Licitatie Publica - furnizare conserve legume si fructe
Valoarea Contractului:
52.016 RON
Castigatorul Licitatiei: FRALVIL S.A.
52.016 RON
Castigatorul Licitatiei: FRALVIL S.A.
Anunt de atribuire numarul 108098/15.11.2010
Informatii anunt de participare asociat 95194
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal Pascani
Adresa postala: Str Gradinitei nr 5, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Punct(e) de contact: Ludovica Liliana Dogaru, Tel. 0232-763600, Email: [email protected], Fax: 0232-765060, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
furnizare conserve legume si fructe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal Pascani, str. Gradinitei, nr. 5, cod 705200, jud. Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conserve de legume si fructe
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15331400-1 - Legume in conserva si/sau la cutie (Rev.2)
15331420-7-Tomate in conserva (Rev.2)
15331462-3-Mazare la cutie (Rev.2)
15331464-7-Fasole intreaga la cutie (Rev.2)
15332250-1-Paste de fructe (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
52, 016.06RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 11680 Denumirea: conserve legume si fructe
V.1) Data atribuirii contractului 10/25/2010
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
FRALVIL S.A.
Adresa postala: STR BARAJULUI NR 52, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 1000, Romania, Tel. 0744595144, Email: [email protected];[email protected];[email protected], Fax: 0250746901
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 54840.70 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 49046.06 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1, 2, 3, 4, 6, 7, 8
Contract nr: 11681 Denumirea: mazare proaspata selectionata in conserva
V.1) Data atribuirii contractului 10/25/2010
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
CONTEC FOODS S.R.L.
Adresa postala: sos. Bucuresti-Urziceni, nr.89, ET 1, CAM 15, Localitatea: Afumati, Cod postal: 077010, Romania, Tel. 0755222155; 0213513193(4, 5), Email: [email protected], Fax: 021/4043723;0236/820336
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 3000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 2970.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
5
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Ofertantii vor prezenta pe site-ul SEAP toate documentele solicitate in documentatia de atribuire, in forma scanata lizibila. Ofertele vor fi insotite de cate doua mostre din fiecare produs , din care : - o mostra pentru verificarea proprietatilor organoleptice sifizico-chimice ;
-omostra martor care se va pastra pe intreaga perioada de valabilitate a contractului .Acestea vor fi indentificate cu o eticheta stampilata pe care se va mentiona: denumirea ofertantului, adresa si sintagma ?Mostra de produs pentru procedura de cerere de oferte din data de____________________ pentru achizitia de__________________________ organizata de SPITALUL MUNICIPAL PASCANI?.Mostrele trebuie sa respecte intocmai specificatiile tehnice din caietul de sarcini. Ele se vor depune la secretariatul autoritatii contractante situat in str. Gradinitei, nr. 5, loc. Pascani, jud. Iasi, cod postal 705200, direct sau prin posta, in zilele lucratoare, intre orele 08.00 ? 16.00, cu confirmare de primire, pana la data de08.10.2010 orele 15.00.Produsele ce vor fi livrate ulterior, pe toata durata contractului de furnizare, trebuie sa fie identice cu acestea.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Spitalului Municipal Pascani
Adresa postala: str. Gradinitei, nr. 5, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Tel. 0232/71.86.06, Fax: 0232/76.50.60
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
15.11.2010 08:59