Licitatie Publica - Furnizare componente sisteme control acces, supraveghere video, alarmare, supraveghere perimetrala, retele IT&C si telefonie/comunicatie
Anunt de participare numarul 84618/18.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: Bd. Mircea Voda, nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul pentru Plati si Contractare Phare, Tel.021/ 326.55.55 int. 207, In atentia: Gabriel Varnaiote, Email: [email protected], Fax: 0040 21 326.87.30, 0040 21 326.87.09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare componente sisteme control acces, supraveghere video, alarmare, supraveghere perimetrala, retele IT&C si telefonie/comunicatie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Ministerului Afacerilor Externe din Bucuresti, Aleea Modrogan nr.14, sector 1
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 750, 960 si 8, 007, 572EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea componentelor pentru sistemele control acces, supraveghere video, alarmare, supraveghere perimetrala, retele IT&C si telefonie/comunicatie necesare pentru dotarea a 70 de oficii consulare din afara spatiului Schengen + Centrul de pregatire a personalului consular, total 71 locatii (conform Anexei I Caiet de Sarcini/Specificatii Tehnice) si livrarea la destinatiile finale (conform Anexei I C laCaietul de sarcini).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42961100-1 - Sisteme de control al accesului (Rev.2)
32000000-3-Echipament de radio, televiziune, comunicatii, telecomunicatii si articole conexe (Rev.2)
32235000-9-Sistem de supraveghere cu circuit inchis (Rev.2)
32360000-4-Aparate de intercomunicatie (Rev.2)
35121700-5-Sisteme de alarma (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Componente pentru sistemele control acces (Lotul 1), supraveghere video (Lotul 2), alarmare (Lotul 3), supraveghere perimetrala (Lotul 4), retele IT&C (Lotul 5) si telefonie/comunicatie (Lotul 6) necesare pentru dotarea a 70 de oficii consulare din afara spatiului Schengen + Centrul de pregatire a personalului consular, total 71 locatii
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 750, 960 si 8, 007, 572EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: Lot1:6000 EUR, Lot2:10000 EUR, Lot3:5000 EUR, Lot4:5000 EUR, Lot5:8000 EUR, Lot6:3000 EURGarantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Reamenajarea si dotarea la standarde Schengen a oficiilor consulare ale Romanieidin tarile situate n afara spatiului Schengen. Infiintarea unui Centru de pregatire pentru personalul consular
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, la care se ataseaza: 1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;
2. Adresa de la Instanta Competenta sau Curtea Districtuala sau Agentie Guvernamentala unde isi are sediul compania/sucursala;
3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat.4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.
5. Certificat pentru plata CAS
6. Cazier judiciar pentru administrator(ii) societatii sau un document echivalent emis in tara de origine, asa cum sunt mentionate in Certificatul Constatator, precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181, respectiv Declaratie privind eligibilitatea.
7. Cazier judiciar al companiei.
Se potprezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006 modificata si completata.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 dinOUG nr.34/2006. Operatorul economic care se gaseste in oricare din situatiile prezentate in articolele 180 si 181 din OUG nr.34/2006 va fi exclus de la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008)
2.Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie mai mare de:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Medie pozitiva2.Pentru Lotul 1Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie mai mare de: 300.000 EUROPentru Lotul 2Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie mai mare de: 600.000 EUROPentru Lotul 3Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie mai mare de: 200.000 EUROPentru Lotul 4Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie mai mare de: 200.000 EUROPentru Lotul 5Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie mai mare de: 500.000 EUROPentru Lotul 6Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie mai mare de: 200.000 EURO.Daca se depune o oferta pe mai multe loturi cifra medie de afaceri a ofertantuluiva fi cel putin suma valorii totale pentru loturile ofertate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in domeniul livrarii de componente pentru sisteme control acces (pentru lotul 1), supraveghere video (pentru lotul 2), alarmare (pentru lotul 3), intercomunicatie (pentru lotul 4), retele IT&C (pentru lotul 5) si telefonie (pentru lotul 6), prin intermediul unui numar de maxim 3 contractefinalizate in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, dupa cum urmeaza: 2. Ofertantul (operator economic sau fiecare din membrii grupului de operatori economici) bunurilor trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Pentru Lotul 1: In cazul prezentarii unui singur contract, valoarea acestuia trebuie sa fie de minim40.000 EUR. In cazul prezentarii a trei contracte, valoarea cumulata a acestor contracte trebuie sa fie de minim 80.000 EUR, aceasta reprezentand participarea ofertantului.- Pentru Lotul 2: In cazul prezentarii unui singur contract, valoarea acestuia trebuie sa fie de minim80.000 EUR. In cazul prezentarii a trei contracte, valoarea cumulata a acestor contracte trebuie sa fie de minim 200.000 EUR, aceasta reprezentand participarea ofertantului.- Pentru Lotul 3: In cazul prezentarii unui singur contract, valoarea acestuia trebuie sa fie de minim30.000 EUR. In cazul prezentarii a trei contracte, valoarea cumulata a acestor contracte trebuie sa fie de minim 50.000 EUR, aceasta reprezentand participarea ofertantului.- Pentru Lotul 4: In cazul prezentarii unui singur contract, valoarea acestuia trebuie sa fie de minim30.000 EUR. In cazul prezentarii a trei contracte, valoarea cumulata a acestor contracte trebuie sa fie de minim 50.000 EUR, aceasta reprezentand participarea ofertantului.- Pentru Lotul 5: In cazul prezentarii unui singur contract, valoarea acestuia trebuie sa fie de minim50.000 EUR. In cazul prezentarii a trei contracte, valoarea cumulata a acestor contracte trebuie sa fie de minim 100.000 EUR, aceasta reprezentand participarea ofertantului.- Pentru Lotul 6: In cazul prezentarii unui singur contract, valoarea acestuia trebuie sa fie de minim30.000 EUR. In cazul prezentarii a trei contracte, valoarea cumulata a acestor contracte trebuie sa fie de minim 50.000 EUR, aceasta reprezentand participarea ofertantului.2.respectiv ISO 9001 sau echivalent, in domeniul proiectului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S149-218119 din 06.08.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2009 12:00
Locul: OPCP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Reamenajarea si dotarea la standarde Schengen a oficiilor consulare ale Romanieidin tarile situate in afara spatiului Schengen. Infiintarea unui Centru de pregatire pentru personalul consular- finantat prin Facilitatea Schengen
VI.3) Alte informatii
Modul de aplicare al cerintelor mentionate la punctul , ,III.2) Conditii de Participare se explica detaliat in documentatia de atribuire. Ofertantul va lua in considerare in prezentarea ofertei descrierea detaliata a acestor cerinte, asa cum sunt prevazute in documentatia de atribuire Fisa de date a achizitiei
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor CNSC/Instanta de judecata competenta
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.004 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 004 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+ 4 021 319 51 80, Fax: + 4 021 319 51 80, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in orice faza a procedurii de atribuire, in conditiile art.256^2 si art. 281 alin (1) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Finantelor Publice Oficiul de Plati si Contractare Phare Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.004 021 326 55 55 intr.615, Email: [email protected], Fax: 0040 21 326 87 09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2009 14:49