata pentru 24 luni: 1.Benzina premiumfara plumb CO95: min. 14.400 litri, max. 28.800 litri;2.Motorina eurodiesel: min. 240.000 litri, max. 480.000 litri.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 304, 880 si 2, 609, 760RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este indicat pentru fiecare lot in tabelele din ANEXA B.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare 90 zile de la data limita de depunere a ofertelorForma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: -prin virament bancarsau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original(Formular nr. 4);In situatia in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de un operator economicin cadrul procedurii de atribuire, conf. art. 278^1, alin.(1), din OUG 34/2006autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestatar o suma atabilita in raport cu valoarea estimata a lotului.Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare si garantia de buna executie Cuantumul GBE: 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. GBE se constituie prin scrisoare de garantie bancara sau din partea unei societati de asigurari, care devine anexa la fiecare contract subsecvent; GBE se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in proportie de 10% din valoarea facturii. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia AC, la Trezoreria Alba Iulia. Suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica decat 0, 5% din pretul fiecarui contractsubsecvent. Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Valabilitatea garantiei de buna executie va fi egala cu durata contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii prin contractul cu CNAS.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Neincadrarea in situatiaprevazutala art. 180, respectiv 181 din OUG nr. 34/2006
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formular nr.1.1 si Formularul nr. 1.2In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Cerinta nr. 2
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
- Pentru persoane juridice romane
1) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat)
2) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat)- Pentru persoane juridice straine:
Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.
Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de
redactare a ofertei fiind limba romana.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta nr. 3
Reguli privind evitarea conflictului de interese
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formular nr. 1.3
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante:
Manager General: dr.Sulutiu Marius
Director fin. Contabil : ec. Alexa Angelica;
Director Tehnic: ing. Maier Eugen.Cerinta nr. 4
Participare la procedura cu oferta independenta
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Conform Ordin nr. 314/2010 al Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantuluiFormularnr. 2
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.
In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. Cerinta nr. 1
Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa cazde astetare ori de apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1) Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii.Certificatul se va prezentain copie lizibila semnata si stampilata pentru ? conformitate cu originalul?de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu obligatia ca dupa desemnarea castigatorului, acesta sa prezinte pentru conformitate documentul Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentareaprincipalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.
2.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine in proprietate sau prin contracte/conventii de inchiriere/parteneriatminim o statie de distribuitie combustibil, in localitatea in care se afla statia / substatia corespunzatoare lotului pentru care depune oferta (valabil loturile 1-9, anexa B).
3.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine in proprietate sau prin contracte/conventii de inchiriere/parteneriat cel putin o statie de alimentare in fiecare judet de pe teritoriul Romaniei si inmunicipiulBucuresti (valabil pentru lotul 10, anexa B), in care se poate face alimentarea cu cardurile distribuite autoritatii contractante.
Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent, care sa ateste respectarea standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea produselor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2012 10:00
Locul: Sediul Serviciului de Ambulanta Judetean Alba, Calea Motilor, Nr. 83, Alba Iulia
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma aplicarii criteriului de atribuire ?pretul cel mai scazut?, avem doua sau mai multe oferte cu acelasi pret situate pe primul loc, modalitatea de departajare va fi prin reofertare in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN ALBA
Adresa postala: Calea Motilor, nr. 83, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510128, Romania, Tel. +40 258834211, Email: [email protected], Fax: +40 258834211
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2012 17:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer