Licitatie Publica - Furnizare consumabile (cartuse tonere) pentru copiatoare, faxuri si imprimante
Anunt de participare numarul 42908/09.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CURTEA DE APEL SUCEAVA
Adresa postala: Str. STEFAN CEL MARE Nr.62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Punct(e) de contact: BENONE ILAS, Tel.0230531032, Email: [email protected], Fax: 0230531032, Adresa internet (URL): contabilitatecasv
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230217097, In atentia: Simona Condurache, Email: [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare Nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230217097, In atentia: Simona Condurache, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, http: //portal.just.ro (jud. Suceava - Curtea de Apel Suceava)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Justitie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare consumabile (cartuse tonere) pentru copiatoare, faxuri si imprimante
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Curtea de Apel Suceava - Str. Stefan cel Mare, Nr. 62
Tribunalul Suceava - Str. Stefan cel Mare, Nr. 62
Tribunalul Botosani - Str. Maxim Gorki, Nr. 8
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 170, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de fondurile bugetare alocate si de necesitati
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze consumabile (cartuse tonere)pentru copiatoare, faxuri si imprimante
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime sunt cele prevazute in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 170, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 3000 leiGarantie de buna executie in cuantum de 7% din valoarea totala a contractelor subsecvente, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri din bugetul de stat prin ordonatorul principal de credite Ministerul Justitie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Orice forma de asociere conform art. 44 din O.U.G. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, declaratie care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, certificat constatator (in original) eliberat de ORC, certificat de inregistrare ca persoana juridica emis de ORC de pe langa Tribunal.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara in domeniu dovedita prin prezentarea a cel putin un contract incheiat si indeplinit in ultimii 3 ani, care sa aiba ca obiect furnizarea de produse similare si care a avut o valoare egala sau mai mare de 200.000 lei, echivalent 54.038 euro (1 euro=3.7011 la data de 31.01.2008), declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimnii 3 ani, recomandari din partea a minim 3 beneficiari, autorizare pentru livrarea produselor, descrieri detaliate ale produselor ofertate, declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca produsele ofertate sunt originale si garantate de producator, lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare, documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.03.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.03.2008 11:00
Locul: Curtea de Apel Suceava, str. Stefan cel Mare, nr. 62, etaj 2, camera 337
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti din partea ofertantilor si alti reprezentanti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul economic, financiar si administrativ al Curtii de Apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, Nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230/531032, Email: [email protected], Fax: 0230531032
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.02.2008 12:02