Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE CONSUMABILE MEDICALE


Anunt de participare numarul 83130/24.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL CARACAL
Adresa postala: str.plevnei nr.36, Localitatea: Caracal, Cod postal: 235200, Romania, Punct(e) de contact: FIRANESCU NICOLETA, Tel.0249512880, In atentia: serviciul achizitii publice, Email: [email protected], Fax: 0249512373, Adresa internet (URL): www.freewebs.com/smcaracal, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE CONSUMABILE MEDICALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal Caracal, Caracal, Str. Plevnei, nr. 36, jud OLT
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform caietului de sarcini atasat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
33141310-6-Seringi (Rev.2)
33141320-9-Ace medicale (Rev.2)
33141624-0-Truse de administrare (Rev.2)
33141641-5-Sonde (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consumabile medicale. Contractul va fi incheiat pana la 31.12.2009, cu posibilitatea prelungirii prin act aditional pana la 30.04.2010. Cantitatea licitata reprezinta cantitatea totala ce poate fi contractata pana la 30.04.2010, incluzand si actul aditional.
Valoarea estimata fara TVA: intre 406, 408.08 si 410, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractul va fi prelungit prin act aditional pana la 30.04.2010, prin acordul partilor.
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.09.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare nu se solicita.Garantia de buna executie de 5% din valoarea contractului, fara TVA, prin Scrisoare de garantie bancara sau chitanta platita la casieria achizitorului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se efectueaza din venituri proprii obtinute din serviciile medicale decontate de catre CASS Olt, in termen de 60 de zile de la receptie, cu ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea , conform articolului 44 din O.U.G. NR. 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor depune urmatoarele documente:
- declaratia privind eligibilitatea , conform modelului din documentatia atasata,
- declaratia privind neincadrarea in prevederile articolului181 din O.U.G. nr. 34/2006, conform modelului din documentatia atasata,
- certificate constatatoare privind achitarea impozitelor si taxelor la bugetul de stat si cel local, valabile la data deschiderii ofertelor,
- certificat de inregistrare fiscala,
- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor depune urmatoarele documente:
- informatii generale ( cifra medie de afaceri), conform modelului din documentatia atasata,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor depune urmatoarele documente:
-Fisa tehnica a produsului
-autorizatie de comercializare ( de dealer) de la producator/importator pentru produsele ofertate
-certificat CE
-declaratie de conformitate sau echivalent
-certificat de atestare a managementului calitatii al produsului in conformitate cu normele europene in vigoar sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se aplica etapa finala de licitatie electronica intr-o singura runda ce se va desfasura la o data ce va fi comunicata ulterior ofertantilor declarati admisi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10030/24.07.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.08.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2009 10:00
Locul: Spitalul Municipal Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii Compartimentului pentru verificarea achizitiilor publice si reprezentanti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Sectia de contencios administrativ si fiscal si fiscal a Tribunalului Olt, judetul Olt,
Adresa postala: strada Manastirii , numarul 2A, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230038, Romania, Tel.0249414898, Email: [email protected], Fax: 0249435782
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor,
Adresa postala: strada Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor Ordonantei de Urgenta a Guvernului numarul 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Municipal Caracal - serviciul Achizitii Publice,
Adresa postala: str. Plevnei, nr. 36, judetul OLT, Localitatea: Caracal, Cod postal: 235200, Romania, Tel.0249512880, Email: [email protected], Fax: 0249512373
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.07.2009 14:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer