Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare consumabile (tonere) pentru echipamente periferice si de copiere


Anunt de participare numarul 135577/16.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CONSTANTA
Adresa postala: BD.TOMIS 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA LUNGU, Tel. +40 241708413, Email: [email protected], Fax: +40 241488411, Adresa internet (URL): www.cjc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare consumabile (tonere) pentru echipamente periferice si de copiere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Consiliul Judetean Constanta, Judetul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea si livrarea de consumabile (tonere) pentru echipamente periferice si de copiere din dotarea Consiliului Judetean Constanta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea si livrarea de consumabile (tonere) pentru echipamente periferice si de copiere din dotarea Consiliului Judetean Constanta, conform cerintelor din Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 592, 400.84RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se solicita in cuantum de 10.000 lei. Garantia de participare se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO08TREZ2315006XXX000433 deschis la Trez. Mun. C-ta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, in conform. cu art.86 alin.(1) din HG 925/2006 cu modif. si complet. ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat conform preved. art.86 alin.(3) lit. b) din HG 925/2006 cu modif. si complet. ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Docum. care atesta constit. garantiei de participare (in original) se depune intr-un plic deschis, impreuna cu scrisoarea de inaintare si imputernicirea de participare la procedura, separat, care va insoti docum. ofertei. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul si formele precizate vor fi respinse ca inacceptabile. Autorit. contract. are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmat. situatii: ? isi retrage oferta in perioada de valab. a acesteia;? oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valab. a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;? oferta sa fiind stab. castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;? CNSC respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, aplicandu-se prevederile art.278^1 din OUG 34/2006 cu modif. si complet. ulterioare, caz in care autorit. contract. va retine contestatarului, din garantia de participare suma de 4.372, 48 lei. Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din pretul contractului, fara T.V.A. Modul de constit. a garantiei de buna executie: prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 alin.(1) din HG 925/2006 cu modif. si complet. ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din situatiile de plata, garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autorit. contractante, conform prevederilor HG nr. 1045/2011. Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art.92 alin.(1)din H.G.925/2006 cu modif. si complet. ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea art. 180 din OUG 34/2006
Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere, privind neincadrare in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului 3 din Sectiunea III Formulare. Declaratia va fi completata si de catre sustinatorul tert (daca este cazul).
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 completata conform Formularului 4 din Sectiunea III Formulare. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si d) va fi completata si de catre sustinatorul tert (daca este cazul).Pentru persoane juridice romane:
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
- Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local.
Dovada achitarii taxelor, se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.
Pentrupersoane juridice straine:
- Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.
Documentele vor fi prezentate in limba de origine in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006
Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului 5 din Sectiunea III Formulare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Constantinescu Nicusor Daniel ? Presedinte; Darie Cristian ? Vicepresedinte; Dragomir Cristinel Nicolae ? Vicepresedinte; Lungu Mihaela ? Sef Serviciu Achizitii; Titimeaua Ionut ? Sef Serviciu Administratie Publica Locala; Taicutu Felicia ? Director General, Directia Generala Economico ? Financiara.
Nota: Declaratia se va prezenta de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator.
4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010
Prezentare certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Formularului 6 din Sectiunea III Formulare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere.
5.Declaratie privind calitatea de participantPrezentare declaratie, conform Formularului 7 din Sectiunea III Formulare.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. 1.Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice romane
Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca domeniul de activitate corespunde obiectului procedurii.
Documentul se va depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul? eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.
Nota:
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul economic a carei oferta urmeaza a fi declarata castigatoare, va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original/copie lezalizata pentru conformitate documentului depus in oferta daca acesta a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.
2.Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice straine
In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective.
Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii generale despre ofertant
Cerinta nr. 2
Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 1.000.000 lei.
Se vor prezenta bilanturile aferente anilor 2009, 2010, 2011 inreg. la organele competente in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant. In situatia in care operatorul economic nu a depus la organele de resort bilantul pt. an 2011 se pot prezenta alte documente disponibile din care sa rezulte indicatorul financiar pentru anul 2011. Pentru pers. jurid. straine se vor depune traduceri autorizate si legalizate in limba romana. Doc. solicitate trebuie sa fie inreg. si vizate la autoritatea din tara respectiva. Pentru echiv. in euro a val. exprimate in lei se va calcula de catre ofertantii romani si straini, utilizand cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv. Ofertanti care trebuie sa efect. conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale comunicate de Banca Centr.Europeana
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertantul va prezenta o declaratie privind principalele livrari de produse similare obiectului achizitiei, realizate in ultimii 3 ani, care va cuprinde o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Cerinta nr. 2
Experienta similara: unul sau mai multe contracte de furnizare produse similare obiectului achiz. in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie de minim 500.000 lei fara TVA.
Nota: Nr. de ani solicitati in vederea demonst. exp. similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Ptr. fiecare dintre contracte care demonstr. exp. similara, se vor prezenta urmatoarele documente: - parti relevante ale contractului de furnizare (denumirea contractului, denumirea partilor, valoarea si durata contractului) care dovedeste exp. similara, in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant; - P-V de receptie/ P-V de predare-primire/ recomandare din partea beneficiarului din care sa reiasa modul de indepl. a oblig. contractuale/ doc. constatator cu privire la contractul care demonstreaza experienta similara (document emis in conf. cu prev. art. 97^1 din HG 925/2006 cu modif. si complet. ulterioare).
Cerinta nr. 3
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)
Cerinta nr. 1
Sistemul de management al calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent.
Nu se accepta documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinere a certificatelor solicitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Precizari specifice: a)elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul ofertei (valoarea totala a ofertei financiare);b)eventualele limite ale valorilor pana la cere elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite, astfel cum rezulta acestea din specificatiile care definesc obiectul contractului;c)inf. ref. la nr. de participanti si clasament;d)vor fi invitati ofertantii care au depus oferte admisibile;e)daca ofertantul nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica, pretul, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta, anterior desfasurarii acestei faze;f)nr. de runde: 1 (una), durata acesteia fiind de 24 ore.Ofertantul cu pretul cel mai scazut, rezultat in urma licitatiei electronice, are obligatia de a depune in original la sediul autoritatii contractante in termen de 3 zile lucratoare, oferta, refacuta, la valoarea licitatiei electronice.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2012 12:00
Locul: Consiliul Judetean Constanta, B-dul Tomis nr. 51, Constanta, Judetul Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertantul cu pretul cel mai scazut, rezultat in urma licitatiei electronice, are obligatia de a depune in original la sediul autoritatii contractante in termen de 3 zile lucratoare, oferta, refacuta, la valoarea licitata electronic.In cazul in care, in urma prezentarii ofertelor de pret din cadrul rundei de licitatie electronice, se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, Autoritatea contractanta va solicita o noua oferta de pret ce va fi prezentata in plic inchis, la sediul acesteia.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii pe care acesta il considera nelegal, conform prev. art. 256^2 alin.(1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii, Consiliul Judetean Constanta
Adresa postala: B-dul. Tomis nr. 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel. +40 241488413, Email: [email protected], Fax: +40 241488411, Adresa internet (URL): www.cjc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2012 15:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer