Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare combustibili si lubrefianti


Anunt de participare (utilitati) numarul 129488/02.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Uzina de Agent Termic si Alimentare cu Apa Motru S.A
Adresa postala:  SC UATAASA MOTRU , Calea severinului Nr.25, Localitatea:  Motru, Cod postal:  215200, Romania, Punct(e) de contact:  SC UATAASA MOTRU , Calea severinului Nr.25, Tel. 0253360743, In atentia:  sing. Raducan Ion, Email:  [email protected], Fax:  0253362305, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala subordonata consiliului local
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare combustibili si lubrefianti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante, mun. Motru, str. Calea Severinului, nr.25
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare combustibili si lubrefianti conform caietului de sarcini atasat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09000000-3 - Produse petroliere, combustibil, electricitate si alte surse de energie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita furnizarea urmatoarelor produse impartite pe loturi dupa cum urmeaza:
lot 1. 1500 tone pacura
lot 2. 30 tone CLU
lot 3. 400 kg ulei M30
lot 4. 200 kg ulei T90
lot 5. 800 kg ulei TIN 125
lot 6. 200 kg ulei C265
lot 7. 200 kg unsoare Li2
lot 8. 3 tone motorina
Valoarea estimata fara TVA: 3, 261, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 07.11.2011 pana la 07.05.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuant.garantiei de particip. pt. fiecare lot se prezinta astfel: -63000lei pacura-1560lei CLU-56lei Ulei M30-28lei Ulei T90-112lei Ulei TIN 125-28lei Ulei C265-40lei unsoare Li2-414lei motorina
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Urmatoarele documente se prezinta pentru fiecare lot in parte: 1.Decl. priv. eligibilitatea(formularul 1)
2.Decl. priv. neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006(formularul 2).
3.Certif. const. privind indep. oblig. de plata la Bugetul de Stat si local.
4.Decl. priv.particip. la licitatie cu oferta indep.(formularul 3).
5.Certificat de inregistrare emis de ORC (copie)
6.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent teritorial, care sa fie in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Urmatoarele documente se prezinta pentru fiecare lot in parte: -Prezentarea bilanturilor contabile la 31 decembrie pentru anii 2008, 2009, 2010
- Se va completa si se va prezenta formularul 4 din Sectiunea III- Cifra de afaceri: media ultimilor 3 ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a lotului ofertat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Urmatoarele documente se prezinta pentru fiecare lot in parte: - Lista cu principalele livrari in ultimii 3 ani. Se va completa si se va prezenta formularul 5 din Sectiunea III
- O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.- Informatii privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere(formularul 6)
-Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.10.2011 15:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 27.12.2011
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2011 10:00
Locul: Sala de sedinte din sediul Autoritatii contractante, calea Severinului, nr.25, Motru, Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor. Persoanele autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor vor prezenta o imputernicire in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National se Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40)0213104641, Email:  [email protected], Fax:  (+40)0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Gorj, Sectia Contencios-Administativ
Adresa postala:  str. Tudor Vladimirescu, nr.34, Localitatea:  Tg-Jiu, Cod postal:  210132, Romania, Tel. 0253218661, Email:  [email protected], Fax:  0253218147
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesizaCNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Uzina de Agent Termic si Alimentare cu Apa Motru SA
Adresa postala:  calea Severinului, nr.25, Localitatea:  Motru, Cod postal:  215200, Romania, Tel. 0253360743, Email:  [email protected], Fax:  0253362305
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2011 15:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer