Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE COMPUTERE


Anunt de participare numarul 112387/30.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA OLT
Adresa postala:  STR.PRELUNGIREA CRISAN, NR.2, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  203008, Romania, Punct(e) de contact:  ILINCA PIETRARU, Tel. 0249.438595, Email:  [email protected], Fax:  0249.432276, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE COMPUTERE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul A.J.O.F.M.Olt, str.Prelungirea Crisan, nr.2, localiatea Slatina, judetul Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare computere personale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
computere personale 108
Valoarea estimata fara TVA: 494, 320RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 23.12.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 4943 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial 2007-2013 Fondul Social European - 91%, Cofinantare proprie(nationala) 9%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea neincadrarea art.180 OUG 34/2006, declaratii privind neincadrarea in prev.art.181 din OUG 34/2006-declaratia va fi insotita de certificate constatatoare, in original, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclus.cele locale precum si a contributiei pentru asig.sociale de stat, declaratie privind neincadrarea in situatiile prev la art. 69 ind.1 OUG34/2006, Cert. constatator ca nu este in stare de faliment ori lichidare, certif. de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, statut/act constitutiv care sa ateste ca operatorul economic are in domeniu activitatea. Declaratia privind calitatea de participant la procedura si Certificat de participare.Ofertantii nu au dreptul sub sanctiunea resp.ofert ca inacceptabila sa depuna doua oferte sau mai multe candidaturi indiv, sau comune sa depun.ofert. indiv/com. Pt. pers jurid.fizice straine, documentele vor fi depuse in limba de origine insote de o traducere legalizata a acestora in limb.rom. In cazul asociatiilor documentele vor fi depuse de fiecare asociat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani Pt.pers.fizice, jurid straine documentul ment. va fi transmis in limba de origine insotit de o traducere legalizata a cestuia in limb.rom.Asociatii in cazul in care este depusa de o asociere de op.economici, fiecare asociat va prez.documentul men. mai sus
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani minim 988000 ron, excusiv TVA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate ISO 9001:2000, Certificat SR EN ISO 9001:2001 sau echivalent (semnat stampilat pt.conformitate)Computere portabile (laptop) Certificari EPEAT Gold, Energy Star 5.0, confm.norm Europene, ROHS;CE(Emission/Immunity); ISO 9001, ISO 14001(sau echivalentul) de la producator
Computere portabile (laptop notebook)) Certificari EPEAT Gold, Energy Star 5.0, confm.norm Europene, ROHS;CE(Emission/Immunity); ISO 9001, ISO 14001(sau echivalentul) de la producator sau echivalentul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
informatiile care urmeaza sa fie puse la dispozitia ofertantilor, im cursul licitatieie electronice offline: - numarul de participanti;
- afisarea celui mai mic pret
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.12.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2010 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2010 14:00
Locul: sediul A.J.O.F.M.Olt, str.Prelungire Crisan, nr.2, localitate Slatina, judetul Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autoritatii contractante, reprez.ofertantilor(pe baza de imputernicire), observator UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect cofinantat din F.S.E - prin Programul Operational Sectorial 2007 - 2013 Fondul Social European Sectorial /Proghramul Opertational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013, Axa prioritara: 5 "Promovarea masurilor active de Ocuparea"Domeniul major de interventie: 5.1."Dezvoltarea si implementarea masurilor active de ocupare"
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Toate informatiile se gasesc in documentatia de atribuire(fisa de achizitii, caiet de sarcini, formulare) care este publicata in S.E.A.P. si este asigurat accesul direct complet si nerestrictionat incepand cu data publicarii anuntului de participare. Adresa de internet www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala:  str. Nicolae Titulescu, nr.4, localitatea Craiova, juderul Dolj, cod postal 200188, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200188, Romania, Tel. 02151418563, Email:  [email protected], Fax:  0251415600
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stavropoles, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  203008, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua imediat urmatoare luarii la cunostinta - conf. art.256 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AJOFM olt - Compartiment Juridic
Adresa postala:  str. Prelungirea Crisan, nr.2, ,Localitatea:  Slatina, Cod postal:  203008, Romania, Email:  [email protected], Fax:  0249432276
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.11.2010 16:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer