Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare combustibili pentru incalzire


Anunt de participare numarul 92315/22.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
BAZA DE APROVIZIONARE, GOSPODARIRE SI REPARATII
Adresa postala: str. Sabarului nr.1, com.Jilava, jud.Ilfov, Localitatea: Jilava, Cod postal: 077120, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN ENACHE, Tel.457.01.55, Email: [email protected], Fax: 457.01.55, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare combustibili pentru incalzire
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul beneficiarului conform caietelor de sarcini
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare combustibili pentru incalzire (CLU tip III, CL tip M, motorina)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39225000-5 - Brichete, articole din materiale inflamabile, articole de pirotehnie, chibrituri si combustibili lichizi sau combustibili gazosi lichefiati (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 Combustibil lichid usor tip III min.506, 25 tone -max. 831, 25tone
Lot 2Lot 2.1 Combustibil lichid usor pt.centrale tip III min.375, 00tone-max.649, 00tone
Lot 2.2 Combustibil lichid tip M min.96, 75tone-max. 146, 75tone
Lot 3 Combustibil lichid usor tip III min.112, 50tone-max.169, 50tone
Lot 4Lot 4.1 Combustibil lichid usor tip III min.127, 50tone-max.197, 50tone
Lot 4.2 Combustibil lichid tip M min.48, 75 tone-max.76, 25tone
Lot 5 Combustibil lichidtip M min.187, 50tone-max.287, 50tone
Lot 6 Motorina min.28, 88tone-max. 52, 48tone.
Autoritatea contractanta va achizitiona cantitatile minime, urmand ca pentru cantitatile pana la limitele maxime sa decida achizitionarea in functie de necesitati si de fondurile alocate.
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 693, 664.14 si 5, 978, 783.39RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.04.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare: 11.271lei pt. lotul1;11.565lei pt. lotul2;2.298lei pt. lotul3;4.115lei pt. lotul4;5.418lei pt. lotul5;905lei pt. lotul6.Garantia buna executie: 5% din val.contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conf. art. 44 alin. 2 din OUG nr. 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Prezentarea certificatelor prin care seconfirma plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul localvalabile la data deschiderii ofertelor; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei sau documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si documente echivalente celor solicitate persoanelor juridice/fizice romane.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea unei scrisori de bonitate din partea unei banci sau a unei societati recunoscuta de audit.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere a furnizorului ca acesta detine cel putin o statie de distributie in fiecare localitate in care se gaseste unitatea penitenciara sau in zone limitrofe acesteia.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
T2/ 26837 din 10.12.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S241-344672 din 15.12.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.02.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.02.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.04.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.02.2010 18:00
Locul: Baza de Aprovizionare Gospodarire si Reparatii Jilava, str. Sabarului, nr. 1, jud. Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisieide evaluare a ofertelor din partea autoritatii contractante si delegatii imputerniciti din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Ora reala de deschidere a ofertelor este ora 11, 00 din data de 16.02.2010. Ora 18, 00 afisata in sectiunea IV. 3.8. a fost impusa automat de sistem.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050019, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213195176
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf. legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic din cadrul Bazei de Aprovizionare Gospodarire si Reparatii
Adresa postala: str. Sabarului, nr. 1, ,Localitatea: Jilava, Cod postal: 077120, Romania, Tel.0214570181int344, Fax: 0214570165
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.12.2009 13:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer