Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare combustibili lichizi pentru incalzire si prepararea hranei pentru Baza de Aprovizionare, Gospodarire si Reparatii (lider de asociere) in asociere cu unitatile penitenciare conform anexa A.


Anunt de participare numarul 143135/17.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
BAZA DE APROVIZIONARE, GOSPODARIRE SI REPARATII
Adresa postala: str. Sabarului nr.1, com.Jilava, jud.Ilfov, Localitatea: Jilava, Cod postal: 077120, Romania, Punct(e) de contact: Baza de Aprovizionare, Gospodarire si Reparatii, Tel. +40 4570155, In atentia: Carmen Roman, Email: [email protected], Fax: +40 4570155, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare combustibili lichizi pentru incalzire si prepararea hraneipentru Baza de Aprovizionare, Gospodarire si Reparatii (lider de asociere) in asociere cu unitatile penitenciare conform anexa A.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediile unitatilor penitenciare (conform Anexa A)
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 10 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 094, 500 si 7, 354, 800RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie dealocatiile bugetare, fiecare asociat va incheialunar cate un contract subsecvent lot 1: min 120 ? max 135 t combustibil lichid tip M (similar); lot 2: min13- max18 t combustibil lichid usor tip III (similar);min 85 -max 92 t combustibil lichid tip M (similar) lot 3: min 25?max 27 t combustibil lichid tip M (similar);lot 4: min120-max130 t combustibil lichid usor tip III (similar)
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta(lider de asociere)va incheia un acord?cadru de furnizare combustibili lichizi pentru incalzire si prepararea hraneipentru o perioada de 10 luni cu un singur operator economic, iar unitatile penitenciare(asociatii) vor incheia si derula contractele subsecvente.Seva achizitiona cantitatea minima de produse, urmand ca pentru cantitatea pana la limita maxima sa se decida achizitionarea in functie de necesitati si de fondurile alocate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39225000-5 - Brichete, articole din materiale inflamabile, articole de pirotehnie, chibrituri si combustibili lichizi sau combustibili gazosi lichefiati (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot1: Combustibil lichid tip M(sau similar)cant. min75-max150t;Lot 2: Combustibil lichid usor tip III(sau similar)cant.min65-max92t, Combustibil lichid tip M(sau similar)cant.min580-max655t;Lot 3: Combustibil lichid.tip M(sau similar)cant. min175-max200t;Lot 4 Combustibil lichid usor tip III(sau similar)cant min720-max850t
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 094, 500 si 7, 354, 800RON
II.2.2) Optiuni
Da
Oferta se va depune pt.intreaga cantitate maxima solicitata, pt.fiecare lot in parte.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiei pentru participare, in conf.cu art.43^1, alin.(2), lit. a) din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, este: Pentru lot 1:4.500 lei, Pentru lot 2:7.100 lei, Pentru lot 3:5.000 lei, Pentru lot 4:6.500 lei.Echivalenta lei/valuta se va efectua la cursul BNR din data de 14.06.2013Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei;Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (formularul nr.11)- scrisoare de garantie bancara, emisa de o banca sau societate de asigurari.In acest caz scrisoarea se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de depunere a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP.Ordin de platain favoarea autoritatii contractante in cont RO19TREZ4215005XXX000242 ?Trezoreria Ilfov (se va incarca in SEAP pana la data limita de depunere a ofertelor);depunerea in numerar, la casieria autoritatii contractante.Garantia de participare se poate retine in conditiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006 si de asemenea un cuantum din garantia de patricipare se poate retine in conditiile prevazute de art. 278^1, alin (1), (2) si (5) din OUG 34/2006.Nota: Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse, cf. HG 925/2006, art.36, lit.a.), ofertele fiind considerate inacceptabile.Pentru ofertantii care intra sub incidenta Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, garrantia de participare se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea solicitata.Se va prezenta dovada incadrarii operatorului respectiv in categoria IMM-urilor. Garantiei de buna executie va fi de 5 % din valoarea fara TVA afiecarui contract subsecvent;Modul de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formularul nr.18)prin retineri succesive din sumele datorate, pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Garantia de buna executie trebuie sa fie valabila pe toata perioada derularii contractului subsecvent.Nota: Pentru ofertantii care intra sub incidenta prevederilor Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea solicitata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea Solicitat ? Cerinta obligatorie? completare formular A.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Se va depune on?line.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.Solicitat ? Cerinta obligatorie? completare formular B.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Prezentarea certificatelor prin care seconfirma plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.
Se va depune on?line.Declaratie pe proprie raspundere privind participarea la licitatie cu oferta independenta.Solicitat ? Cerinta obligatorie ? completare formular C.Se va depune on?line.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1.Solicitat ? Cerinta obligatorie
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele:
? Luncasu Catalin ? director
? Mihai Cristina ? director adjunct
? Maria Costache ? contabil sef
- Gheorghe Luminita- persoana imputernicita pentru acordarea vizei CFPP
? Andronache Raluca ? consilier juridic-membru comisie de evaluare;
- Roman Carmen ?sef serviciu achizitii- membru rezerva presedinte comisie de evaluare;
- Simona Spataru ? ofiter achizitii- presedinte comisie de evaluare
- Sterian Alina ?ofiter achizitii intocmire documentatie de atribuire-membru comisie de evaluare
Mariana Patrascu ? ofiter achizitii ? membru comisie de evaluare
Mihaela Bitu ? agent achizitii ? membru comisie de evaluare
Miuta Gutanu ? economist ? membru rezerva comisie de evaluare ? completare formular DSe va depune on?line.Nota: Toate documentele solicitate mai sus vor fi depuse in original / copie legalizata / copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.
a. In cazul depunerii unei oferte cu subcontractanti fiecare subcontractantare obligatia de a depune declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006;
b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor de mai sus.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune declaratiile privind neinacrarea in art. 180, 181, lit.a), c^1)si d)si art.69^1 din OUG 34/2006
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Persoane juridice/fizice romane.Solicitat ? Cerinta obligatorie? prezentarea Certificatului Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei din care sa rezulte informatii de identificare, sediul social, administratori, domenii de activitate, durata societatii, asociati, capital social, puncte de lucru.Se va depune on?line.Persoane juridice/fizice straine Solicitat ? Cerinta obligatorie? documente care dovedesc o forma deinregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si documente echivalente celor solicitate persoanelor juridice/fizice romane.Se va depune on?line.Nota: Toate documentele solicitate mai sus vor fi depuse inoriginal / copie legalizata / copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru calificare autoritatea contractanta solicita Buletine de analiza pentru produsele ofertate (din care sa rezulte caracteristicile solicitate in fisele tehnice), emise de un laborator de analize acreditat (de ex.: RENAR, altele).Nu se accepta analize efectuate in laboratorul propriu neacreditat al producatorului.Solicitat ? Cerinta obligatorie -Se prezinta Buletinele de analiza pentru produsele ofertate (din care sa rezulte caracteristicile soilicitate in fisele tehnice), emise de un laborator de analize acreditat (ex: RENAR, altele). Nu se accepta analize efectuate in laboratorul propriu neacreditat al producatorului.
Se vor depune on-line.
Nota: Toate documentele soliciate mai sus vor fi depuse depus in original/copie legalizata/ copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru calificare autoritatea contractanta solicita Buletine de analiza pentru produsele ofertate (din care sa rezulte caracteristicile solicitate in fisele tehnice), emise de un laborator de analize acreditat (de ex.: RENAR, altele).Nu se accepta analize efectuate in laboratorul propriu neacreditat al producatorului.Solicitat ? Cerinta obligatorie -Se prezinta Buletinele de analiza pentru produsele ofertate (din care sa rezulte caracteristicile soilicitate in fisele tehnice), emise de un laborator de analize acreditat (ex: RENAR, altele). Nu se accepta analize efectuate in laboratorul propriu neacreditat al producatorului.Se vor depune on-line.Nota: Toate documentele soliciate mai sus vor fi depuse depus in original/copie legalizata/ copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.06.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care vor fi oferte clasate pe primul loc, cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicitaprin intermediul SEAP, incarcarea electronica de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic
Adresa postala: Str.Sabarului. nr.1, Localitatea: Jilava, Cod postal: 077120, Romania, Tel. +40 0214570155, Email: [email protected], Fax: +40 0214570155
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2013 10:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer