Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE COMPUTERE


Anunt de participare numarul 110928/05.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA OLT
Adresa postala:  STR.PRELUNGIREA CRISAN, NR.2, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  203008, Romania, Punct(e) de contact:  ILINCA PIETRARU, Tel. 0249.438595, Email:  [email protected], Fax:  0249.432276, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE COMPUTERE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul A.J.O.F.M. Olt, situat in str.Prelungirea Crisan, nr.2, municipiul Slatina, judetul Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare computere personale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
computere108 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 494, 320RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 4943 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial 2007-2013 Fondul Social European - 91%, Cofinantare proprie(nationala) 9%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea NEINCADRAREA ART 180 oug34/2006 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Declaratia va fi insotita de certificate constatatoare, in original, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile.sociale de stat Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 (1), din OUG nr. 34/2006 Certificatul constatator eliberat de Of Reg Com care sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de fal ori lichi, original sau copie legalizata. Certificat de inreg emis de catre ONRC, Actul constitutiv eliberat de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste faptul ca operatorul economic are in domeniul de activitatea (semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul)Declaratii privind calitate de participant la procedura.Ofertantii nu au dreptul sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila sa depuna doua oferte sau mai multe candidaturi individuale sau comune sa depuna oferta ind/comPentru persoanele juridice/fizice straine documentele vor fi depuse in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.In cazul asociatiilor documentele vor fi depuse de fiecare asociat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul net anual al exercitiului pentru ofertant ( profitul net al ofertantului) conform bilantului, trebuie sa fie pozitiv pentru ultimul an 2009 Bilantul contabil la 31.12.2009, vizat si inregistrat la A.F.P., Mediacifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, minim 988.000 ron (exclusiv T.V.A.)Pentru pers fiz.jurid.straine - Documentul mentionat va fi transmis in limba de origine, insotit de o traducere legalizata a acestuia in limba romana Asociati In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Computere portabile (laptop)
Certificari - EPEAT Gold , Energy Star 5.0, conformitate cu normele Europene; ROHS; CE (Emission/Immunity);ISO 9001, ISO 14001(sau echivalentul) de la producator;Computere portabile(laptop notebook): Certificari - EPEAT Gold , Energy Star 5.0, conformitate cu normele Europene; ROHS; CE (Emission/Immunity);ISO 9001, ISO 14001 (sau echivalent) de la producator .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Computere portabile(laptop)Sistemele informatice trebuie sa se regaseasca pe www.microsoft.com/hcl, validate pentru sistemul de operare Vista Business. Pentru verificare se solicita specificatiile tehnice date de producator pentru sisteme, in care sa se specifice ca acestea sunt cuprinse in lista HCL (Hardware Compatibility List) a Microsoft, sau copie dupa lista HCL cu mentionarea pozitiilor la care acestea sunt prevazute. Software inclus (preinstalat) de la producatorul sistemului .Solutie de restaurare si back-up ce permite refacerea sistemului de operare, cat si a datelor personale, chiar si in cazul in care nu se permite bootarea si sistemul de operare este corupt, fara a necesita disketa de bootare. Soft pentru conectare usoara la schimbarea locatiei indiferent de tipul retelei LAN-WLAN-WWAN, soft pentru citire pdf-uri, soft de migrare sistem, soft diagnosticare, soft inscriptionare CD/DVD.Sistem Operare: Microsoft Windows WIN 7 Pro preinstalat, cu licenta OEM. Soft preinstalat Microsoft Office Profesional 2007.HDD min 250GB, antivirus cu actualizare garantat 3 ani, Unitate optica DVD Recordable, Memorie instalata: minim 2GB PC2-8500 1066MHz DDR3.Procesor DualCore i5-520M(2.40 GHz L3 3M 35W), Audio 2 x internal speakers. Comunicatii: Bluetooth, Gigabit Ethernet, Wireless bgn, Modem 56k V.92. Display Minim 15.6? Lampa integrata pentru iluminat tastatura.Placa grafica: min Intel GMA HD integrata in procesor. Tastatura minim 89 taste standard, cu protectie la scurgeri accidentale de lichide. Porturi si sloturi de expansiune: 4 x USB 2.0, minim 1 combo USB/eSATA, minim 1 powered USB.1x VGA , 1x DisplayPort, 1 x RJ45, 1 x Microphone/line-in, 1 x Headphone/line-out, 1x Kensington Lock Slot, 1 x 7-in-1 card reader, 1 x docking connector.Greutate Max.2.6 kg Baterie Minim: 6 celule Li-Ion Battery life: min.6.2 oreSuport pentru a doua baterie instalata in conectorul pentru dock.Computere portabile(laptop notebook): Caracteristicile de la laptop-uri cu exceptia urmatoarelor: HDD Minim 160GBProcesor Intel Core i3-350M Processor (2.26GHz, 3MB L3, 1066MHz FSB)Unitate Optica DVD ROMBat Min: 4 celule Li-Ion Battery life: min.2.5 ore.Greutate Max.2.5 kg cu bateria instalata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
informatiile care urmeaza sa fie puse la dispozitia ofertantilor, in cursul licitatie electronice offline: - numarul de participanti- afisarea celui mai mic pret
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2010 07:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.11.2010 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.11.2010 14:00
Locul: La sediul A.J.O.F.M. Olt, str.Prelungirea Crisan, nr.2, municipiul Slatina, judetul Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatii autoritatii contractante, rep. ofertantului (pe baza de imputernicire), observator UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial2007-2013FONDULSOCIAL EUROPEANProgramul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013Axa prioritara :5 ?Promovarea masurilor active de Ocupare?Domeniul major de interventie :5.1?Dezvoltarea si implementarea masurilor active de ocupare
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Toate informatiile se gasesc in documentatia de atribuire(fisa de achizitii+caiet de sarcini+formulare) - care este publicata in S.E.A.P. si este asigurat accesul direct, complet si nerestrictionat, incepand cu data publicarii anuntului de participare. Adesa de internet www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala:  str. Nicole Titulescu, nr.4, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200188, Romania, Tel. 02511418563, Email:  [email protected], Fax:  0251415600
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stavropoles, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  203008, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua imediat urmatoare luarii la cunostinta conform art.256 din OUG 34/2006 (cu modificarile ulterioare)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
A.J.O.F.M. Olt - Compartiment Juridic
Adresa postala:  str. Prelungirea Crisan, nr.2, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  203008, Romania, Tel. 024943595, Email:  [email protected], Fax:  0249432276
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2010 13:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer