Licitatie Publica - Furnizare consumabile pentru dializa renala
Anunt de participare numarul 54366/02.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrul Medical de Diagnostic, Tratament Ambulatoriu si Medicina Preventiva
Adresa postala: Washington 8-10, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011794, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Moreanu, Tel.2302980, Email: [email protected], Fax: 3180262, Adresa internet (URL): http: //www.cmdtamp.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare consumabile pentru dializa renala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul C.M.D.T.A.M.P.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 27, 090 si 325, 080RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de necesitati si fonduri disponibile
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consumabile pentru dializa renala - Dializoare capilare Kuf > 20 mL/hmmHg, sintetice, uscate, sterilizate cu raze gamma, cu abur sau cu fascicul de electroni, suprafata 1, 10 - 1, 49 mp
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33181520-3 - Consumabile pentru dializa renala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 27, 090 si 325, 080RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 3.250, 00 leiGarantie de buna executie - 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract C.A.S.-A.O.P.S.N.A.J.-BUCURESTI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform OG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea
-Declaratie privind neincadrarea in prevederie art. 181 din ordonanta
-Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de D.G.F.P. valabil la data deschiderii ofertelor(copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila)
-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, eliberat de Consiliul Local - valabil la data deschiderii ofertelor (copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila)
-Certificat de inregistrare, emis de Oficiul National al Registrului Comertului (copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila)
-Certificat Constatator, emis de Oficiul National al Registrului Comertului (copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila) din care sa rezulte ca obiectul de activitate a codului C.A.E.N. al ofertantului este corespunzator cu produsele ofertate, valabil la data deschiderii ofertelor
-Aviz de functionare si anexa, emis de Ministerul Sanatatii (copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilantul financiar contabil la 30 iunie 2007, vizat DGFP (copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila)
-Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani pentru programul national de dializa
-Ofertantul va prezenta cel putin 3 recomandari din partea beneficiarilor/clientilor precum si un contract finalizat (in copie) de furnizare de produse similare.
-Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca producatorul si furnizorul au implementate un sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele: UNI, ISO, EN, TUV, CE, INHT.
-Ofertantul va prezenta Declaratie de conformitate CE a producatorului ca produsul ofertat este conform cu Directiva 93/42/EEC.
-Ofertantul va prezenta o scrisoare de autorizare eliberata de catre producator prin care se atesta calitatea de distribuitor a acestuia (original)
-Prezentarea de mostre (cu titlu gratuit)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.06.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 03.10.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2008 10:30
Locul: Sediul C.M.D.T.A.M.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE IMPUTERNICITE DIN PARTEA FIRMELOR OFERTANTE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier juridic C.M.D.T.A.M.P.
Adresa postala: Str. Washington, nr. 8-10, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011794, Romania, Tel.021.230.29.80, Email: [email protected], Fax: 021.318.02.62, Adresa internet (URL): www.cmdtamp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2008 13:20