Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare computere personale pentru dotarea unitatilor de invatamant din municipiul constanta


Anunt de participare numarul 47477/25.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma Exploatarea Domeniului Public si Privat Constanta
Adresa postala: Bd. 1 Mai nr. 21, bl. H18, parter, Localitatea: Constanta, Cod postal: 901123, Romania, Punct(e) de contact: Elena Mumin, Tel.0241-580523, Email: [email protected], Fax: 0241580523
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA INVATAMANT
Adresa postala: STR. RASCOALEI DIN 1907 NR. 4, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900123, Romania, Tel.0241520355, In atentia: BIROULUI ACHIZITII PUBLICE, Fax: 0241520255
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA INVATAMANT
Adresa postala: STR. RASCOALEI DIN 1907 NR. 4, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900123, Romania, Tel.0241520355, In atentia: BIROULUI ACHIZITII PUBLICE, Fax: 0241520255
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA INVATAMANT
Adresa postala: STR. RASCOALEI DIN 1907 NR. 4, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900123, Romania, Tel.0241520355, In atentia: BIROULUI ACHIZITII PUBLICE, Fax: 0241520255
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare computere personale pentru dotarea unitatilor de invatamant din municipiul constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: sediul unitatilor de invatamant din municipiul constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare computere personale pentru dotarea unitatilor de invatamant din municipiul Constanta. Achizitia se va realiza prin leasing financiar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2000 buc
Valoarea estimata fara TVA: 3, 361, 344RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in cuantum de 60.000 leicuantumul garantiei de buna executie reprezinta 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantarea se va asigura de la bugetul local pe toata perioada contractului. plata se va face lunar conform ratelor de leasing
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl. de neincadrare in art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, certif constatatoare priv. taxele si impozitele locale si de stat, certif ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl. priv cifra de afaceri pe ult 3 ani, decl. priv. lista principalelor livrari in ult. 3 ani. se vor prezenta 2 contracte similare a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 1000000 lei insotit de recomandarea din partea benef
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
autorizatie priv. livrarea produselor emisa de producator, decl. priv efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere, decl. cu pers. de specialitate, decl. priv dotarea tehnica, certif ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S18-022598 din 23.01.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.04.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: SUMA SE VA ACHITA LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2008 11:00
Locul: DIRECTIA INVATAMANT, STR. RASCOALEI DIN 1907 NR. 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE, OFERTANTII SAU REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR, REPREZENTANTUL UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostiinta, in conditiile OUG 34/2006, de catre contestator, de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic al RAEDPP constanta
Adresa postala: bd. 1 Mai nr. 21, bl. H18 parter, Localitatea: constanta, Cod postal: 900123, Romania, Tel.0241580523, Fax: 0241580523
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.03.2008 10:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer