Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare consumabile chirurgicale penetrare si sigilare vasculara


Anunt de participare numarul 140914/04.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Adresa postala: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Punct(e) de contact: Teodor Timariu, Tel. +40 0213172194, Email: [email protected], Fax: +40 0213180444, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate Sanitara - Institutul Clinic Fundeni
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare consumabile chirurgicale penetrare si sigilare vasculara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia centrala ICF
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 175, 000 si 2, 350, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele se vor atribui bianual, valoarea estimata minima contract subsecvent 295610.50 Ron si valoare estimata maxima subsecvent 354444.00 Ron.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare consumabile chirurgicale penetrare si sigilare vasculara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39360000-3 - Echipament de sigilare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare consumabile chirurgicale penetrare si sigilare vasculara : Valoare min.estimata 24 luni :1.175.000 lei ; Valoare max.estimata 24 luni :2.350.000 lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 175, 000 si 2, 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare :7000 ron;valabilitate 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia se constituie conform art.86 alin.1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent , se constituie conform art.90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul National al Asigurarilor de Sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Ofertantul este obligat sa completeze urmatoarea Declaratie?Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta?
(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)
Cerinta nr. 2
Declaratii privind eligibilitatea
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Se va atasa Formularul (Declaratie privind eligibilitatea) completat
Cerinta nr. 3
Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti /candidati/ofertanti asociati/subcontractanti conformart. 69^1
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se va atasa Formularul (Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati/ofertanti asociati/ subcontractanti) completat.
1)Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, se vor nominaliza, la nivelul prezentei sectiuni, toate persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire)
MANAGER
Dr. Orban Carmen
DIRECTOR MEDICAL
Dr. Tanase Alina
DIRECTOR FINANCIAR CONTABILITATE
Ec. Grigore EmiliaDIRECTOR DE INGRIJIRI MEDICALE
As. Med. Mocanu Ioana Otilia
CONSILIER JURIDIC
Meroiu MihaelaSEF BIROU ACHIZITII
Ec. Parvulescu Adrian
SEF SERVICIU APROVIZIONARE,
Ing. Sandu Andreea
COMISIA DE EVALUARE
Cerinta nr. 4
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile
Cerinta nr. 5
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca si sa stie conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.
Se va atasa Formularul (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat. Cerinta nr. 1
Persoane juridice/fizice romane
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, (valabil la data depunerii ofertelor), din care sa rezulte:
a. denumirea operatorului economic si toate datele deidentificare;
b. codul unic de inregistrare;
c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
d. structura actionariatului;
e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
f. domeniul de activitate principal;
g. domeniile de activitate secundare;
h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).
Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.
Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Cerinta nr. 2
Persoane juridice /fizice straine
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul.
Autorizatie/Aviz de functionare emisa/emis de Ministerul Sanatatii Publice, conform Legii nr. 176/2000.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia
economic-financiara: Fisa de informatii generale-Datele de identificare ale ofertantului
Cifra de afaceri pe ultimii trei ani conform art.185 alin.1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru ofertantii care nu au avut activitate in anii 2011, 2010 sau 2009 , cifra de afaceri se va lua in considerare in mod corespunzator.
Bilantul contabil pentru anul 2011 vizat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari cu referinta la produse similare, efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Asigurarea calitatiiprodusului
Produsele trebuie sa poarte marcajul european de conformitate CE care se face pe baza declaratiei de conformitate a producatorului, conform Ordin Ministerului Sanatatii nr. 253/2010, autorizatiile, avizele si certificatele depuse in faza de ofertare trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei daca nu se specifica altfel in context.
In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite cel putin de catre liderul asocierii.
Mostre -prezentare de mostre cu titlu gratuit pentru toate produsele ce alcatuiesc lotul.
Depunerea mostrelor este obligatorie
Ofertantul va prezenta documente emise de organisme acreditate care sa certifice implementarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele in vigoare sau echivalente:
a. unui sistem de management al calitatii (SR EN ISO 9001).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica doar ofertantii inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.) a) Elementul ofertei care va face obiectul procesului de reofertare: pretul total al lotului, fara TVA, exprimat in lei b) Informatiile la care vor avea acces ofertantii in cursul licitatiei electronice: 1) Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta DA - Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: DA c) Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: -licitatia electronica 1 runda; 2 -licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de participare; -durata rundei este de 1 zi;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.01.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.01.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.01.2013 11:00
Locul: Sediul Institutului Clinic Fundeni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Deschiderea documentelor pentru selectarea ofertelora) Data, ora si locul deschiderii ofertelor: .2012, ora12 INSTITUTUL CLINIC FUNDENI Sos. Fundeni, nr.258, sector 2, Bucuresti, cod postal 022322, etajul 1 cladirea B, Sala de consiliu.b) Persoanele care pot asista la deschiderea ofertelor: 1)membrii comisiei de evaluare2)reprezentantii autorizati sau imputerniciti ai ofertantilor;3)observatorii desemnati de catre Unitatea pentru Coordonarea si Verificarea Achizitiilor Publice, daca este cazul;4)alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta.c) La deschidere, Autoritatea contractanta solicita sa se prezinte in plic separat, marcat cu: numele si adresa autoritatii contractante, numele si adresa ofertantului, si: Documente pentru achizitia de Consumabile chirurgicale pentru penetrare si sigilare vasculara1) pentru persoanele care participa la sedinta de deschidere din partea ofertantilor, imputernicire din partea persoanei autorizate sa reprezinte ofertantul la procedura (conform Formularului(imputernicire pentru reprezentarea ofertantului la sedinta de deschidere).2)copie dupa actul de identitate al persoanelor care participa la deschidere din partea ofertantilor3)dovada constituirii garantiei de participare, in original si copie.4) dovada ca ofertantul/ofertantii reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, pentru ofertantii care vor depune garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul nu transmite printr-unreprezentant plicul care contine documentele solicitate la sedinta de deschidere, coletul cu oferta va fi ambalat in mod asemanator coletelor transmise prin posta.Daca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale , autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis , in vederea departajarii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul Clinic Fundeni
Adresa postala: Sos. Fundeni nr. 258 , sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Tel. +40 0212750500, Email: [email protected], Fax: +40 0213180454, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2012 13:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer