Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare conserve legume in apa sau bulion


Anunt de participare numarul 103624/09.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
BAZA DE APROVIZIONARE, GOSPODARIRE SI REPARATII
Adresa postala:  str. Sabarului nr.1, com.Jilava, jud.Ilfov, Localitatea:  Jilava, Cod postal:  077120, Romania, Punct(e) de contact:  CARMEN ENACHE, Tel. 457.01.55, Email:  [email protected], Fax:  457.01.55, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare conserve legume in apa sau bulion
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul unitatilor penitenciare beneficiare, conform anexei la Fisa de date
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 8 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 982, 735 si 1, 165, 762RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se va incheia de regula cate un contract subsecvent pe luna
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de conserve legume in apa sau bulion: Lotul I - fasole pastai : min 100.020 kg- max 118.648 kg;
Lotul II - mazare verde: min 103.505 kg - max 122.782 kg; Lotul III- ghiveci de legume in bulion : min 87.225 kg - max 103.470 kg, pentru 40 unitati penitenciare beneficiare conform anexei din Fisa de date
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15331400-1 - Legume in conserva si/sau la cutie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conserve legume in apa sau bulion: Lotul I - fasole pastai : min 100.020 kg- max 118.648 kg;
Lotul II - mazare verde: min 103.505 kg - max 122.782 kg; Lotul III- ghiveci de legume in bulion : min 87.225 kg - max 103.470 kg
Valoarea estimata fara TVA: intre 982, 735 si 1, 165, 762RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: Lotul I: 5.150 lei;LotulII: 5.329 lei; Lotul III :3.977 lei;Garantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conf. art. 44, alin. 2 din OUG 34/2006 modificata si completata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea , prezentarea certificatelor prin care seconfirma plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul localvalabile la data deschiderii ofertelor. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 . Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei, documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si documente echivalente celor solicitate persoanelor juridice/fizice romane .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea unei scrisori de bonitate din partea unei banci sau a unei societati recunoscuta de audit, fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat al producatorului, de implementare a sistemului de asigurare a calitatii (din seria ISO), Autorizatie de livrare din partea producatorului, numai pentru distribuitori, Buletin de analiza al produsului ofertat emis de un laborator de analize acreditat (Institutul de Bioresurse Alimentare sau similar);Declaratia de conformitate a produsuluiemisa de catre producator Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2010 18:00
Locul: La sediul autoritatii contratante: strada Sabarului, nr.1, com Jilava, judetul Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor din parte autoritatii contractante si persoanele imputernicite din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Spaliul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050019, Romania, Tel. 021.319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021.31.95.176
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Constestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos , nr. 6, sect.3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030081, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Bayei de Aprovizionare, Gospodarire si Reparatii Jilava
Adresa postala:  Str.Sabarului nr.1, judetul Ilfov, Localitatea:  Jilava, Cod postal:  077120, Romania, Tel. 021.457.01.55, Fax:  021.457.01.55
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.07.2010 16:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer