Licitatie Publica - furnizare consumabile tehnica de calcul - tonere
Anunt de participare numarul 31828/11.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE HUNEDOARA
Adresa postala: Deva, str.1 Decembrie nr. 30, Localitatea: Deva, Cod postal: 330025, Romania, Punct(e) de contact: Ioan_Mircea Alexa, Tel.0254 233363, In atentia: societatilor comerciale, Email: [email protected], Fax: 0254 232797, Adresa internet (URL): Deva, str. 1 Decembrie nr. 30 , jud Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare consumabile tehnica de calcul - tonere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul DGFP Hunedoara - Deva
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
produsele consumabile tehnica de calcul sunt cele prevazute in fisa de date a achizitiei si trebuie sa indeplineasca conditiile din caietul de sarcini.Cartridge- urile pt. imprimantele Lex Markle solicitam sa fie OEM, imprimantele fiind in garantie. Nu acceptamproduse refil, remanufacturate, for use, decat produse noi si pentru celelalte consumabile. Documentatiade atribuire a consumabilelor se poateachizitiona de la sediul DGFP Hunedoara - Deva, comp. achizitii publice contra sumei de 30 lei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cartridge pt. imprim.: Xerox P8ex - 25;Xerox Pe 16 - 6; Xerox 3122 - 10; HP 1020 - 10; LEXmARK X215 - 30; LEXMARK W840 - 40; Epson EPL 6200 - 40; XEROX DC 415 - 30, XEROX PHASER 5400 - 25 SAMSUNG ML 2110- 30; TONER COPIATOR PANASONIC 7813- 20; KIT IMPRIM LEXMARK W840, DRUM UNIT ePSON 6200 - 12; DRUM IMPRIM. XEROX DC 415 - 15
Valoarea estimata fara TVA: intre 930 si 970USD
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in valoare de970 lei se vor de pune la caseria unitatii sauvira in contul RO17TREZ3665005XXX000099 deschis la trezo. Deva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
de la bugetul de stat cheltuieli materiale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
societati comerciale
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentare formulare A si cazier judiciar al administratorului societatii, declaratie privind neicadrarea in prevederile art 181, certificat constatator privind obligatiile societatiila bugetul consolidat al statului, cerytificat de cazier fiscal al societatii emis de DGFP sau AFP
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CIFRA DE AFACERI pe ultimii 3 ani, copie dupa bilantul contabil pe anul 2006, vizat de AFP
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE IN ULTIMII 3 ANI, completarea formularului C1, recomandari de la alte institutii sau alte persoane juridice din care sa reiese calitatea produselor, modul de furnizare a prod. si remedierea defecte
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
70%
Descriere:
2.
TERMEN DE LIVRARE
10%
Descriere:
3.
STANDARDIZARE
5%
Descriere:
4.
RAPORT COST/ EFICIENTA
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.10.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 USD
Conditii si modalitate de plata: Documentatia secumpara de laDGFP Hunedoara , comp. achizitii publice.caietului se achita la caseria institutiei noastre.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 08.11.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2007 12:00
Locul: la sediul DGFP din Deva
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: bd. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0000, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in justitie
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2007 09:35