Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare componente hardware si software necesare realizarii sistemului informatic de introducere si actualizare a informatiilor legate de evidenta persoanelor, inclusiv a serviciilor implementare solutie si instruire utilizatori - COD SMIS 14323.2.Servi


Anunt de participare numarul 133222/23.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Adresa postala: str. Piata Revolutiei nr. 1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Punct(e) de contact: Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei , str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti , Tel.+40 214301925, Tel. +40 214301925, In atentia: Mihaela Coblisan, Email: [email protected], Fax: +40 213165577, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare componente hardware si software necesare realizarii sistemului informatic de introducere si actualizare a informatiilor legate de evidenta persoanelor, inclusiv a serviciilor implementare solutie si instruire utilizatori - COD SMIS 14323.2.Servicii management de proiect, informare si publicitate, respectiv consultanta, informare si publicitate pentru implementarea proiectului - COD SMIS 14323.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MAI - Directia pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date.Sos. Obcina Mare nr.2, sector 6
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea componentelor hardware si software necesare realizarii unui sistem informatic integrat care sa gestioneze in mod unitar toate categoriile de date referitoare la evidenta persoanelor, furnizand informatii corecte, complete si in timp util catre toti utilizatorii atat interni, cat si externi.Noul sistem informatic integrat trebuie sa gestioneze in mod unitar toate categoriile de date si informatii referitoare la persoana si emiterea de documente catre cetatean, trebuie sa raspunda cerintelor definite de oricare din institutiile si autoritatile publice abilitate si sa asigure furnizarea unor informatii corecte, complete si in timp util tuturor utilizatorilor Sistemului National Informatic de Evidenta a Persoanelor (denumit in continuare S.N.I.E.P.)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48610000-7 - Sisteme de baze de date (Rev.2)
79341000-6-Servicii de publicitate (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
80510000-2-Servicii de formare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 Furnizare componente hardware si software, inclusiv a serviciilor implementare solutie si instruire utilizatori - Conform caietului de sarciniLotul 2 Servicii management de proiect, informare si publicitate pentru implementarea proiectului -Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 21, 287, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lotul I ? 378.000 lei Lotul II ? 47.000 lei Scrisoarea de garantie de participare va fi depusa in original la sediul Ministerului Administratiei si Internelor ? Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei, str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti , impreuna cu OFERTA.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertei. Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Forma de constituire a garantiei de participare: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in conformitate cu formularul nr. 14. in cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va folosi contul : RO 86TREZ7005005XXX000168 Cont deschis la Directia de Trezorerie a municipiului Bucuresti, Codul fiscal 4267095. In conformitate cu prevederile art. 86, alin.5, lit. a si b din H.G. 925/2006 garantia de participare pentru podusul ofertat se poate constitui si prin depunerea unei sume de bani la casieria Ministerului Administratiei si Internelor ? Directia Generala Financiara din Str. Eforie, nr. 35, Parter, Sector 5, Bucuresti. Prezentarea dovezii constituirii garantiei de participare este obligatorie cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertele ce nu sunt insotite de garantia de participare In cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului, fara T.V.A, pentru fiecare lot in parte . Garantia de buna executie se va constitui conform art.89-92 din HG nr.925/2006. Garantia de buna executie se constituie in termen de 10 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile (FEDR + Bugetul statului) Fonduri structurale nerambursabile ? Program : POS CCE - Axa Prioritara III, Domeniul Major de interventie 2, apel 2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nota : Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta documentele in original/copie lagalizata in termen de 3 zile de la comunicarea rezultatului aplicarii procedurii.Cerinta nr. 1: Declaratie privind calitatea de participant la procedura Cerinta obligatorie: Operatorul economic (lider, asociat, subcontractor) trebuie sa completeze Formularul 1 care va fi depus in original.Cerinta nr. 2: Declaratie privind eligibilitatea: Cerinta obligatorie: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 2 care va fi depus in original.Cerinta nr. 3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Cerinte obligatorii: 1. Completare Formularul nr. 3 care va fi depus in original.2.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Din certificat trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (in original / copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea, , conform cu originalul, ,);3. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent. Din certificat trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (in original / copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, ,);4. Documente ori inscrisuri (acorduri de asociere, declaratii, etc.) din care sa rezulte ca ofertantii straini cunosc limba romana, astfel incat sa fie in masura sasi indeplineasca obligatiile contractuale, in cazul in care oferta va fi castigatoare, fara costuri suplimentare din partea autoritatii contractante pentru angajarea unor servicii de traducere ? original5. Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator (in original/ / copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul);6. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006 modificata si completata (in original sau copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, ,);Cerinta nr. 4: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 Cerinta obligatorie: Operatorul economic (lider, asociat, subcontractor, tert sustinator) trebuie sa completeze o declaratie pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 referitoare la evitarea conflictului de interese, se completeaza Formularele nr. 23a si 23b. (in original).Cerinta nr. 5: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Cerinta obligatorie: completare Formularul nr. 4 Cerinta nr. 1: Pentru persoane juridice/fizice romane/ straineCerinte obligatorii: 1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiului National al Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si ca societatea are ca obiect de activitate furnizarea produselor si serviciilor solicitate prin prezenta procedura; echivalentul certificatului constatator pentru operatorii economici din strainatate sau documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere legalizata in limba romana).2.In cazul unui ONG / Persoane juridice nonprofit, pe langa declaratiile mentionate mai sus, se vor depune si Certificatul emis de Registrul Persoanelor juridice de pe langa Curtea Districtuala in raza careia isi au sediul social, cu anexele respective, din care sa rezulte ca nu se afla in dizolvare legala/statutara, sediul social, persoane autorizate.Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006, modificata si completata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Informatii generale
Cerinta nr. 2: Bilant contabil Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare pe ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati sau un document echivalent, vizate si inregistrate de organele competente
Cerinta nr. 3: Informatii privind cifra de afaceri Media cifrei de afaceri globale a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna), pe ultimii 3 ani, sa fie de minimum: Lotul I ? 18.909.409 lei; Lotul II ? 2.377.591 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Lista principalelor furnizari/prestari in ultimii 3 ani Ofertantul (operator ec sau membrii asocierii de operatori ec. impreuna) a mai furnizat unul sau mai multe sist de baze de date sau a prestat servicii de consultanta, informare si publicitate pt implementarea unor proiecte similare, in val cumulata de cel putin: Lot I 18.000.000 lei si Lot II 2.000.000 lei
Cerinta nr. 2: Informatii privind subcontractantii/ asociatii 1.Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii 2.Acord sau o scrisoare preliminara de asociere
Cerinta nr. 3: Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul (sau al carui angajament de participare a fost obtinut) Of trebuie sa dispuna de min urm personal de specialitate: I. Exp cheie pt implementarea Proiectului 6 spec si exp noncheie 10 spec II. Exp cheie pt consultanta implementare, informare si publicitate Proiect 5 spec. EXP CHEIE PT PROIECT TEHNIC LOT 1:1.Coord proiect : studii sup in dom TIC, stiinte exacte/dom asociat dom teh/manag; certific dom manag de proiect cu dezv de sw, elib de o instit recunosc la nivel nat sau internat: PMI, IPMA, PRINCE2/ echiv; min 3 ani exp din care min 2 ani exp coord echipe de proiect in acelasi dom
2.Coord de proiect pe linie teh: studii sup dom TIC, stiinte exacte/dom asociat dom teh/manag; certific in dom manag de proiect, elib de o inst recunosc la nivel nat/internat: PMI, IPMA, PRINCE2 sau echiv;min 2 ani exp in coord de echipe dom TIC; exp de lucru min 1 proiect cu caracter teh?funct similar, cu pers jur indif de forma de propriet la nivel natl/local3.Exp pt procese, struct de date si tehnol exist: studii sup dom TIC, stiinte exacte; dipl adm baze de date conf sw de baze de date ofertat; exp analiza, proiect, programare si elab proced de lucru, in cadrul a min 1 proiect similar;cunost programare min 2 tehnolog/limbaj de progr, dovedite prin dipl/certif min 2 ani exp in analiz, dezv/coord unei echipe de dezv pt realiz/asist teh a unuia/mai multor sist inf centrale utilizat in cadrul uneia/mai multor pers jur indif de forma de propriet la nivel nat/local 4. Exp arh de solutii de aplic studii sup, profil IT dipl de certif ITIL/echiv; Certif sau dipl care atesta particip la
sesiunile de instruire de arh de solutie min 2 ani de exp in dom TIC exp in o pozitie similara in cadrul a min 1 proiect de analiza/ dezv/implement de sist inf pe tehnologiile ofertate 5.Exp arhitect de solutii de infrastructura hw si sw studii sup, in stiinte exacte/ing una sau mai multe certif care sa doved compet in: design de arh complexe de infrastructura, platf de virtualizare bazate pe hipervizor in teh CISCsi RISC, platf de stocare in teh SAN si NAS, concepte si protocoale disp in retele de date eterogene, arh de aplicatii distribuite, integrare de tehnol disparate, arh scalabile multicore, standarde si politici de securit, in directa leg cu tehnol inclusa in prop tehnica min 2 ani exp in procesul de dezv si suport pt infrastructuri hw si sw din care min1 an exp cu ciclul de viata al proiectelor de dezv de sol de infrastructura, inclusiv design, dezv, testare, customizare si implementare; particip in min 1 proiect in o pozitie similara, pt sol de infrastructuri hw si sw
6. Exp in sist de management al securitatii inf studii sup in stiinte exacte sau ing/orice combinatie a acestora; certif in securit sist inf emis de o autorit de certif compet (CISSP, CISM sau echiv). min 2 ani exp in dom TIC, din care min 1 an exp de lucru cu tehnol inclusa in prop tehnica exp in o pozitie similara in cadrul a min un proiect sau proces de implement a unui sistem de procese si proceduri de institutie, pt asigurarea securit datelor, pe baza unei infrastructuri teh de TIC. EXP NON CHEIE LOT 1:1.Coord echipa de analiza si dezv de aplic studii sup in stiinte ing, ec sau intrun dom asociat dom teh; min un curs de instr prof absolvit care sa aiba leg cu tehnol inclusa in prop teh; min 2 ani exp in coord activit de analiz si dezv aplic IT 2. Spec analist de proc si de struct de date studii sup in stiinte ing, ec sau intrun dom asociat dom teh; min un curs de instr prof absol care sa aiba leg cu tehnol inclus in prop teh; min 2 ani exp in proiecte IT ce au inclus analiz de
proces si struct de date3.Spec analist program inv sup in dom teh(TIC, stiinte exacte)/dom asoc dom teh/manag; min 1 curs de instr prof absol care sa aiba leg cu tehnol inclusa in prop teh; min 2 ani exp in dom TIC, din care min 1 an exp in proiecte ce au presupus activ de dezv aplicatii sw pe tehnol inclusa in prop teh4.Spec tehnol de baze de date studii sup in dom IT(TIC, el, automatica, cibernetica, inform, stiinte exacte); min 1 curs de instr absolv care are leg cu tehnol inclusa in prop teh; min 2 ani exp in dom TIC, din care min 1 an exp de lucru cu tehnol inclusa in prop teh 5.Spec tehnol de servere de aplic si middleware studii sup in dom teh(TIC, stiinte exacte)/dom asociat dom teh/manag; min 1 curs de instr absolv care sa aiba leg cu tehnol inclus in prop teh; min 2 ani exp in domTIC, din care min 1 an exp ca programator aplic 6.Spec in tehnol pt infrastructuri de sist consolidate si virtualitate studii sup in dom teh(TIC, stiinte exacte) sau in dom asociat
dom teh/manag min o certif care sa doved competent in platf de virtualizare bazate pe hipervizor, platf de stocare in tehnol SAN si NAS, platf de tip Fabric SAN, concepte si protocoale disponib in infrastructuri de retele virtuale si sist de stocare virtuale, arh scalabile multicore, in directa leg cu tehnol inclusa in prop teh;min un curs de instruire prof absolvit care sa se ref la tehnol inclusa in prop teh;min 2 ani exp in dom TIC 7.Spec in tehnol pt retele convergente si protec comunic studii sup dom teh(TIC, stiinte exacte)/dom asociat dom teh/manag min o certif care sa doved compet in design de arh complex de retele convergente de comunic, concepte si protocoale dispon in retele de date eterogen, arh de aplic distrib, integrare de tehnol disparate, arh scalabile, standarde si politici de securit si protec comunic, tehnol de filtrare si protec multimodal, tehnol de switch si rutare, tehnol de balansare, rebalansare si distrib trafic de date si aplic in int si ext retelelor
convergente in directa leg cu tehnol din prop teh;min 2 ani exp in dom TIC, din care min 1 an exp in activit de design de arh complexe de retele convergente de comunic. 8.Spec exp in tehnol pt manag identit si protect date studii sup in dom teh(TIC, stiinte exacte)/dom asociat dom teh/manag; min 1 certif care sa doved compet in dir leg cu tehnol inclusa in prop teh;min 2 ani exp in dom TIC, din care min 1 an exp in activ de protect date 9.Spec exp in tehnol pt optimiz sist de gestiune de baze de date studii sup in dom teh (TIC, el, automatica, cibernetica, stiinte exacte, etc);certif care sa demonstreze specializ in dom sw adm bazelor de date conf prop teh; min 1 certif sau dipl care atesta particip la sesiunile de instruire solicitate in leg cu tehnol inclusa in prop teh; exp in instal si adm bazelor de date; cunostinte in dom sol de load balancing la nivelul sw de baze date (database engine); exp in proiectarea unor modele de baze de date; compet in: design de arh complexe de
infrastructura baza de date; min 2 ani de exp in derularea unor activ de adm de baze de date; particip in min 1 proiect in rolul de adm de baze de date ce a vizat implement de sol de load balancing la nivelul sw de baze de date (database engine).10. Spec exp in tehnol pt optimiz sist de aplic studii sup IT (TIC, stiinte exacte etc.) sau dom asociat domui teh /manag; min 1 certif sau dipl care atesta particip la sesiunile de instruire in leg cu tehnol inclusa in prop teh; certif care sa dem specializ in dom sw admin bazelor de date conf prop teh; competente in: design de arh complexe de infrastructura baza de date; min 2 ani exp cu ciclul de viata al proiect de dezv de sol de infrastructura, inclusiv design, dezv, testare, customizare si implement din care min 1 an exp de lucru cu tehnol inclusa in prop teh; particip in min 1 proiect in rolul de adm de baze de date, care a vizat implement de sol de load balancing la nivelul sw de baze de date (database engine).
EXP CHEIE PT MANAG DE PROIECT (LOT II) 1.Manag de proiect monit implement proiect elab plan rev de activ si urmarirea respect termen proiect elab studii sup in dom ec/teh; dipl sau certif de absolvire a unui curs de manag de proiect acreditat de Min Muncii /Min Ed sau instit echiv;dipl de absol a unui curs de specializ, in dom finantarilor din Fonduri Struct si de Coeziune Europ; exp de min 2 ani in coord implement de proiecte 2. Spec Fond Struct intoc rap trim de progres intoc rap de progres pt cereri de ramburs studii sup ec/teh;dipl de absolv a unui curs de specializ in dom finant din Fonduri Struct si de Coeziune Europ; implicare anterioara in implement a min 1proiect similar; exp de lucru de min 2 ani in proiecte similare 3.Spec inform si publicit asig inf si publicit proiect conf norm de vizibilitate UE ;studii sup in dom relatii publice/comunic/ec; certif absolv curs de manag organiz eveniment;certif absolv curs general de manag exp de lucru in dom min 2 ani;
exp in campanii de publicit pt serv si prod, la nivel nat min 1 campanie; particip ca exp intro pozitie similara pt min 1 proiect similar 4.Exp asigurarea calitatii, testarii si acceptantei studii sup teh;certif absolv curs general de manage calit; certif absolv curs organiz de organisme acredit conf cerinte standard ISO 9001, ISO 27001; exp de lucru in dom min 2 ani; cunoasterea standard de calit privind proiectele TIC pt institutii guv mari/companii de anvergura nat. 5.Exp TIC studii sup teh; certif absolv curs general manag; min 2 ani de exp in elab de specif teh pt proiecte TIC
Cerinta nr. 4: Sustinere de catre o terta persoana conform art.186 din OUG nr. 34/2006
Cerinta nr. 1: Standarde de asigurare a calitatii Cerinte obligatorii: Pentru Lotul nr. I sistem de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent, in domeniile care fac obiectul contractului: proiectare, dezvoltare si implementare sisteme informatice, software si servicii asociate;
Pentru Lotul nr. II sistem de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent, in domeniile care fac obiectul contractului: servicii de consultanta, informare si publicitate;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Nr de runde ale lic el: 1. Lic el va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invtiei. Durata unei runde: 1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2012 10:30
Locul: MAI-DAACTI-str.Leaota nr.2 A, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor, conform art.33 alin.2 di HG nr.925/2006. Recomandam participarea a maxim 2 reprezentanti din partea aceluiasi ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri nerambursabile (FEDR + Bugetul statului) Fonduri structurale nerambursabile ? Program : POS CCE - Axa Prioritara III, Domeniul Major de interventie2, Operatiunea ? Sustinerea implementarii de solutii e-guvernare si asigurarea conexiunii la broadband, acolo unde este necesar?- apel 2
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
Precizari specifice a)elem of care urmeaza sa faca ob reofert: pretul b)limite ale pretului care poate fi imbunatatit: NU exista limite c) sist va pune la disp particip la lic el inf ref la preturi sau valori noi prezentate in cadrul lic el, nr particip la lic el, clasament d) Inainte de lansarea lic el, aut contract va realiza o eval integrala a of. In vederea realiz lic el, aut contract va introduce inf solicit automat de sist. Aut contract va inv toti of care au depus of admis sa prezinte preturi noi. Inv se trans simultan, tuturor of admisi. Inv de particip si notificarile de incepere a lic el vor fi generate si trans aut de catre SEAP la adr de posta el inreg in sist ca adr de contact si vor fi disponibile in secti Notificari de sistem. Se va organiza proced de lic el pt fiecare lot in parte. e)In cadrul lic el of particip vor imbunatati of depuse anterior organiz acestei faze, lic el se va fin dupa desf rundei nr1 a lic el. In cazul in care op ec, declarat admis nu modifica pretul in cadrul fazei de lic el la stabilirea clasament final este luata in considerare of depusa initial, si care a fost introdusa in SEAP de aut contract. f)In vederea particip la lic el op ec trebuie sa fie inregistrati si sa detina certif dig valid pt acces in sistem. Inf disponibile pt conect si inreg la: http: //www.elicitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF. Contractul de achizitie publica se va atribui cu resp art. 200 din OUG 34/2006 in baza rezult lic el asa cum prev art. 169 alin. (2) din OUG 34/2006. Dupa incheierea lic el, se solicita op ec de pe primul loc sa transmita aut contract Formularul de oferta nr2 si Centraliz de preturi, completate cu val rezultate in urma lic el. In cazul in care, dupa final lic el, vor exista preturi egale, aut contract va solicita op ec noi propuneri financiare, in scopul departajarii, care se vor depune in plic inchis la sediul aut contract.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in 10 zile in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal conform art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA GENERALA JURIDICA
Adresa postala: P-ta Revolutiei nr. 2A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Tel. +40 213037080, Email: [email protected], Fax: +40 213112052
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2012 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer