Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare containere din plastic pentru deseuri(europubele), containere metalice pentru deseuri( eurocontainere), cosuri din plastic pentru deseuri( cosuri stradale din polietilena) privind proiectul Reabilitarea sistemului municipal existent de colect


Anunt de participare numarul 50902/25.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL LOCAL BAILESTI
Adresa postala: Revolutiei, nr 1 - 3, Localitatea: Bailesti, Cod postal: 205100, Romania, Punct(e) de contact: Emanoel Sclipcea, Tel.0251/311017, In atentia: Primar Ioan Negret, Email: [email protected], Fax: 0251/311956, Adresa internet (URL): www.primariabailesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare containere din plastic pentru deseuri(europubele), containere metalice pentru deseuri( eurocontainere), cosuri din plastic pentru deseuri( cosuri stradale din polietilena) privind proiectul Reabilitarea sistemului municipal existent de colectare si transport a deseurilor la nivelul municipiului Bailesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria Municipiului Bailesti, str.Revolutiei nr.1-3, Municipiul Bailestim, jud. Dolj.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare containere din plastic pentru deseuri(europubele), containere metalice pentru deseuri( eurocontainere), cosuri din plastic pentru deseuri( cosuri stradale din polietilena) privind proiectul Reabilitarea sistemului municipal existent de colectare si transport a deseurilor la nivelul municipiului Bailesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
25223300-3 - Containere din plastic pentru deseuri (Rev.1)
25243320-5-Cosuri de gunoi din plastic (Rev.1)
28213800-6-Containere pentru deseuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare bunuri :1. Containere din plastic pentru deseuri (europubele)-5600 buc
2. Containere pentru deseuri(eurocontainere)-14 buc3. Cosuri din plastic pentru deseuri( cosuri stradale din polietilena)-1000 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 165, 897EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare(1% din valoarea estimata a contractului - 1658.97 euro); Garantie de buna executie (3% din valoarea contractului).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri UE si fonduri de la bugetul local. Program Phare 2004Cod proiect: PHARE/ 2004/016-772.04.01.04.01.01
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopulde a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi pbligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaSolicitat¦Nesolicitat Cerinta minima: completare formulare conform anexa 2 si anexa 3
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataSolicitat¦Nesolicitat Cerinta minima obligatorie: - Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata
Persoane juridice romane Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in copie conforma cu originalul semnata si parafata de reprezentantul ofertantului, nu mai vechi de 60 de zilePersoane fizice romane Autorizatie de functionare / altele echivalente, nu mai veche de 60 zile
Persoane juridice / fizice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabilSolicitat Nesolicitat Cerinta minima: ultimul bilantul contabil, vizat si inregistrat de organele competenteInformatii privind cifra de afaceriSolicitat Nesolicitat Cerinta minima : completare formular anexa 4
cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani min.: (nu mai mare decat de 3 orivaloarea estimata a contractului)
Solvabilitate patrimoniala(capital propriu / total pasiv x 100)
Solicitat Nesolicitat Cerinta minima: 30%
Lichiditate generala
(Active circulante/datorii curente x 100)
Solicitat Nesolicitat Cerinta minima: 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale bunuri furnizate in ultimii 3 ani
Solicitat Nesolicitat Completare formular anexa 5
Cerinta minima: trei contracte similare EURO-PUBELE
Lista de experienta similaraSolicitat Nesolicitat Cerinta minima: completare formular anexa 6
Furnizari similare: 100.000EuroRecomandari de la beneficiari
Solicitat Nesolicitat Cerinta minima: minim 3 recomandari de la beneficiariCertificat de conformitate produs
Solicitat Nesolicitat Se vor atasa certificatele de conformitate a bunului.
Autorizare pentru comercializare
Solicitat Nesolicitat Se va atasa autorizatia de comercializare a bunului.
Autorizare pentru livrarea produselor
Solicitat Nesolicitat Se va atasa autorizatia pentru livrarea bunului.
Alte autorizari specifice domeniilor de activitate
Solicitat Nesolicitat Se vor atasa dupa caz toate autorizatiile care atesta buna functionare a bunului si conformitatea acestuia cu standardele in vigoare, certificatul de origine, precum si agrementele tehnice necesare.
Schite tehnice / fise tehnice / mostre / fotografii
Solicitat Nesolicitat Se vor atasa schite tehnice si poze ale utilajului in cauza, cu specificatiile tehnice de rigoare.
Informatii privind subcontractantiiSolicitat Nesolicitat Pondere maxima acceptata pentru subcontractare contract este de 20%.
Se va prezenta un formular cu subcontractantii si serviciile furnizate.
V.5. Standarde de asigurarea calitatiiSolicitat Nesolicitat Se va anexa certificatul de calitate al utilajului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
cel mai mic pret
80%
Descriere:
2.
garantie - cel mai mare termen
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.06.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.06.2008 12:00
Locul: Primaria Municipiului Bailesti , str.Revolutiei nr.1-3, Municipiul Bailesti, Jud.Dolj.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Phare 2004Proiect titlu Reabilitarea sistemului municipal existent de colectare si transport deseuri la nivelul municipiului BailestiCod proiect: PHARE/ 2004/016-772.04.01.04.01.01
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Craiova
Adresa postala: str. Bd. N.Titulescu, nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251/418568, Fax: 0251/415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Bailesti
Adresa postala: str.Revolutiei, nr. 1-3, Localitatea: Bailesti, Cod postal: 205100, Romania, Tel.0251/311017, Email: [email protected], Fax: 0251/311956, Adresa internet (URL): www.primariabailesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2008 13:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer