Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare complet de parasute standard pentru personal


Anunt de participare numarul 55683/13.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala Romtehnica S.A.
Adresa postala: Bd. Timisoara, Nr. 5c, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061301, Romania, Punct(e) de contact: Bogdana Paun, Tel.021 318 50 44, Email: [email protected], Fax: 021 318 50 32, Adresa internet (URL): www.romtehnica.com.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
C.N. ROMTEHNICA S.A
Adresa postala: B-dul Timisoara nr.5C, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061301, Romania, Punct(e) de contact: Bogdana Paun, Tel.+4021 318 50 44, Email: [email protected], Fax: +4021 318 50 32, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare complet de parasute standard pentru personal
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Constanta, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform documentatiei de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
17223000-1 - Parasute (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 42, 015EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare pentru toata cantitatea este de 800 EUR.Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitate de finantare: Alocatii bugetareModalitate de plata: Acreditiv documentar irevocabil
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat de o autoritate competenta.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a operatorilor economici
Ofertantul va face dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006.
a) Declaratie pe propria raspundere cu privire la situatia personala a ofertantului (Formularul nr.1 anexat documentatiei de atribuire (original)).
b) Certificate constatatoare sau alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident (original).Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale:
Ofertantul va face dovada inregistrarii/atestarii ori apartenentei din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Certificate constatatoare sau alte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica si de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (copie)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantulvafacedovadauneicifremediianualede afaceri, pe ultimii 3 ani, de minim 120 000 euro.
Existenta unei cifre medii anuale de afaceri, pe ultimii 3 ani, mai mica de 120 000 euro, atrage descalificarea ofertantului.
a) Fisa de informatii generale (Formularul nr. 2 anexat documentatiei de atribuire)
b) Bilantul contabil (copie) din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economica si financiara (originale).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va face dovada ca a livrat in ultimii 3 ani o cantitate de minim 5 produse similare cu cele solicitate de autoritatea contractanta. Existenta unor cantitati livrate de mai putinde 5 produse similare cu cele solicitate de autoritatea contractanta, atrage descalificarea ofertantului.
a) lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand cantitatile de produse, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (Formularul nr. 3 anexat documentatiei de atribuire). Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie pe proprie raspundere a ofertantului.
b) autorizatie pentru livrarea produselor (Formular nr. 4 anexat documentatiei de atribuire).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2008 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.07.2008 10:30
Locul: sediul CN ROMTEHNICA SA Bucuresti, B-dul Timisoara nr.5C, sector 6.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: membrii comisiei de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Codul NATO de agent economic: a)Conform art. 10 din HG nr.445/2003 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si desfasurarea activitatilor de codificare a articolelor de inzestrare din domeniul apararii, pentru a putea incheia un contract de achizitii cu Ministerul Apararii, furnizorul trebuie sa obtina in prealabil codul de agent economic acordat de Biroul National de Codificare din tara de origine sau de la NAMSA.Ofertantii vor prezenta codul de agent economic (NCAGE) inainte de semnarea contractului de furnizare.b)In cazul in care operatorul economic nu are alocat codul NCAGE, acesta se va adresa Biroului National de Codificare, prin completarea Formularului 7.Adresa Biroului National de Codificare B-dul este Iuliu Maniu nr. 6-9, tel. 004 021 4107880 int. 236.Standarde de asigurare a calitatiiOfertantii vor face dovada ca au implementat un sistem de management al calitatii conform standardului SR-EN-ISO-9001:2001 (sau echivalent). Imposibilitatea demonstrarii implementarii standardului de calitate cerut (sau echivalent) atrage descalificarea ofertantului.a) Ofertantii romani trebuie sa prezinte un certificat care sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul SR-EN-ISO-9001:2001 sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie emis de catre un organism de certificare a sistemelor de management al calitatii.b) Ofertantii straini care nu au sediul in Romania trebuie sa detina o certificare sau o acreditare, pentru acelasi domeniu si acelasi nivel, acordata de un organism national ori international, recunoscut de o tara membra UE sau NATO.Documentatia de atribuire, inclusiv proiectul de contract, se gasesc atasate prezentului anunt de participare, pe siteul www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta, de catre contestatar, de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Asistenta Juridica din cadrul C.N. Romtehnica S.A.
Adresa postala: B-dul Timisoara nr.5C, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061301, Romania, Tel.021 318 50 10, Fax: 021 318 50 00, Adresa internet (URL): www.romtehnica.com.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2008 12:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer