Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare consumabile pentru imprimante, aparate fax si copiatoare


Anunt de participare (utilitati) numarul 140167/02.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.A. ROMATSA - ADMINISTRATIA ROMANA A SERVICIILOR DE TRAFIC AERIAN
Adresa postala: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, O.P. Box 18-90, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013813, Romania, Punct(e) de contact: ADRIANA CIORTOLOMAN, Tel. +40 212083450, In atentia: BIANKA SZENCZI, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 212083564, Adresa internet (URL): www.romatsa.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare consumabile pentru imprimante, aparate fax si copiatoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, sediul RA ROMATSA
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cantitatile sunt mentioante in anexele Caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
30192113-6-Cartuse de cerneala (Rev.2)
30192300-4-Benzi impregnate cu cerneala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de consumabile sunt mentionate in anexele Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 558, 380RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 11.165 lei si se constituie potrivit prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare este defalcata astfel: ? pentru lotul 1 -9.600 lei;? pentru lotul 2 ?175 lei;? pentru lotul 3 -1.390 lei;Garantia de participare se va constitui sub forma de scrisoare de garantie bancara (Formular 03) sau prin ordin de plata in contul R.A. ROMATSA ? RO93 RNCB 0085 0441 8223 0013 ? BCR, Sucursala WTC.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate aofertei (60 de zile, de la data deschiderii ofertelor).Garantia de participare se va anexa la plicul ce contine documentele ofertei, dar neinclusa in plic.R.A ROMATSAare dreptul de a retine din garantia de participare in cazul in care CNSC respinge eventuala contestatie depusa de operatorul economic conform prevederilor art. 278¹ din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, va retine urmatoarele sume: ? pentru lotul 1 - suma de 4.260, 00 lei.? pentru lotul 2 - prevederile art. 2781 din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, nu sunt aplicabile, deoarece valoarea estimata a lotului este mai mica decat pragul impus de 63.000 lei.? pentru lotul 3 - suma de65, 00 lei Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 5% din valoarea contractului de furnizare.Modul de constituire a garantiei de buna executie: sub forma de scrisoare de garantie bancara (Formular 13), in termen de 5 zile de la data semnarii contractului sau conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie cu oferta independenta? Formular 04 (conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010);
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 05 (conform OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - conflictul de interese)
Persoanele cu functie de decizie din cadrul RA ROMATSA in legatura cu prezenta procedura de achizitie sunt: Aleodor Marian FRANCU ? p.Director General, Silvia POPEANGA ? Director Financiar si Plan de Afaceri
Comisia de evaluare a ofertelor compusa din: Florin PETRASCU ? Director Juridic, Achizitii si Administrativ ? Presedintele comisiei de evaluare, Adrian COJOC, membru, Dan CIORNEI, membru, Lidia DRAGOSTIN, membru, Florina BALTA, membru, Dumitru IONITA, membru, Bianka SZENCZI, membruDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 06 (conform OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare);
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 07 (conform OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Operatorul economic clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original sau copie legalizata. SE permite si prezentarea documentului in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre participant.Conversia leu-euro se face prin raportare la cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte
2009 ? 4, 2373 lei, 2010 ? 4, 2099 lei si 2011 - 4, 2379 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Ofertantul va prezenta lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Certificatului ISO 9001:2008 sau a oricarui alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu, care sa confirme existenta sistemului de management al calitatii.
Certificatului ISO 14001:2004 sau a oricarui alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu, care sa confirme existenta sistemului de management al mediului sau Declaratie privind respectarea legislatiei in domeniul protectiei mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.11.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2012 11:00
Locul: RA ROMATSA - Administratia Centrala, str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor pot participa si reprezentantii ofertantilor, admiterea acestora urmand a se face pe baza de imputernicire scrisa din partea operatorului economic pe care il reprezinta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Deschiderea ofertelor depuse va avea loc la data indicata in anun?ul de participare, la sediul R.A. ROMATSA, str. Ion Ionescu de la Brad, nr. 10, Bucuresti.La sedinta de deschidere a ofertelor sunt admisi sa participe, pe langa membri comisiei si reprezentantii ofertantilor, admiterea acestora urmand a se face pe baza de imputernicire scrisa din partea firmei pe care o reprezinta.In cazul ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. In acest caz, contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac, conform art. 256 ² din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A. ROMATSA ? Serviciul Juridic
Adresa postala: Bd. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013813, Romania, Tel. +40 212083100, Email: [email protected], Fax: +40 212302442, Adresa internet (URL): www.romatsa.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.11.2012 16:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer