Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare computere personale si fotocopiatoare multifunctionale necesare dotarii unitatilor de inv din Mun Cta


Anunt de participare numarul 63331/11.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma Exploatarea Domeniului Public si Privat Constanta
Adresa postala: Bd. 1 Mai nr. 21, bl. H18, parter, Localitatea: Constanta, Cod postal: 901123, Romania, Punct(e) de contact: Elena Mumin, Tel.0241-520523, Email: [email protected], Fax: 0241520523
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
RAEDPP CONSTANTA-DIRECTIA INVATAMANT
Adresa postala: STR. RASCOALEI DIN 1907 NR. 4, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900123, Romania, Tel.0241520355, In atentia: BIROULUI ACHIZITII PUBLICE, Fax: 0241520255
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
RAEDPP CONSTANTA-DIRECTIA INVATAMANT
Adresa postala: STR. RASCOALEI DIN 1907 NR. 4, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900123, Romania, Tel.0241520355, In atentia: BIROULUI ACHIZITII PUBLICE, Fax: 0241520255
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
RAEDPP CONSTANTA-DIRECTIA INVATAMANT
Adresa postala: STR. RASCOALEI DIN 1907 NR. 4, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900123, Romania, Tel.0241520355, In atentia: SECRETARIAT, Fax: 0241520255
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare computere personale si fotocopiatoare multifunctionale necesare dotarii unitatilor de inv din Mun Cta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: sediul unitatilor de invatamant din municipiul Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare computere personale si fotocopiatoare multifunctionale necesare dotarii unitatilor de invatamant din Municipiul Constanta. Achizitia se va realiza prin leasing financiar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.1)
30121100-4-Fotocopiatoare (Rev.1)
66140000-3-Servicii de leasing financiar (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
700 bucati computere personale
59 bucati fotocopiatoare multifunctionale
Valoarea estimata fara TVA: 3, 361, 344RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in cuantum de 60.000 leicuantumul garantiei de buna executie rep 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
de la bugetul local pe toata perioada contractului. Plata se va face lunar conform ratelor de leasing.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
deccl de neincadr in art. 180 si 181, certif constat priv taxele si impozitele locale si de stat, certif ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl priv cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista pp livrari in ult 3 ani-2 contracte similare a caror valoare sa fie de cel putin 1680000 lei insotit de recomandare, autoriz pt. livrarea, instalarea si configurarea produselor emisa de prod si nu de alt distribuitor, decl priv dotarea teh, certif ISO9001 sau echiv
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.10.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: se va achita la caseria autoritatii contracte. Doc va fi pusa la dispozitia ofertantilor in urma unei solicitari scrise.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.11.2008 11:00
Locul: DIRECTIA INVATAMANT
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, ofertantii sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentantul UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE AL CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RAEDPP CONSTANTA-DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: BD. 1 MAI NR. 21, BL. H18, PARTER, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900123, Romania, Tel.0241589714, Fax: 0241520523
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.09.2008 12:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer